Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En u21 landsholdsspiller for næsten ingen penge til en midtbane der ikke har fungeret specielt godt? Ja tak, det er forsøget værd!

    Comment


      Begge tilgange kan da kun overraske, idet alle har en forventning, om at de ikke forstærker holdet.
      Lad os nu se.

      Comment


        Jeg er godt tilfreds, hvis vi signer Casper Nielsen. Manden er, tror jeg 21-22 år. Er med på U 21 landsholdet som i suverænt stil har kvalificeret sig til EM, endda med spilletid. Det vil sige, han er et af DK talenter. Og når man ikke er ældre, så bliver man kun bedre.

        Comment


          Jeg er lidt i tvivl ift. Ryan han er alt for svingende og skadetsplaget, og EFB udtalelse om han ikk nødvendigvis rammer top niveauet igen er ikk betryggende

          Comment


            Ja det ville være en klasse partner til muhammed el makrini på midtbanen 😎😎

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlæg
              Jeg er lidt i tvivl ift. Ryan han er alt for svingende og skadetsplaget, og EFB udtalelse om han ikk nødvendigvis rammer top niveauet igen er ikk betryggende
              Og det er jo den chance vi må tage i OB. Hvis Ryan ikke havde været så skadet spillede han i Holland mens EfB havde 5-7 ekstra millioner i banken..
              Vi må håbe at vi kan få styr på ham og udvikle ham til den topspiller han kan blive

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlæg
                Ja det ville være en klasse partner til muhammed el makrini på midtbanen 
                Ikke i min verden. Så mangler der kreativitet igen

                Comment


                  Det er vel forventeligt, at nuværende Esbjerg tilhængere pludselig kan se en masse fejl ved afgange, nu især hvor de spiller mindre godt.

                  Comment


                    Jeg vil sige at hvis han kan holde det niveau han har vist på u21 så skal han nok blive et hit. Men JJT. Så jeg gerne få mere spilletid, han har spillet okay faktisk 🤖🤖
                    vi skal bare ha skiftet de 2 frontløbere ud med nogen der kan ramme kassen 😴🕵🕵

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                      Det er vel forventeligt, at nuværende Esbjerg tilhængere pludselig kan se en masse fejl ved afgange, nu især hvor de spiller mindre godt.
                      Tja, det kan man sige. Hvis vi skilte os af med Jönsson og Izunna i det her vindue, vil panikken blandt OB fans nok også være begrænset. Var det El Makrini og Festersen som f.eks. blev solgt, ville stemningen nok være en anden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        Det er vel forventeligt, at nuværende Esbjerg tilhængere pludselig kan se en masse fejl ved afgange, nu især hvor de spiller mindre godt.
                        De har været efter ham længe. Til sidst i efteråret var han degraderet til venstrekanten

                        Comment


                          Min pointe er, at diverse reaktioner og kommentarer, ikke altid viser den sande side af de enkelte spillere. Havde Esbjerg ligget midt i tabellen, var lyden nok en anden. Der er en grund til at andre end OB har været ude efter begge spillere tænker jeg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlæg
                            Jeg vil sige at hvis han kan holde det niveau han har vist på u21 så skal han nok blive et hit. Men JJT. Så jeg gerne få mere spilletid, han har spillet okay faktisk 🤖🤖
                            vi skal bare ha skiftet de 2 frontløbere ud med nogen der kan ramme kassen 😴🕵🕵
                            Altså nu har han jo faktisk mest været indskifter ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlæg
                              Jeg er lidt i tvivl ift. Ryan han er alt for svingende og skadetsplaget, og EFB udtalelse om han ikk nødvendigvis rammer top niveauet igen er ikk betryggende
                              Skal man ikke sige det når man har solgt ham?

                              Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:

                              "Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.

                              Derfor har vi valgt at sælge ham nu"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Skal man ikke sige det når man har solgt ham?

                                Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:

                                "Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.

                                Derfor har vi valgt at sælge ham nu"
                                I min verden ville det være god skik, hvis man unlod at kommentere på sådan noget, som sælgende klub. Jeg har i hvert fald svært ved at se, at Esbjerg får noget ud af at give en spiller en dårlig afskedssalut.

                                Comment

                                Working...
                                X