Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rotterne forlader skuden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Fuck.... det magter jeg fandme ikke!

      Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)
      Jeg er selv på vej derned, fandt du en, du kan anbefale?

      Comment


        Sorgenfri melder:

        Fynboerne skal være i dialog med en klub om at købe en afløser for hollænderen, men det er ikke sikkert, den handel går igennem.

        http://nordicbetblog.dk/club-brugge-...en-paa-verbic/

        FFS. Det er det jeg har skrevet gentagne gange om at handle så sent i vinduet. Hvordan kan det være en fordel for os at vente? Nu har vi anbragt et damoklessværd over hovedet på os selv, hvor det muligvis står og falder på, om vi kan blive enig med en klub og en spiller i 11. time, og sker det ikke, får vi ikke en afløser for El Makrini, en disposition der kan risikere at koste nedrykning, så vigtig var han.

        Hvis det er tilfældet, er det bare endnu et vidnesbyrd om, hvor amatøragtigt den her klub bliver drevet rent sportslig, og hvor stor en amatør og plattenslager Jesper Hansen er. Det er det glade vanvid at sælge en spiller som Mo nu, hvis du ikke har nogle potentielle afløsere klar, som du ved at du kan lukke, og som du stoler på ift. kvalitet.

        Hvis det virkelig er sådan, at klubben drives, som jeg længe har frygtet, så knep dig selv Jesper Hansen, og skrid. Du har intet at gøre her.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Sorgenfri melder:

          Fynboerne skal være i dialog med en klub om at købe en afløser for hollænderen, men det er ikke sikkert, den handel går igennem.

          http://nordicbetblog.dk/club-brugge-...en-paa-verbic/

          FFS. Det er det jeg har skrevet gentagne gange om at handle så sent i vinduet. Hvordan kan det være en fordel for os at vente? Nu har vi anbragt et damoklessværd over hovedet på os selv, hvor det muligvis står og falder på, om vi kan blive enig med en klub og en spiller i 11. time, og sker det ikke, får vi ikke en afløser for El Makrini, en disposition der kan risikere at koste nedrykning, så vigtig var han.

          Hvis det er tilfældet, er det bare endnu et vidnesbyrd om, hvor amatøragtigt den her klub bliver drevet rent sportslig, og hvor stor en amatør og plattenslager Jesper Hansen er. Det er det glade vanvid at sælge en spiller som Mo nu, hvis du ikke har nogle potentielle afløsere klar, som du ved at du kan lukke, og som du stoler på ift. kvalitet.

          Hvis det virkelig er sådan, at klubben drives, som jeg længe har frygtet, så knep dig selv Jesper Hansen, og skrid. Du har intet at gøre her.
          Og Kent melder ud igen at han er helt tilfreds med de spilllere han har:
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dt-daekket-ind

          Så enten den ene taber ved ikke hvad den anden gøre eller det er en and for at sige derefter "vi var tæt på en kongesigning, men det mislykkede i sidste øjeblik, desværre".
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg er selv på vej derned, fandt du en, du kan anbefale?
            Ja! Drostdy Hof...let drikkelig, og gi'r en fin brandert, der kan dulme det hele lidt.
            Jeg er dog ikke sikker på, den holder hele vejen i mål til kl. 23.59 i morgen aften, men så må jeg supplere op i løbet af dagen i morgen ;-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Tragisk komisk hvis JH lukker dette vindue med stor tilfredshed og påstanden om at vi kommer styrket ud...
              Tror de forsøger at gøre mere men det er jo ikke nemt når Aab og Efb er løbet tør for spillere der vil til OB frivilligt...
              Så er det jo heller ikke nemt at være JH... En nærmest umulig opgave

              Comment


                Jeg tror godt vi kan klare os uden Makrini. Og hvis det passer, som jeg læste et sted, at vi har fået 2 eller 3 mio for ham, så synes jeg faktisk det er godt solgt.

                Det burde give penge til en erstatning. Håber vi kan lande en god venstre midt og så tror jeg Nana nok skal løse den centrale defensive rolle. Sådan som han spillede i Silkeborg, var på et fornuftigt niveau på den plads.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  Jeg tror godt vi kan klare os uden Makrini. Og hvis det passer, som jeg læste et sted, at vi har fået 2 eller 3 mio for ham, så synes jeg faktisk det er godt solgt.

                  Det burde give penge til en erstatning. Håber vi kan lande en god venstre midt og så tror jeg Nana nok skal løse den centrale defensive rolle. Sådan som han spillede i Silkeborg, var på et fornuftigt niveau på den plads.
                  Jeg har kun indikeret 2-3 mill. Men har ingen konkret viden om det. Men hvis du har link til et sted hvor der står pris skal du være velkommen til at poste det

                  Comment


                    Mener jeg så det på Twitter. Jeg kan ikke huske hvor, men det var vidst kun et gæt.
                    Jeg aner ikke om det er et kvalificeret gæt eller et skøn.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Mener jeg så det på Twitter. Jeg kan ikke huske hvor, men det var vidst kun et gæt.
                      Jeg aner ikke om det er et kvalificeret gæt eller et skøn.
                      Okay. Jeg vurderer at det også er det prislag. Eller giver det absolut ingen mening at sælge ham..

                      Comment


                        https://twitter.com/sorenstjerne/sta...58049286713345

                        Vi må sgu håbe han har ret i noget
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          https://twitter.com/sorenstjerne/sta...58049286713345

                          Vi må sgu håbe han har ret i noget
                          Er som så heller ikke i tvivl om at man arbejder på noget. Det nemmeste i hele verden er vel at købe en fodboldspiller..
                          Det er mere kvaliteten af det han henter der skræmmer mig... For hvis ambitionen er at komme styrket ud af vinduet vil det være et skidt tidspunkt at lukke det på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            https://twitter.com/sorenstjerne/sta...58049286713345

                            Vi må sgu håbe han har ret i noget
                            Mon ikke bare han konstatere at han har travlt?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Okay. Jeg vurderer at det også er det prislag. Eller giver det absolut ingen mening at sælge ham..
                              Jeg tror også at vi har fået en fornuftig pris for ham - og er egentlig tilfreds nok med salget, hvis det holder stik. Makrini bliver aldrig en 10 mio spiller alligevel + en forlængelse var yderst tvivlsom.

                              På den lange bane synes jeg det er fornuftigt. Så må vi bare håbe at den korter bane holder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Jeg tror også at vi har fået en fornuftig pris for ham - og er egentlig tilfreds nok med salget, hvis det holder stik. Makrini bliver aldrig en 10 mio spiller alligevel + en forlængelse var yderst tvivlsom.

                                På den lange bane synes jeg det er fornuftigt. Så må vi bare håbe at den korter bane holder.
                                Jeg er enig. Tror Makrini i ro overfor offentligheden, har slået på tromme for at komme væk. Han har kunne forhandle med klubber i en lille måned og det har nok åbnet øjnene for noget mere spændende end os. Derfor havde vi nok haft en vældig utilfreds spiller i truppen, såfremt vi havde bedt ham blive. På den måde har et par millioner for ham måske været givet godt ud, selvom han har været truppens mest stabile markspiller i sæsonen.
                                Jeg håber det har åbnet lidt ekstra døre økonomisk i forhold til at hente den angriber ind som ved hvor målet står.
                                Om vi skal finde en erstatning for ham ved jeg ikke. Afløserne er selvfølgelig ikke ligeså dygtige, men til hans position kræver det tid at blive spillet ind på holdet. Det tror jeg ikke når at give det store her i foråret. Derfor er der måske mest ræson i at kaste alt efter at forbedre offensiven, hvor vi stadig ikke er styrket!

                                Comment

                                Working...
                                X