Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvem siger han gerne vil være her ?
Makrini kan vel i lighed med mange af os andre ikke spotte nogen former for ambitioner i OB's ledelse .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet er lige gået op for mig, at det er den 31. jan. i morgen (godmorgen, Kent!).
Er det i morgen aften ved midnat, at vinduet klapper i?
Men rolig nu. 36 timer og vi har Jesper Hansen og hans fremragende netværk, og det er kun minimum to klare forstærkninger vi mangler. Hvad kan gå galt? Vi så jo med hvilket overblik og kølighed han lukkede vinduet i sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægYes. 23:59:59
Er snart derhenne bare vi får et eller andet der i ny og næ kan scorer et mål så skal vi være tllfredse,
Et navn som Thomas Augustinuusen en mulighed hvis han kan få et comeback fra assitent træner rollen, i følge Wiki kan han både spille i angrebet forsvaret og midtbanen, en fin helgardering af truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGodmorgen hr...
Jep, om 36 timer og 19 minutter...
Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå for helvede ...... nu går det løs. Vi er ved at afskibe 2 mand. Gad vide hvad der kommer ind. Er det for at få råd til en angriber her og nu?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFuck.... det magter jeg fandme ikke!
Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har han jo sagt 2-3 gange i artikler de sidste måneder. Også efter de dårlige resultater og kiksede skifte til de varme lande817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSøndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
Ser du med JH?
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægNu er det ikke fordi jeg er glad for JH, men hvad ville du sige til en erstatning for en af vores bedste spiller der kom fra 1 div?
Haysen har hentet: Drachmann, Kløve, Uhre, Kanstrup, Marc P, Pereira. - God hitrate
JH har hentet: Edmundsson, Mikkelsen, Kryger, Busuladzic. - Knap så fedt.
Comment
Comment