Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Både Turbo Brent og Hvilsom må meget meget gerne blive væk. Det vil være noget af et vidnesbyrd om, hvor ringe vores scouting står til, hvis en af dem bliver vores "løsning" i angrebet.
    Brent er en af de ringeste spillere jeg har set i superligaen, med mere end bare 1-2 kampe.
    På niveau med Thomas Mikkelsen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Stadigvæk ingen som har overværet træningen i dag?

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ffensivspiller

        ??
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg gætter på lige lang tid. Emil var der et halvt år? Bashkim skal udlejes et halvt år..
          Det lyder som 11 måneder. Så klart længere

          Comment


            Trænger efterhånden til et transferfix... her er alt for stille. 6 dage og 2 timer tilbage.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Trænger efterhånden til et transferfix... her er alt for stille. 6 dage og 2 timer tilbage.
              Der sker ikke mere. Måske signer vi ham svensken vi har på prøvetræning. Jeg tror ikke der kommer mere ind.. måske en enkelt ud af truppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Enig. Jeg tror heller ikke hvis man henter ham, at man ikke kigger efter en starter.. Ham her må anses som udviklingsspiller, hvis han gør sig fortjent til en kontrakt.
                Enig. Det må være en udviklingsspiller, så koster det heller ikke så meget at tage den chance. I modsat fald spiller OB utroligt højt spil, i det afgørelsen om en kontrakt først træffes efter træningskampen d 28/1. Er det så et nej, lukker vinduet altså stadig d 31/1 og sæsonstarten er ikke langt væk. Vi må kunne gøre det bedre end en spiller med den historik. Det skal vi.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Trænger efterhånden til et transferfix... her er alt for stille. 6 dage og 2 timer tilbage.
                  Enig, det lugter desværre af at JH igen håber på der dumper et eller andet ned fra himlen i transfervinduets afslutning.
                  Lige nu ligner vi stadig et godt bud på en nedrykker men jeg er i tvivl om hvorvidt klubbens ledelse er bevidste om situationens alvor.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Der sker ikke mere. Måske signer vi ham svensken vi har på prøvetræning. Jeg tror ikke der kommer mere ind.. måske en enkelt ud af truppen.
                    Det ville være den mest uansvarlige beslutning i nyere tid og hvis det sker er det mit gæt at det er pga, det ikke lykkedes at finde nogen. Ikke fordi man ikke prøvede.. Om det ser skyldes at JH er ringe til sit job kan man altid diskuttere, men som ham Ted fra EfB siger er det et mega svært markedet pt.
                    Enten er de for dårlige eller alt for dyre. Der er ikke rigtig noget imellem..

                    Jeg tror vi skal hen omkring søndag/mandag før der begynder at ske noget
                    Last edited by fmprOB; 25-01-2017, 22:21.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Enig, det lugter desværre af at JH igen håber på der dumper et eller andet ned fra himlen i transfervinduets afslutning.
                      Lige nu ligner vi stadig et godt bud på en nedrykker men jeg er i tvivl om hvorvidt klubbens ledelse er bevidste om situationens alvor.
                      Jeg hader at skulle forsvare JH men jeg tror simpelthen at vi skal længere hen i vinduet før den kvalitet vi leder efter bliver til rådighed..
                      Det halve af superligaen leder jo efter offensive spillere, så vi må jo bare håbe en den rigtige vælger os

                      Comment


                        Lucas Jensen scorer 2 mod SDJ idag. Måske vi kan købe ham tilbage

                        Comment


                          Jeg tror vinduet er lukket, medmindre der kommer noget exceptionelt. Det er egentligt fint med mig, hvis vi ikke henter noget skrammel, som en eller anden form for panikløsning. Ser dog gerne et rigtigt modstykke til Joan på venstrekanten, gerne på en hylde højere. Tvivler dog pårealismen i den mulighed.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lucas Jensen scorer 2 mod SDJ idag. Måske vi kan købe ham tilbage
                            Og på debatforum på bold.dk, så er SønderjyskE fans hverken overraskede eller oppe at køre over resultatet mod en 1.divisions modstander.. Der pointeres det tværtimod som forventet, det plejer de jo at gøre.. Først når det gælder,,når der virkelig er noget på spil, så hives en attitude, et vinderinstinkt frem af gemmerne. Sådan som det stilles op, så lyder det faktisk som at de spiller over evne hver weekend, og at den ekstra dimension, den kernereaktor af vilje hiver de sidste procenter frem som gør at de ligger højere i tabellen end f.eks. os. Tag Horsens, more or less same story! De forstærkede sig inden sæsonstart med Hallur Hansson og Kim Aabech, and thats about it.. Hansson en billig løsning fra 1.division og Aabech en luksusspiller, som bar mærkatet: arbejder ikke nok for holdet. De fleste var jo godt klar over hans åbenlyse kvaliteter, når han spillede op til sit topniveau, men ingen ville røre ham med en ildtang. Nu kæmper han røven ud af bukserne i hver kamp, udover at krydre spillet med det han var kendt for. Jønsson indeholder utvivlsomt også nogle brugbare kvaliteter når han toppræsterer, men han er vel, hvad Aabech var inden sæsonsstart, en luksusspiller. En der er god når det går godt, og en der ikke fylder for en saftevandsblander når holdet er i modgang. I hjemmekampen mod Brøndby beviste vi i første halvleg, at et sted godt gemt i gemmerne, så har vi også en sådan kernereaktor. De ekstraprocenter af vilje og hidsighed, der kombineret med vores polerede spil fuldstændig blæste BIF ned i egen 16-meter! I 2.halvleg havde vi så slukket for kernereaktoren igen, BIF spillede ikke synderligt anderledes, men dominerede fordi at vi lod dem. Både Horsens og SønderjyskE evner altså at hive denne ekstra energi frem uge efter uge, mens vi ikke evner det over 90 min. Hvis begge hold spiller non-chalant uden den fornødne tænding, så er det min påstand, at vi er et langt bedre spillende hold end både SønderjyskE og Horsens, men igen, det er jonbare et postulat, suk..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lucas Jensen scorer 2 mod SDJ idag. Måske vi kan købe ham tilbage
                              Så kunne vi jo færdiggøre projektet med at gøre ham til højre back :-/
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Så kunne vi jo færdiggøre projektet med at gøre ham til højre back :-/
                                Ja lad os endelig komme op på en håndfuld højrebacks i truppen

                                Comment

                                Working...
                                X