Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Måske vi kunne gafle Pusic. Jeps, han er et problembarn, men hvis Olafur kan tøjle Pourie i RFC, så burde Kent også kunne tackle Pusic i OB.
    Meget kan man sige om Pusic - men han laver altså basser.

    MvT
    Har tænkt det samme. Men så vidt jeg hører er manden bimmelim oven i knolden. Men som type ville han være fin
    Så skal vi af med AKs løn først...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Tror jeg husker de fleste, hvis det er...

      Min favorit:

      Om Lado - Vi betragter det som lidt af et scoop - en der kan gøre en forskel

      5(FEM!!!) måneder senere - Han var ikke i den fornødne form, da han kom - Derfor var det måske også muligt at hente ham
      Oversat: Det var IKKE et scoop, og han gjorde INGEN forskel.... (og vi vidste det på forhånd, vi fyldte jer med bullshit)
      Go'e gamle Lado. Blev så opstemt over at vi rent faktisk hentede en angriber den gang, at jeg købe en trøje med hans navn. Har den stadig. Et kært kulteje. Den bliver mega boksen værd en dag!

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så skal vi af med AKs løn først...
        Og det kommer vi ikke. Og skal heller ikke. AK er vildt ringe pt men har før bevist sit værd og er god nok til at være i truppen IMO. Tror på han kommer stærkt igen. Problemet er jo Thomas Mikkelsen. Vores 3. Angriber skal jo være lige så god som de 2 første.. Og det er han jo slet slet ikke..
        Vi skal have 1 ind der er på niveau med Zohore eller lign så man kan vælge dagens angreb ud fra form og modstander. Ikke ud fra skader og karantæner

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Tror jeg husker de fleste, hvis det er...

          Min favorit:

          Om Lado - Vi betragter det som lidt af et scoop - en der kan gøre en forskel

          5(FEM!!!) måneder senere - Han var ikke i den fornødne form, da han kom - Derfor var det måske også muligt at hente ham
          Oversat: Det var IKKE et scoop, og han gjorde INGEN forskel.... (og vi vidste det på forhånd, vi fyldte jer med bullshit)
          Jesper Hansen classic

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Der er da pænt forbedringspotentiale. Der er hvor jeg er mest lun på forstærkninger er venstre kant og angreb. Ved godt mange snakker central midtbane, har jeg selv gjort, men JJT er ved at hæve niveauet, når han nu er en af vore egne, så fortsæt med ham.

            Venstre kant. Aner ikke hvor Kadrii er i niveau, men måske. Tænker også lidt Elmar Bjarnason, han er ikke så hot i AGF, er vel heller ikke en Kent spiller, men han var god i Randers. Der er andre bedre folk, men tror ikke vi er så interessante pt. Er da selvfølgelig klar på Kasper Kusk eller Robert Skov til en kant, men mon dog.......

            Angreb. Danny Hoesen (kender ham ikke, men lyder ok spændende), Nicolai Brock-Madsen.
            Jeg er helt enig i, at JJT viser potentiale og bygger på i øjeblikket. Synes man skal satse på ham. Men når det er sagt er man også nødt til at kigge på hvad det er for nogle kampe vi skal ud i til foråret. Det bliver nogle hårde kampe mod andre bundhold, der grundlæggende alle er fysisk stærkere end os. Og kampene starter tidligt så det bliver nok på nogle tvivlsomme baner. Vi kunne godt bruge en fysisk stærkere mulighed der til når modstanderne og kampforløbet kalder på det.
            Så jeg synes helt sikkert, der skal ske noget på den centrale midtbane. Man skal have en afklaring med Izunna. Det virker som om det ville være bedst for begge parter hvis han kom videre og blev erstattet.

            Netop pga. vores svage fysik og de kampe vi skal ud i kan jeg egentlig også godt se fornuft i at hente f.eks. Elmar Bjarnason. Det skal dog selvfølgelig ikke være på en 5-årig kontrakt. Han er ikke en sexet signing og passer måske ikke helt ind i spilfilosofien, men han har tidligere fungeret godt på venstre kant, har noget af den fysik og hårdhed vi saver på midtbanen (kunne trække ind i banen og hjælpe med at kompensere for JJT's statur).

            Nicolai Brock-Madsen har jeg selv tænkt over, selvom han egentlig ikke er min favorittype. Aner dog ikke hvordan det går ham i øjeblikket. Han scorer dog sjældent mange mål. Men det er heller ikke nødvendigvis mål det vi skal have ind. Angrebet har været sløjt, men der er investeret mange penge i dem så man bliver lidt nødt til at satse på, at de kan finde melodien igen. Men man er nødt til at finde en anden type med liganiveau (dvs. ikke Thomas Mikkelsen), som gør at vi kan variere vores spil. Vi er for nemme at lukke ned i etableret spil nu.
            Last edited by Agbre; 12-12-2016, 23:11.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Så skal vi af med AKs løn først...
              Det tror jeg også. Man har satset meget på, at han skal trække en stor del af læsset i angrebet de næste år. Men jeg tror heller ikke vi er helt der, hvor han opgives endnu. Han har haft en rigtig god halvsæson og så en nu her, hvor han har været mildt sagt rigtigt dårlig.

              Skader har haft noget at sige (og det skal man holde meget øje med ift. fremtiden), men er også bare helt tydeligvis ramt på selvtilliden. Og lige netop han virker som en spiller, der er ekstra meget afhængig af hans selvtillid. Han er bedst når han er selvisk og bare går direkte på kassen. Det har vi ikke set længe.

              En af de vigtigste ting vi kan/skal gøre i vinterpausen er at arbejde på hvordan vi får ham i gang. Lad os håbe en pause gør ham godt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og det kommer vi ikke. Og skal heller ikke. AK er vildt ringe pt men har før bevist sit værd og er god nok til at være i truppen IMO. Tror på han kommer stærkt igen. Problemet er jo Thomas Mikkelsen. Vores 3. Angriber skal jo være lige så god som de 2 første.. Og det er han jo slet slet ikke..
                Vi skal have 1 ind der er på niveau med Zohore eller lign så man kan vælge dagens angreb ud fra form og modstander. Ikke ud fra skader og karantæner
                Det tror jeg heller ikke, men jeg er der hvor jeg mener vi skal gå efter det hvis det er muligheden opstår... Han er god nok til at være i truppen som sådan ja, men han er ikke god nok til det set ud fra at han er lønførende 1 angriber... Han skal være væsentlig mere end bare god nok til truppen, han skal være en tydelig profil, en af de bærende kræfter i kampene, og det er han FOR langt fra at være... Jeg har heller ingen grund til at tro vi har set det sidste til hans rygproblemer...

                Mikkelsen er lige så "god" som AK, som det har set ud i denne sæson... og det siger jo det hele, ligesom det gør det med KEP og Tingager - Jønne og Joan, osv... De dyre indkøb fra suppen eller derover, de har ikke niveau til at overgå folk hentet i divisionerne eller i egne rækker... det er for dyrt at fortsætte på den måde, og det er historien om igen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Det tror jeg også. Man har satset meget på, at han skal trække en stor del af læsset i angrebet de næste år. Men jeg tror heller ikke vi er helt der, hvor han opgives endnu. Han har haft en rigtig god halvsæson og så en nu her, hvor han har været mildt sagt rigtigt dårlig.

                  Skader har haft noget at sige (og det skal man holde meget øje med ift. fremtiden), men er også bare helt tydeligvis ramt på selvtilliden. Og lige netop han virker som en spiller, der er ekstra meget afhængig af hans selvtillid. Han er bedst når han er selvisk og bare går direkte på kassen. Det har vi ikke set længe.

                  En af de vigtigste ting vi kan/skal gøre i vinterpausen er at arbejde på hvordan vi får ham i gang. Lad os håbe en pause gør ham godt.
                  Jeg er meget enig, men det bestyrker mig egentlig bare i at det er bedst at sige tak for nu, såfremt en mulig overtager melder sig...
                  Jeg har ingen grund til at tro hans rygproblemer er overstået, eller at OB og AK kan finde en sådan resultat mæssig form frem at det passer med den mentalitet du beskriver hos AK... Til de penge vi betaler er det for stort et sats at fortsætte...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det tror jeg heller ikke, men jeg er der hvor jeg mener vi skal gå efter det hvis det er muligheden opstår... Han er god nok til at være i truppen som sådan ja, men han er ikke god nok til det set ud fra at han er lønførende 1 angriber... Han skal være væsentlig mere end bare god nok til truppen, han skal være en tydelig profil, en af de bærende kræfter i kampene, og det er han FOR langt fra at være... Jeg har heller ingen grund til at tro vi har set det sidste til hans rygproblemer...

                    Mikkelsen er lige så "god" som AK, som det har set ud i denne sæson... og det siger jo det hele, ligesom det gør det med KEP og Tingager - Jønne og Joan, osv... De dyre indkøb fra suppen eller derover, de har ikke niveau til at overgå folk hentet i divisionerne eller i egne rækker... det er for dyrt at fortsætte på den måde, og det er historien om igen...
                    Jeg er helt med på det øverste du skriver. Men man henter altså ikke en så dyr spiller ind og smider ham på porten efter lidt over 1 år..
                    Historien har jo tydeligt vist at når han får ødelagt sin optakt af skader præsterer han ikke 100%. Og det er sket i år.. Men i foråret var han altså giftig. Og det bliver han nok igen..

                    Lad os nu snakke om at få de aller dårligste ud og noget kvalitet ind. Spillere uden fremtid. Der er han ikke i blandt.
                    Vi skal af med Izunna og Thomas Mikkelsen.. Det skal betyde 1 angriber og 1 midtbanespiller ind. Frigivede lønkrøner burde der være rigeligt af.
                    Og så syntes jeg at ledelsen skylder 1 fra i sommers hvor "Der var økonomisk råderum til at hente mere ind". Citat Jesper Hansen.. Meget gerne en kant spiller
                    Det burde være nok til at give Kent Nielsen de bedste forudsætninger for at redde os.. Bliver dog nok i tætte playoff kampe..

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Det vil til enhver tid være bedst, men jeg tror det bliver svært. Penge kan naturligvis gøre meget (og dem svømmer vi ikke i), men spillerne vil også gerne kunne se noget perspektiv i klubben de skifter til. Der står vi skidt i øjeblikket. Efteråret her har været meget skidt for vores attraktivitet.

                      Sat lidt på spidsen er de spillere, der kunne være interesserede i at skrive en længere kontrakt med os, på en hylde under det man må formode vi går efter (det vi bør gå efter).

                      Jeg er som hovedregel imod korte (leje)kontrakter, men vi må også være realistiske og ansvarlige overfor den situation vi er i. Det kan være nødvendigt at lave meget kortsigtede løsninger.

                      Jeg tror også ligaformatet kommer til at få betydning for handlerne internt i ligaen. Der er mere på spil på kort sigt og især i bunden tror jeg klubberne vil gøre meget for ikke at miste profiler til konkurrenter.

                      Skal vi have noget ind, der kan gøre en forskel i dette vindue tror jeg vi har bedst (mest realistisk) chance med en lejekontrakt eller ved at kigge på overskudslageret i de bedre klubber i ligaen og tage en chance med en, der måske ikke er i kampform.
                      På den anden side så er der en vis konsensus i branchen blandt spillere, trænere og eksperter om at OB er et godt hold med godt spil og bare liiige mangler det sidste .. kan man overbevise en egocentreret og selvoptaget (god men "uretfærdigt" bænket) spiller om at lige præcis han er den der skal til for at løfte OB til ære og hæder, så kan nogle spillere måske lokkes med løfter om titel som frelser og deslignende ..

                      skærer vi helt ind til benet kunne vi måske rykke os markant med en ved siden af Tverskov til at lukke af og en på toppen til at prikke de ufattelig mange chancer ind ...
                      Last edited by Plum; 12-12-2016, 23:44.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Jesper Hansen åbner op for forstærkninger her. Dog uden at sige og love noget

                        http://www.bt.dk/fodbold/maalfattige...fende-efteraar

                        Comment


                          #57
                          Det ville træner Kent Nielsen til gengæld godt uddybe.
                          - Det er jo klart, at vi ikke er tilfredse med det antal mål, vi har lavet. Men jeg er optimistisk, da jeg synes, at vi har potentiale til mere i selve truppen. Men hvis muligheden er der, vil vi også kigge på det.
                          - Det kunne være en angriber eller en kreatør. Man kan jo løse den slags udfordringer på mange forskellige måder. Men samtidig skal det også være det rigtige, siger træneren.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg er helt med på det øverste du skriver. Men man henter altså ikke en så dyr spiller ind og smider ham på porten efter lidt over 1 år..
                            Historien har jo tydeligt vist at når han får ødelagt sin optakt af skader præsterer han ikke 100%. Og det er sket i år.. Men i foråret var han altså giftig. Og det bliver han nok igen..

                            Lad os nu snakke om at få de aller dårligste ud og noget kvalitet ind. Spillere uden fremtid. Der er han ikke i blandt.
                            Vi skal af med Izunna og Thomas Mikkelsen.. Det skal betyde 1 angriber og 1 midtbanespiller ind. Frigivede lønkrøner burde der være rigeligt af.
                            Og så syntes jeg at ledelsen skylder 1 fra i sommers hvor "Der var økonomisk råderum til at hente mere ind". Citat Jesper Hansen.. Meget gerne en kant spiller
                            Det burde være nok til at give Kent Nielsen de bedste forudsætninger for at redde os.. Bliver dog nok i tætte playoff kampe..
                            Han skal ikke egentlig smides på porten, på den måde er jeg enig... mener dog klart det ville være fuldt forsvarligt at takke ja til et bud på ham, og hvis han selv er med på den så kan det jo ikke være bedre...
                            Det er også et af problemerne, det er sket begge sæsoner i OB nu, og det har vi ikke råd til sker igen...

                            Ud fra hans løn, hans position i truppen, de opgaver han nu skal løse på en fodboldbane, den indsats han lægger i det, og flere andre ting, så mener jeg også han er blandt de dårligste... Levere man ikke i et halvt år, kun garner en enkelt gang, samt døjer med skader og er den dyreste at have gående rundt, så er du absolut blandt de øverste på min salgsliste...
                            Det råderum der var på budgettet der, det er vel ædt op af de penge der ikke er kommet ind i tv og præmie penge... det var måske godt vi ikke gjorde det, så havde vi måske været tvunget til at sælge nu...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Det bliver satme svært at lokke spillere til en nedrykningstruet klub , så mon ikke vi nødtvungent skal ty til lejeaftaler ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det bliver satme svært at lokke spillere til en nedrykningstruet klub , så mon ikke vi nødtvungent skal ty til lejeaftaler ..
                                Med mindre at man fra ledelsen nikker ja til at åbne læderet og man laver transfers i 2-4 millioner klassen. 1 af dem og så måske en leje med en form for option..
                                Alternativet kan være nedrykning og minus 30 mill

                                Comment

                                Working...
                                X