Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Jeg tror også at vi har fået en fornuftig pris for ham - og er egentlig tilfreds nok med salget, hvis det holder stik. Makrini bliver aldrig en 10 mio spiller alligevel + en forlængelse var yderst tvivlsom.

    På den lange bane synes jeg det er fornuftigt. Så må vi bare håbe at den korter bane holder.
    Ja det er jo lige det

    Comment


      Jeg vil også hellere give Nana og Izu chancen for at overtage og så få hentet den spiller der skal sætte de andre op, end jeg vil have en ny Def midt.

      Hvis de to fejler ved vi at vi har Tverskov til Def midt. Tingager fortjener spilletid og mulighed for at bygge på så han præsterer stabilt, mens jeg har stadig forhåbninger til at Kæppen kan løfte sit niveau som midterforsvar og anfører. Så det vil ikke være en katastrofe at flytte Tverskov.

      Comment


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
          Jeg vil også hellere give Nana og Izu chancen for at overtage og så få hentet den spiller der skal sætte de andre op, end jeg vil have en ny Def midt.
          Jeg kan ikke se nogen som helst grund til, at Izunna og Welbeck har gjort sig fortjent til at blive anset som en del af startopstillingen. Men lad os da prøve at satse på dem. Hvad er det værste der kan ske? At vi rykker ned? Skidt pyt.

          Den kreative kantspiller skulle der være rigeligt råd til at finde før man solgte El Makrini, ellers ville det jo være retarderet at hente RJL og Nielsen, som vi jo ikke ligefrem akut stod og manglede. Og så kan vi selvfølgelig heller ikke gå ud af det her vindue og være svækket på angriberposten, det siger sig selv.

          Comment


            Det er jo i hvert fald klart foreløbigt, at OB som hold ikke kommer styrket ud af transfervinduet.

            Vi har mistet en af vores mest centrale spillere, en del af midteraksen og den spiller, der har været allermest afgørende for vores succes de sidste to sæsoner.

            Med mindre der allerede er aftalte og rigtig gode forstærkninger på plads til midtbane og angreb, så er klubben ude i noget af et sats...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg kan ikke se nogen som helst grund til, at Izunna og Welbeck har gjort sig fortjent til at blive anset som en del af startopstillingen. Men lad os da prøve at satse på dem. Hvad er det værste der kan ske? At vi rykker ned? Skidt pyt.

              Den kreative kantspiller skulle der være rigeligt råd til at finde før man solgte El Makrini, ellers ville det jo være retarderet at hente RJL og Nielsen, som vi jo ikke ligefrem akut stod og manglede. Og så kan vi selvfølgelig heller ikke gå ud af det her vindue og være svækket på angriberposten, det siger sig selv.
              Jeg synes Welbeck har vidst sig fint frem til at være den mere defensive af 2 tovejsspillere på midten. Selvfølgelig ville det da være lækkert med forstærkninger flere steder, men det tvivler jeg nu alligevel på sker.

              En angriber trio med fester, ak og Jønne burde kunne holde os oppe.

              Jeg vil prioritere således:

              1. En kreativ venstre midt. Mere playmaker end hurtig og direkte da vi har Edmundsson der kan gå direkte og skifte tempo på den anden kant.

              2. En angriber der er bedre end, hvad vi har nu. Det er dog urealistisk og jeg tror vi må indstille os på at klare os med, hvad vi har nu da Helenius kommer og supplerer til sommer.

              3. Direkte erstatning for Makrini.

              4. Tverskov rykkes op på midten og vi køber en midterforsvar på minimum Tverskovs niveau, helst bedre.

              5. En venstreback. Jeg tror ikke en døjt på at JBL kommer til at være god nok, mens Pereira kun er kan bidrage defensivt. Jeg vil gerne have en der er bedre offensivt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis Makrini sælges og man lukker vinduet med beskeden om at CN er afløseren bliver jeg god nok ked.... Men det er jo nok scenariet...

                  Så ville det have lykkedes Jesper Hansen at svække OB til direkte nedrykning samtidig at han vel stolt fortæller om et flot vindue hvor OB kommer styrket ud og alle de mål der var sat er nået
                  ja....og skulle vi ikke komme styrket ud af vinduet?

                  Forstår for så vidt godt at man sælger - mon ikke man har fået nogle penge for ham trods alt - og han ville kunne smutte gratis lige om lidt. Men men men - kommer der en erstatning? - Næppe og hvad blev det til med angrebet.....nåååå ja det er styrket - fra næste sommer.

                  De må have en UFATTELIG stor tiltro til egne evner siden de kan gå igennem et vindue, efter så dårlig en halv sæson - og så bare se til og ikke forsøge at løse problemet.

                  Enten det eller også magter de bare i den grad ikke deres job.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Nå for helvede ...... nu går det løs. Vi er ved at afskibe 2 mand. Gad vide hvad der kommer ind. Er det for at få råd til en angriber her og nu?
                    2 mand?!?! hvem er den anden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      2 mand?!?! hvem er den anden
                      El og Makrini. Den løber og tackler ja også for to.
                      (Eller tæller TM stadig? )
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er som så heller ikke i tvivl om at man arbejder på noget. Det nemmeste i hele verden er vel at købe en fodboldspiller..
                        Det er mere kvaliteten af det han henter der skræmmer mig... For hvis ambitionen er at komme styrket ud af vinduet vil det være et skidt tidspunkt at lukke det på
                        selvfølgelig arbejder de på noget.....men selv en tilgang vil jo ikke være en forstærkning mere - nu mangler vi både på midtbanen og i angrebet.....og som du siger - ikke bare en hvilket som helst spiller, men noget med kvalitet.

                        - og endnu engang venter man til absolut sidste øjeblik......lad os håbe det ikke er endnu en PL spiller JH tror han kan lande (eller at der i det mindste er et par backups linet op)

                        Comment


                          hvad hedder regnestykket egentlig omtrentligt i dette transfervindue? Vi lejer TM ud og sparer lønkroner der, måske endda lidt til kistebunden, hvis de lejer tilen dyrere pris/løn? Vi henter en pakkeløsning fra Efb til hvad 2-3 mill? Helenius tæller vel egentlig først i næste transfervindues regnestykke, og Weber koster vel højest SU lønniveau påmen kort kontrakt. Makrini får vi ca. det samme for, som vi smed til Efb.. Har vi overhovedet brugt penge endnu, på trods af en masse rumsteren i svingdøren?

                          nedenfor linkes til Haysens syn på deres transfervindue, som muligvis endnu ikke er overstået! Interessant også at læse, at der ALTID dukker et eller andet interessant op til sidst, hvis man ikke ligefrem sidder selvfed og klør sig i anushullet.. Styrket ud SKAL betyde at man faktisk har BRUGT penge!

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...r-til-indkoeb/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            hvad hedder regnestykket egentlig omtrentligt i dette transfervindue? Vi lejer TM ud og sparer lønkroner der, måske endda lidt til kistebunden, hvis de lejer tilen dyrere pris/løn? Vi henter en pakkeløsning fra Efb til hvad 2-3 mill? Helenius tæller vel egentlig først i næste transfervindues regnestykke, og Weber koster vel højest SU lønniveau påmen kort kontrakt. Makrini får vi ca. det samme for, som vi smed til Efb.. Har vi overhovedet brugt penge endnu, på trods af en masse rumsteren i svingdøren?

                            nedenfor linkes til Haysens syn på deres transfervindue, som muligvis endnu ikke er overstået! Interessant også at læse, at der ALTID dukker et eller andet interessant op til sidst, hvis man ikke ligefrem sidder selvfed og klør sig i anushullet.. Styrket ud SKAL betyde at man faktisk har BRUGT penge!

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...r-til-indkoeb/
                            med mindre det er 'økonomisk styrket'..;-)

                            Styrket må alt andet lige betyde at klubben tiltrækker flere tilskuere pr. kamp og får større mængde eksponering i tv og (net)aviser, i foråret OG i efteråret(dermed sagt at vi skal blive i suppen) ... andet kan der ikke måles på ? ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              2 mand?!?! hvem er den anden
                              Izunna var ikke til træning idag. Satte lidt spekulationer igang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Jeg tror også at vi har fået en fornuftig pris for ham - og er egentlig tilfreds nok med salget, hvis det holder stik. Makrini bliver aldrig en 10 mio spiller alligevel + en forlængelse var yderst tvivlsom.

                                På den lange bane synes jeg det er fornuftigt. Så må vi bare håbe at den korter bane holder.
                                Som jeg skrev da vinduet åbnede så ville det være fint at sælge Makrini for der var ingen chance fir at han ville forlænge alligevel og der var stor chance for at have en spiller med hovedet et andet sted i et vigtigt forår hvor der skal kæmpes for overlevelse . Men en fornuftig sportslig ledelse ville allerede for længe siden have potentielle afløsere i kikkerten og være klar til at handle på disse ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X