Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er RJL bekræftet: http://instagram.com/michaelbolvig

    Comment


      http://www.ob.dk/artikel/ryan-johnso...er-til-ob.aspx
      Velkommen til.
      Håber at JH ikke lukker vinduet fordi vi blev allerede forstærket...
      Men til mindst kan Desler rykke nu fremad på venstre eller højre kant og vi kan undgå at se Jønsson som vk i fremtiden. (Det håber jeg meget, Kent!)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        http://www.ob.dk/artikel/ryan-johnso...er-til-ob.aspx
        Velkommen til.
        Håber at JH ikke lukker vinduet fordi vi blev allerede forstærket...
        Men til mindst kan Desler rykke nu fremad på venstre eller højre kant og vi kan undgå at se Jønsson som vk i fremtiden. (Det håber jeg meget, Kent!)
        er_vi_så_oppe_på_4_forsvarsspillere_i_træk?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          er_vi_så_oppe_på_4_forsvarsspillere_i_træk?
          Det tror jeg ikke men frygter at JH kunne se det så. (Glemte de " " ved allerede forstærket):
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Typisk Jesper Hansen handel, endnu en delvist defekt vare indkøbt, og så håber jyden lige vi kan fikse den lidt og dermed kalde indkøbet en forstærknng.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Det tror jeg ikke du skal regne med, med KN ved roret.. Kanterne skal ind i banen og ikke til baglinjen, det skal backen derimod.. Sådan ser KN nu engang bare fodbold.. Så hvis RJL slår til fra dag et, så står vi med to kompetente til samme position. Ved ikke om en af dem kan spille vb, men ellers ændrer denne signing ikke umiddelbart meget..
              Jeg er ikke enig. Tror du har et for firkantet syn på KN.

              Jeg husker spillestilen (og systemet) i AC Horsens som noget ret anderledes end det han i dag praktiserer. Også det han arbejdede med i Brøndby - selvom det aldrig rigtigt kom til at fungere.

              I AaB fandt han en spillestil, der fungerede rigtig godt. Bl.a. pga. deres meget stærke kanter. De vandt The Double i AaBs mest succesfulde sæson nogensinde.

              Det er vel ikke så underligt, at han forsøger at videreføre det system og den spillestil i OB. Jeg synes heller ikke man kan sige, at vores trup overhovedet ikke har nogle af de brikker, der skal til. Men jeg tror altså ikke han er så "religiøs" ift. hvordan fodbold skal spilles.
              Last edited by Agbre; 17-01-2017, 17:35.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Typisk Jesper Hansen handel, endnu en delvist defekt vare indkøbt, og så håber jyden lige vi kan fikse den lidt og dermed kalde indkøbet en forstærknng.
                Det er et sats, men jeg kan egentlig godt lide det. Er meget spændt på hvilken form han kan finde igen efter sin skade.

                For i mine øjne - baseret udelukkende på tidligere topniveau - ser jeg ham som potentielt ligaens næstbedste back.

                Comment


                  Jeg er enig. Jeg er i top 10 over JH kritikere, men Ryan ville have været en supersign for 2 år siden. Vi er svage på mange pladser inkl. HB. Det eneste problem er hvor langt han er fra til at kunne kæmpe om pladsen fra sæson start

                  Comment


                    Jeg har meget svært ved at se perspektiverne i denne handel? Vi bliver ved med at købe spillere, til de samme pladser, hvor mange backer han JH efterhånden ikke hentet...KN siger selv, det er et supplement til truppen...ikke det bedste skudsmål.

                    Comment


                      Du har ret, men det er jo fordi han tydelig er inkompetence

                      Comment


                        Og det var 1......

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg er ikke enig. Tror du har et for firkantet syn på KN.

                          Jeg husker spillestilen (og systemet) i AC Horsens som noget ret anderledes end det han i dag praktiserer. Også det han arbejdede med i Brøndby - selvom det aldrig rigtigt kom til at fungere.

                          I AaB fandt han en spillestil, der fungerede rigtig godt. Bl.a. pga. deres meget stærke kanter. De vandt The Double i AaBs mest succesfulde sæson nogensinde.

                          Det er vel ikke så underligt, at han forsøger at videreføre det system og den spillestil i OB. Jeg synes heller ikke man kan sige, at vores trup overhovedet ikke har nogle af de brikker, der skal til. Men jeg tror altså ikke han er så "religiøs" ift. hvordan fodbold skal spilles.
                          Det kan godt være at han vil forsøge noget nyt, altså mere ukompliceret, hvor backen fortrinsvis har defensive pligter, og kanten klassikst britiskspillende, hurtig og til baglinjen med indlæg til formål.. MEN! så skal klejne Fester og AK op i duel med Bubacarr Sanneh og deslige?? Hvorfor skille sig af med TM som nok på trods af store tekniske mangler ville være en stærk trumf på hånden i et sådan spilsystem. Jeg har allerede i tråden "..hvad hvis.." nævnt mulighederne i nuværende trup, hvis man skiftede spillestilen om, og pointeret nødvendigheden af en fysisk stærk tankcenterforward, og ham har vi ikke! Deblé og Kusk passer heller ikke ind her. Begge passer dog ind, hvis Kent har i sinde at fastholde sit spillemæssige koncept. Derfor tror jeg stadigvæk ikke på nogen revolution i spillestil, som jeg for så vidt også er ganske tilfreds med. RJL tror jeg såmend kan få højresiden til at ligne mere det som som Kent higer, her og nu. Desler ville dog også nå det inden længe. Det er dog venstresiden (back+kant) som er vores helt store akilleshæl, og der ville specielt Joan lune, hvor en Kusk så overtog hans plads på hk.

                          Comment


                            Casper Nielsen rygtes til OB af Søren Sorgenfri:

                            https://twitter.com/ssorgenfri/statu...76384170274821

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
                              Casper Nielsen rygtes til OB af Søren Sorgenfri:

                              https://twitter.com/ssorgenfri/statu...76384170274821
                              Hvem er han?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvem er han?
                                Sorgenfri eller Casper Nielsen? :-)

                                Jeg er ikke ekspert i Casper Nielsens, men opfatter ham primært som 8'er. Har også spillet 10'er-rollen og på kanten i flere kampe så vidt jeg husker. Har været mere eller mindre fast mand på u21-landsholdet i noget tid.

                                Han er måske nok en spiller man godt kunne tænke sig mere produktion fra ift. mål og oplæg. På den måde ikke en "flashy" spiller. Men han er jo trods alt stadig ung (22).

                                Har også læst ham rygtet til Brøndby for "nylig".

                                EDIT: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...il-have-efber/
                                Last edited by Agbre; 18-01-2017, 01:05.

                                Comment

                                Working...
                                X