Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    26 timer. Kom nu Jesper... du kan godt
    Gu kan han ej. Har ikke gjort hidtid, kommer aldrig til at gøre det.

    Kent og Jesper ud!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Gu kan han ej. Har ikke gjort hidtid, kommer aldrig til at gøre det.

      Kent og Jesper ud!

      MvH ChrisOB
      +1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Gu kan han ej. Har ikke gjort hidtid, kommer aldrig til at gøre det.

        Kent og Jesper ud!

        MvH ChrisOB
        Jeg tror der kommer noget i morgen.

        Men at skulle samle et slagkraftigt mandskab for de midler han har til rådighed vil han stadig være en af de ringeste til i OB's historie..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg tror der kommer noget i morgen.

          Men at skulle samle et slagkraftigt mandskab for de midler han har til rådighed vil han stadig være en af de ringeste til i OB's historie..
          Gætter på det er en på krykker, der for 11 år siden strejfede den centrale midt under en tackling, så derfor kan han godt bruges der...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Gætter på det er en på krykker, der for 11 år siden strejfede den centrale midt under en tackling, så derfor kan han godt bruges der...
            Lyder nu stadig som en forstærkning i mine ører

            Comment


              Jeg tror stadig på at der sker noget i morgen.. Vi får jo trods alt løn ind på kontoen..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder nu stadig som en forstærkning i mine ører
                Ja okay, det kan der være noget om...

                Emil Farcen og Vladimir Viskalventelænge ville efterhånden være en forstærkning... hvis de skulle vende tilbage...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja okay, det kan der være noget om...

                  Emil Farcen og Vladimir Viskalventelænge ville efterhånden være en forstærkning... hvis de skulle vende tilbage...
                  Ren start 11 materiale

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror der kommer noget i morgen.

                    Men at skulle samle et slagkraftigt mandskab for de midler han har til rådighed vil han stadig være en af de ringeste til i OB's historie..
                    Der SKAL komme noget imorgen til vores offensiv. Salget af ElMakrini kan kun betyde at der skulle nogle penge i kassen til offensiv forstærkning. Om vi taler Deblé, Kusk, Jeppe Andersen eller en lejeaftale med en udenlandsk klasseangriber skal jeg ikke kunne sige, men transfervinduet kan umuligt være lukke for OB's vedkommende.

                    Comment


                      Temaauktion: komplet OB trup (til fordel for hårdtprøvede fanfraktioner)

                      Næste bud: DKK 975
                      Vurdering: DKK 1.700
                      Startbud:
                      Den angivne pris tillægges hammerslagsgebyr og 20% i salær.
                      På denne vare svarer vurderingen til den hammerslagspris, som Lauritz.com forventer varen vil opnå, baseret på vores erfaring med tidligere salg af samme type vare. Læs mere...
                      Besrivelse: komplet OB trup, lettere falmet. Flere med flyverrust og manglende underskåle, Stel af forchromede glasben. En angriber med lettere blødhed i ryg.
                      varen bærer tydelig præg af brug, men fungerede ved indleveringstidspunktet. Lauritz.com garanterer ikke for funktionaliteten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Der SKAL komme noget imorgen til vores offensiv. Salget af ElMakrini kan kun betyde at der skulle nogle penge i kassen til offensiv forstærkning. Om vi taler Deblé, Kusk, Jeppe Andersen eller en lejeaftale med en udenlandsk klasseangriber skal jeg ikke kunne sige, men transfervinduet kan umuligt være lukke for OB's vedkommende.
                        Problemet er jo ikke så meget at jeg ikke tror de gør et forsøg.. For det gør de helt sikkert..
                        Men jeg tror ikke at de har evnerne til at finde den fornødne kvalitet kvalitet der skal til for at redde os

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Temaauktion: komplet OB trup (til fordel for hårdtprøvede fanfraktioner)

                          Næste bud: DKK 975
                          Vurdering: DKK 1.700
                          Startbud:
                          Den angivne pris tillægges hammerslagsgebyr og 20% i salær.
                          På denne vare svarer vurderingen til den hammerslagspris, som Lauritz.com forventer varen vil opnå, baseret på vores erfaring med tidligere salg af samme type vare. Læs mere...
                          Besrivelse: komplet OB trup, lettere falmet. Flere med flyverrust og manglende underskåle, Stel af forchromede glasben. En angriber med lettere blødhed i ryg.
                          varen bærer tydelig præg af brug, men fungerede ved indleveringstidspunktet. Lauritz.com garanterer ikke for funktionaliteten.
                          200 plus de cocio jeg har tilbage i skuret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            200 plus de cocio jeg har tilbage i skuret


                            Der er budt i sidste øjeblik... auktionen er forlænget med 1 min 53 sek

                            højeste byder er JH3407

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder nu stadig som en forstærkning i mine ører
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                NU skal jeg altså i seng. Og det sker fortrøstningsfuldt, for husk: blind høne kan også finde korn.....For det skal den sgu. Ellers dør den af sult...
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X