Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uh, det ville være dejligt med nogle rygter nu. Bliver en hård dag for F5-knappen i morgen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      hvad hedder regnestykket egentlig omtrentligt i dette transfervindue? Vi lejer TM ud og sparer lønkroner der, måske endda lidt til kistebunden, hvis de lejer tilen dyrere pris/løn? Vi henter en pakkeløsning fra Efb til hvad 2-3 mill? Helenius tæller vel egentlig først i næste transfervindues regnestykke, og Weber koster vel højest SU lønniveau påmen kort kontrakt. Makrini får vi ca. det samme for, som vi smed til Efb.. Har vi overhovedet brugt penge endnu, på trods af en masse rumsteren i svingdøren?

      nedenfor linkes til Haysens syn på deres transfervindue, som muligvis endnu ikke er overstået! Interessant også at læse, at der ALTID dukker et eller andet interessant op til sidst, hvis man ikke ligefrem sidder selvfed og klør sig i anushullet.. Styrket ud SKAL betyde at man faktisk har BRUGT penge!

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...r-til-indkoeb/
      Mon ikke løn på Makrini/Mikkelsen går næsten lige op med RJL/CN.. De 2 fra EfB kostede 1,8 mill plus noget sign on fee og andre ting. Så mon ikke vi snakker 2,5-3 mill. Ved ikke om vi har fået lidt fra Skotland også. Så det går sikkert også lige op med de penge vi får fra Makrini..

      Så med 28 timer tilbage af vinduet er vi sportsligt svagt svækket med tendens til even Steven og har ikke brugt nogle penge. Ud fra min vurdering naturligvis..
      Jeg kan sagtens se og forstå at man gerne ville tjene på Makrini hvis man vidste at han ikke ville forlænge. Men jeg håber godt nok også at man henter noget mere kvalitet ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Som jeg skrev da vinduet åbnede så ville det være fint at sælge Makrini for der var ingen chance fir at han ville forlænge alligevel og der var stor chance for at have en spiller med hovedet et andet sted i et vigtigt forår hvor der skal kæmpes for overlevelse . Men en fornuftig sportslig ledelse ville allerede for længe siden have potentielle afløsere i kikkerten og være klar til at handle på disse ..
        Hvis det går som det så ofte er gået før, så har vi vel en afløser indenfor de næste 3-4 vinduer...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Noget der kunne få mig i godt humør ville være en signing ala Kusk eller Høegh der kunne skubbe Tverskov op på midten...
          Meget mindre og jeg er parat med fakler og høtyve

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Noget der kunne få mig i godt humør ville være en signing ala Kusk eller Høegh der kunne skubbe Tverskov op på midten...
            Meget mindre og jeg er parat med fakler og høtyve
            Kadrii har fremsat krav til FCK om en kontraktforlængelse, hvis han skal gå med til at blive udlejet.. Jeg er ikke sikker på at det er et smart træk at begynde en armwrestlingsrunde med Solbakken i medierne, enten må han nok indstille sig på at tabe ansigt, eller kan han hurtigt være helt fortid i FCK. Når nu halvdelen af holdet alligevel er skadeplagede skabninger, så gør en til vel hverken til eller fra? Synes vi ville perfekte kanter i Joan og Kadrii, og så ville Jønne jo fortrinsvis konkurrere med AK og Fester og en angrebsplads, og højest vikariere på kanten. Bare på det parameter ommer vi defensivt styrket ud af vinduet. Og når transfervinduet so fa har været gratis, så SKAL vi økonomiskt kunne byde ind på Kadrii.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Kadrii har fremsat krav til FCK om en kontraktforlængelse, hvis han skal gå med til at blive udlejet.. Jeg er ikke sikker på at det er et smart træk at begynde en armwrestlingsrunde med Solbakken i medierne, enten må han nok indstille sig på at tabe ansigt, eller kan han hurtigt være helt fortid i FCK. Når nu halvdelen af holdet alligevel er skadeplagede skabninger, så gør en til vel hverken til eller fra? Synes vi ville perfekte kanter i Joan og Kadrii, og så ville Jønne jo fortrinsvis konkurrere med AK og Fester og en angrebsplads, og højest vikariere på kanten. Bare på det parameter ommer vi defensivt styrket ud af vinduet. Og når transfervinduet so fa har været gratis, så SKAL vi økonomiskt kunne byde ind på Kadrii.
              Jo jo... økonomisk kan OB ganske sikkert lege med på leje af Kadrii.
              Men hvad skal OB med en mand, der har spillet under 10 kampe på næsten 2 år, og som har to korsbåndsskader med sig i bagagen?
              OB har brug for hjælp her og nu, og det er ikke af en gut, der var god engang, men som ikke har nogen som helst kampform at trække på fra de sidste 2 sæsoner...og som i øvrigt tror han er hævet over alle, og dermed kræver en forlængelse af sin kontrakt, for at gide lade sig leje ud... jeg må le...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Noget der kunne få mig i godt humør ville være en signing ala Kusk eller Høegh der kunne skubbe Tverskov op på midten...
                Meget mindre og jeg er parat med fakler og høtyve
                Hørt! Har jo tidligere postet et billede med fakler og høtyve i JH's tråd ;-)

                Comment


                  Han vil ikke, og jeg mener heller ikke han er svaret. Vi skal have en angriber ind som er god på låget. Det er hverken Helenius eller de nuværende. På den måde får vi er alsidig angreb på både kort og lang sigt. Desuden skal vi have en god defensiv midt- gerne en eller 2 hylder over det niveau som JH kender til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Kadrii har fremsat krav til FCK om en kontraktforlængelse, hvis han skal gå med til at blive udlejet.. Jeg er ikke sikker på at det er et smart træk at begynde en armwrestlingsrunde med Solbakken i medierne, enten må han nok indstille sig på at tabe ansigt, eller kan han hurtigt være helt fortid i FCK. Når nu halvdelen af holdet alligevel er skadeplagede skabninger, så gør en til vel hverken til eller fra? Synes vi ville perfekte kanter i Joan og Kadrii, og så ville Jønne jo fortrinsvis konkurrere med AK og Fester og en angrebsplads, og højest vikariere på kanten. Bare på det parameter ommer vi defensivt styrket ud af vinduet. Og når transfervinduet so fa har været gratis, så SKAL vi økonomiskt kunne byde ind på Kadrii.
                    Om vi så betalte samme løn som FCK plus det løse lyder det ikke til at han vil OB eller andre i DK.. Så glem ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jo jo... økonomisk kan OB ganske sikkert lege med på leje af Kadrii.
                      Men hvad skal OB med en mand, der har spillet under 10 kampe på næsten 2 år, og som har to korsbåndsskader med sig i bagagen?
                      OB har brug for hjælp her og nu, og det er ikke af en gut, der var god engang, men som ikke har nogen som helst kampform at trække på fra de sidste 2 sæsoner...og som i øvrigt tror han er hævet over alle, og dermed kræver en forlængelse af sin kontrakt, for at gide lade sig leje ud... jeg må le...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Umiddelbart ser det ud til, at den kummerlige duo 2.0 har overgået sig selv endnu engang ved at komme dårligere ud ad transfervinduet, end de gik ind. Jeg er alvorligt bange for, at det bliver os, som spiller i 1. division næste år, og har vi så overhovedet råd til Helenius dernede?
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jo jo... økonomisk kan OB ganske sikkert lege med på leje af Kadrii.
                          Men hvad skal OB med en mand, der har spillet under 10 kampe på næsten 2 år, og som har to korsbåndsskader med sig i bagagen?
                          OB har brug for hjælp her og nu, og det er ikke af en gut, der var god engang, men som ikke har nogen som helst kampform at trække på fra de sidste 2 sæsoner...og som i øvrigt tror han er hævet over alle, og dermed kræver en forlængelse af sin kontrakt, for at gide lade sig leje ud... jeg må le...
                          Helt enig... + Kadrii ikke har motivation for at spille suppebold andet end i FcK...
                          Ikke voldsomt tiltalende hvis han skulle blive presset til at spille i OB...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Hørt! Har jo tidligere postet et billede med fakler og høtyve i JH's tråd ;-)
                            Så den godt

                            Comment


                              Fakler og høtyve??? HA!

                              Vi skal mindst ud i noget med en gammel lade og tortur instrumenter, før det er værd at bruge tid på...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                tænkte mere at han helt som i heeeeelt blev fortid i FCK. Tror ikke at Solbakken er en man skal begynde at diskutere mod i medierne, så hans krav kan også lige så vel blive hans undergang i FCK-regi, så snakker vi vel enten salg eller ophævet kontrakt..

                                Comment

                                Working...
                                X