Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...aelge-jeppe-a/

    Telefonnummer er jo ikke ukendt ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Er der nogen som er nede og se træningen idag? Kunne da godt tænke mig at blive oplyst om svensken..

      Comment


        http://www.fotbollskanalen.se/danmar...ha-med-odense/

        fotbollskanalen melder at Berisha var på vej til lægechek i Piast Gliwice i Polen (nr 13 i bedste række), men noget gik galt; ifølge den polske klub var spiller/agent ikke tilfredse med betingelserne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          http://www.fotbollskanalen.se/danmar...ha-med-odense/

          fotbollskanalen melder at Berisha var på vej til lægechek i Piast Gliwice i Polen (nr 13 i bedste række), men noget gik galt; ifølge den polske klub var spiller/agent ikke tilfredse med betingelserne.
          And the plot thickens

          Comment


            Svensken har i hvert fald meget selvtillid, og er overbevist om at han spiller sig til en kontrakt i OB.

            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ob-kontrakt/

            Spændende om han har niveauet. Stadigvæk ingen som så ham til dagens træning?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Svensken har i hvert fald meget selvtillid, og er overbevist om at han spiller sig til en kontrakt i OB.

              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ob-kontrakt/

              Spændende om han har niveauet. Stadigvæk ingen som så ham til dagens træning?
              Ja det er jo en frisk udmelding. Jeg tænker bare at talentet skal være ret stort, hvis han ikke har spillet regelmæssigt i rigtig lang tid og ydermere har haft en ordentlig virussygedom. Hans form må være elendig. Helt sikkert ikke en vi skal regne med i foråret, men fint der bliver kigget langsigtet. Der skal bare også en offensivspiller med swung ind nu, som kan hjælpe os fra foråret begynder!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Ja det er jo en frisk udmelding. Jeg tænker bare at talentet skal være ret stort, hvis han ikke har spillet regelmæssigt i rigtig lang tid og ydermere har haft en ordentlig virussygedom. Hans form må være elendig. Helt sikkert ikke en vi skal regne med i foråret, men fint der bliver kigget langsigtet. Der skal bare også en offensivspiller med swung ind nu, som kan hjælpe os fra foråret begynder!
                Enig. Jeg tror heller ikke hvis man henter ham, at man ikke kigger efter en starter.. Ham her må anses som udviklingsspiller, hvis han gør sig fortjent til en kontrakt.

                Comment


                  Syntes det er fint nok at forsøge ham med prøvetrænningen, men der er rigitg mange usikkerheds momenter ved sådan en spiller, der åbenbart har svært ved at finde sig tilpas i en klub. Hvis han har talentet og viljen og psyken til at give den hele armen i OB og forsøge at få karrieren på ret køl igen, er han måske en mulighed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Ja det er jo en frisk udmelding. Jeg tænker bare at talentet skal være ret stort, hvis han ikke har spillet regelmæssigt i rigtig lang tid og ydermere har haft en ordentlig virussygedom. Hans form må være elendig. Helt sikkert ikke en vi skal regne med i foråret, men fint der bliver kigget langsigtet. Der skal bare også en offensivspiller med swung ind nu, som kan hjælpe os fra foråret begynder!
                    Absolut en frisk udmelding .. hans navn antyder balkanrødder og de er måske kendt for at have en sund portion selvtillid, nogen gange er det berettiget ..og andre gange er det mere "bob bob", men har han kvalitet nok i fht. tempo, teknik og spilforståelse og fysik osv er det absolut værd at kikke på
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Han er kun 20. De fleste 20-årige har ikke de mest imponerende CVer. Hypet op som helt ung, skadet og er ikke slået igennem i Roma og Panathinaikos, som dog også er meget højt niveau. Man kan jo altid håbe på en lottogevinst, men tvivler stærkt på, det bliver til kontrakt. Og selv om man skulle tage en chance med ham, så er han næppe nogen stor gevinst på den korte bane. Han har ikke spillet fast siden U-19 ligaen i Sverige i 2014. Det er i hvert fald ingen frelser:-)
                      Men trods alt været på seniorkontrakt i mindst halvandet år. Har aldrig scoret et mål på seniorniveau. Mentalitets- og skadesproblemer? Det lyder ikke skidegodt, jo...

                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Men trods alt været på seniorkontrakt i mindst halvandet år. Har aldrig scoret et mål på seniorniveau. Mentalitets- og skadesproblemer? Det lyder ikke skidegodt, jo...

                        En mulig alibihandel. Så er det den 3. af den slags, vi ikke her og nu har brug for på den eksistentielle korte bane. Men jo da, JH handler da.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Men trods alt været på seniorkontrakt i mindst halvandet år. Har aldrig scoret et mål på seniorniveau. Mentalitets- og skadesproblemer? Det lyder ikke skidegodt, jo...

                          neej deet lyder ikke som noget OB er interesseret i .. her er en kort journalist vurdering af ham fra dagens træning

                          http://www.fyens.dk/sport/Svensk-OL-...rtikel/3117218
                          Last edited by manner; 24-01-2017, 18:14.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Han er kun 20. De fleste 20-årige har ikke de mest imponerende CVer. Hypet op som helt ung, skadet og er ikke slået igennem i Roma og Panathinaikos, som dog også er meget højt niveau. Man kan jo altid håbe på en lottogevinst, men tvivler stærkt på, det bliver til kontrakt. Og selv om man skulle tage en chance med ham, så er han næppe nogen stor gevinst på den korte bane. Han har ikke spillet fast siden U-19 ligaen i Sverige i 2014. Det er i hvert fald ingen frelser:-)
                            Trods min lidt "bastante" udmelding tidligere i dag, så er jeg dog der, at hvis man ser noget lækkert potentiale i ham, så skal man da give det en chance. Sådan har jeg det også med mere eksotiske ungersvende, eller med spillere fra lavere divisioner - der bør altid være plads til at give en spiller en chance fx. med en 1-årig kontrakt med mulighed for forlængelse, hvis man kan li', hvad man ser... SÅ LÆNGE det ikke går ud over, hvad man BURDE sørge for at få indkøbt til truppen.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Trods min lidt "bastante" udmelding tidligere i dag, så er jeg dog der, at hvis man ser noget lækkert potentiale i ham, så skal man da give det en chance. Sådan har jeg det også med mere eksotiske ungersvende, eller med spillere fra lavere divisioner - der bør altid være plads til at give en spiller en chance fx. med en 1-årig kontrakt med mulighed for forlængelse, hvis man kan li', hvad man ser... SÅ LÆNGE det ikke går ud over, hvad man BURDE sørge for at få indkøbt til truppen.
                              100% enig; med nedrykning lurende, så skal der noget bedre på banen. Berisha er max back-up.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Svensken har i hvert fald meget selvtillid, og er overbevist om at han spiller sig til en kontrakt i OB.

                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ob-kontrakt/

                                Spændende om han har niveauet. Stadigvæk ingen som så ham til dagens træning?
                                Jeg tager derned en af dagene her før weekenden.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X