Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er Ted gal eller genial?? Tiden vil vise det
    Ted kan åbenbart godt lide at sætte sig selv under pres .. hvad har han hentet? 2 grækere og en spanier indtil videre, til erstatning for Bjørn Poulsen, Ryan Laursen, Casper Nielsen, Mensah, Stenderup og Leon Jessen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      http://www.fyens.dk/article/3117218?...912064c7494151

      Comment


        Hmm.... Lyder spændende, ville dog ønske vi ikke ledte efter uslebne diamanter.

        Comment


          Aldrig hørt om ham, men det ligner ikke vores frelser.

          Comment


            https://g.co/kgs/cC74rq

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ted kan åbenbart godt lide at sætte sig selv under pres .. hvad har han hentet? 2 grækere og en spanier indtil videre, til erstatning for Bjørn Poulsen, Ryan Laursen, Casper Nielsen, Mensah, Stenderup og Leon Jessen
              Og de er alle lejesoldater..
              Men han er jo nok inderst inde ligeglad. Lykkedes det er han genial og lykkedes det ikke bliver han jo bare fyret med en pose penge og drager videre til næste job

              Comment


                Tja... Tjo... Vi ønsker jo alle at finde den uslebne diamant. Og værre en Thomas Mikkelsen bliver det vel næppe(jinx)

                Comment


                  Hmm. Det er jo altid spændende. Der kan jo dukke guld op.
                  Jeg synes bare ikke det er opmuntrende, det jeg kan læse om ham:
                  Det virker lidt som om, han fik storhedsvanvid efter sit gode U17-EM og -VM. Uden at have hørt programmet (så det er kun begrundet i overskriften): Celtic er ikke en stor nok klub? For en 17-årig, der ikke har fået debut for Halmstadt endnu (og hvor han i øvrigt ikke havde tålmodighed til at vente)?
                  Og så blev hans kontrakt med Cambuur opsagt allerede i marts måned, hvor han så ville hjem til Allsvenskan. Det er tydeligvis ikke lykkedes, for han er stadig uden klub. Han har haft næsten et år og har ikke kunne finde en klub. I tillæg virker hans tidligere handlinger og udtalelser som om, han er en primadonna.
                  Han kan være blevet mere moden og jeg overraskes meget, meget gerne positivt, men lige den her - der er jeg i den grad skeptisk. Han var i øvrigt med i Rio på sidste mandat.
                  http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6409494
                  http://www.expressen.se/kvallsposten...blir-klubblos/

                  Comment


                    En uden klub i 10 måneder Jo deeeeeeet

                    Comment


                      Uden fremtid i en Hollandsk bundklub, én kamp over to sæsoner i hhv. Roma og Panathinaikos, ude 4½ måneder med en rygskade, uden kontrakt siden sidste forår.... jo jo... det lyder som klasse!
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        han skal da bare have en 4 årig kontrakt så kører det
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Et tidligere stortalent, så der kan være en fin idé i at se ham an, og om han stadig har viljen, lysten og ikke mindst noget kvalitet som han kan genvinde, hvis han kommer ind i et kontinuerligt spilforløb igen. At tro på, at han går hen og bliver en decideret forstærkning af vores angreb i foråret, er nok ude i grænselandet for jubeloptimisme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Uden fremtid i en Hollandsk bundklub, én kamp over to sæsoner i hhv. Roma og Panathinaikos, ude 4½ måneder med en rygskade, uden kontrakt siden sidste forår.... jo jo... det lyder som klasse!
                            Det gør det bestemt ikke. Bliver bestemt heller ikke tilfreds hvis man skriver kontrakt med ham og udtaler noget lignende "vi mente vi manglede en angriber, det har vi fundet nu".

                            Det tror jeg dog heller ikke. Hvis det bliver til kontrakt tænker jeg mere det bliver et "low risk, high reward"-sats og ikke noget, der vil have indflydelse på om man evt. henter en anden angriber nu her. Grundlæggende har jeg ikke noget problem med det hvis man tager et sats med en ung spiller som man mener at kunne se noget i. Så længe det er forholdsvis billigt om man ikke giver ham en 4-årig kontrakt (som med TM).
                            Last edited by Agbre; 24-01-2017, 10:20.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Uden fremtid i en Hollandsk bundklub, én kamp over to sæsoner i hhv. Roma og Panathinaikos, ude 4½ måneder med en rygskade, uden kontrakt siden sidste forår.... jo jo... det lyder som klasse!
                              Han er kun 20. De fleste 20-årige har ikke de mest imponerende CVer. Hypet op som helt ung, skadet og er ikke slået igennem i Roma og Panathinaikos, som dog også er meget højt niveau. Man kan jo altid håbe på en lottogevinst, men tvivler stærkt på, det bliver til kontrakt. Og selv om man skulle tage en chance med ham, så er han næppe nogen stor gevinst på den korte bane. Han har ikke spillet fast siden U-19 ligaen i Sverige i 2014. Det er i hvert fald ingen frelser:-)

                              Comment


                                Jeg synes det er fint de ser ham an, og hvis de skriver med ham - Så er jeg ikke et sekund i tvivl om at han signes som udviklingsspiller, dermed sagt at vi stadigvæk leder efter en reel, potentiel 1. Holds angriber, som kan gå direkte i startopstillingen, eller som minimum konkurrere med de andre i angrebet.

                                Der kunne sagtens være et kæmpe uforløst potentiale i ham svensken, og derfor er det da fornuftigt at se ham an.

                                Comment

                                Working...
                                X