Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Frem med fakler og høtyve

    Comment


      Så er det lige præcis nu, at jeg overvejer at forhøje mit bet på at OB rykker direkte ned med 900 kr. hvis oddset fortsat er favorable 7,7, som da jeg smed 100 kr. på det spil. Ja undskyld mig, det er bittert at spille mod egen klub, men det er penge lige ned i lommen. Trist, men sandt

      Comment


        Der må være en ledig direktør stilling nu. Eller er NT fuldstændig ligeglad med klubben

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det er løgn Svar fra Jonas.Ryefelt:

          Mange spørger til OB, og her kommer en melding, der nok vil skuffe de fleste fynske fans. Vores gode kolleger på Tipsbladet har talt med sportsdirektør Jesper Hansen, og han melder om lukket vindue.
          - Vi har arbejdet meget på det, men vi har også sat overliggeren højt, fortæller han.
          Den overligger er sat hvor han godt vist det ikke kunne lade sig gøre. Den dygtige ræv har flere udgange JH har ikke engang en udgang- kun nedrykning.
          Hvis det ikke lykkedes fordi man har sat overliggeren højt så er det da fordi man ikke kender sine egne grænser og ikke vedkender sig dine begrænsninger ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Så kom den:

            "Jeg er tryg ved det vi har"
            Klichéen over dem alle. Det kommer til at blive fortællingen om ham, når han engang er væk.

            "Vi er trygge ved at gå svækkede ud af transfervinduet", "Vi er trygge ved ikke at have tilført offensiven kvalitet", "Vi er trygge ved at rykke ned". Find selv på flere.

            Comment


              Kun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.

              Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Jeg sætter ikke mine ben på stadion i foråret.. Jeg orker det simpelthen ikke..
                Endnu engang mega mega skuffende arbejde fra verdens mest inkompetente sportsdirektør..
                Jeg er rasende!!!!!!!

                Comment


                  Hvorfor lukke vinduet 6 timer før tid? Har man kun arbejdet på en mand?

                  Comment


                    Arbejdede hårdt på en forstærkning, det lykkedes ikke, og hvad gør man så..?

                    Jamen man siger da bare dette: "Vi er godt tilfredse med udgangen af transfervinduet"




                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvorfor lukke vinduet 6 timer før tid? Har man kun arbejdet på en mand?
                      Selvfølgelig har han det. Han er hamrende inkompetent.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Ja, men Bendtner sprang fra

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          http://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse

                          Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.
                          "med mindre et eller andet ekstraordinært dukker op"

                          For det er den eneste måde OB kan blive forstærket på ... vi har ikke en sportslig ledelse der selv evner at finde spillere ...
                          Selv de to tilgange er vel blevet tilbudt af EFB ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Kun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.

                            Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.

                            MvH ChrisOB
                            Weber er da rykket op. Mikkelsen sendt til Dundee. Men vi må sige det ikke er bange for nedrykning når de tør gå uændret ind til den sidste del af sæsonen.

                            Comment


                              Engang var disse dage sjove at følge med..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg sætter ikke mine ben på stadion i foråret.. Jeg orker det simpelthen ikke..
                                Endnu engang mega mega skuffende arbejde fra verdens mest inkompetente sportsdirektør..
                                Jeg er rasende!!!!!!!
                                Har det 100% lige sådan. Hvor er det surrealistisk. Hvorfor skal alt det her ske i OB

                                Comment

                                Working...
                                X