Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jeg gad godt se ham i Kents system
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Samme her. Knægten er ikke en holdspiller, og han ville ikke passe ind hos os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg gad godt se ham i Kents system
        Syntes bare ikke at han er god nok og mavefornemmelsen siger bare at han er overvurderet og man skal holde fingrene væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Lol

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rliga-foraaret

          Comment


            Jeg kunne egentlig også godt se ham styrke os, ud fra det jeg så fra ham i Brøndby, hvor han faktisk imponerede mig. Jeg bryder mig ikke så meget om hans person, men hans stærke teknik og evne til at gå ind i banen og skyde med sit højreben kunne være spændende i vores system. Det er dog rimelig irrelevant nu, da han er låst og det er nu vi skal bruge sådan en type!

            Comment


              Jeg kan ikke undgå at spekulere i, om den regel ville holde til en tur i retten. Sådan noget med arbejdets frie bevægelighed osv.

              Jeg har ikke noget behov for Boysen i OB; jeg kan sgutte vurdere hans evner. Men jeg synes faktisk han har været ganske fornuftig i sine udtalelser til medierne:
              De forventede arbejdsforhold ændrede sig i løbet af efteråret. Han har bidt tænderne sammen resten af året og leveret så godt han kunne, i et system der ikke passer ham. Det synes jeg egentlig er fair snak.
              Hvis mine arbejdsforhold på en ny arbejdsplads pludselig viser sig at være markant anderledes end under jobsamtale og opstarten, så ville jeg måske også overveje at finde et andet sted. Og fodbold er, hvor uromantisk det end er, et arbejde for professionelle.

              Comment


                Gad vide om han selv var opmærksom på det, inden han fik ophævet. "Ingen kommentar" kunne godt tyde på det modsatte

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Gad vide om han selv var opmærksom på det, inden han fik ophævet. "Ingen kommentar" kunne godt tyde på det modsatte
                  Det virker godt nok ikke helt gennemtænkt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Det virker godt nok ikke helt gennemtænkt
                    Men man kan jo søge dispensation.

                    Det er da prøvet før, og det er lykkedes skal jeg ikke kunne udtale mig om :)

                    Comment


                      Skal da love for at Esbjerg sælger ud. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå dem i foråret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Skal da love for at Esbjerg sælger ud. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå dem i foråret.
                        Ja det er godt nok en "omvendt OB".
                        Vi bruger "Holde sammen på truppen" taktikken og de gør det modsatte..

                        Hvis det ikke lykkedes os at ende over sådan et taber hold ved jeg simpelthen ikke hvad..
                        Gad vide hvad der sker med Jeppe A? Har hørt lidt om ham og FCM men håber da at JH hentede ham hvis Kusk mislykkedes(som det nok gør)..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Gad vide om han selv var opmærksom på det, inden han fik ophævet. "Ingen kommentar" kunne godt tyde på det modsatte
                          Jeg tvivler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Skal da love for at Esbjerg sælger ud. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå dem i foråret.
                            FodboldFM på Radio24Syv lige nu er i Esbjerg og meget om klubben
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Skal da love for at Esbjerg sælger ud. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå dem i foråret.

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...eker-i-twente/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Er Ted gal eller genial?? Tiden vil vise det

                                Comment

                                Working...
                                X