Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmmm. Syntes nu ikke han er noget specielt. Men om ham eller Izunna er i truppen er mig ligegyldigt...
    Syntes dog på INGEN måde at han er et offensivt es, så kan ikke se hvordan det skulle styrke os på sidste 1/3

    Men SS tager sjældent fejl når han er så konkret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hmmm. Syntes nu ikke han er noget specielt. Men om ham eller Izunna er i truppen er mig ligegyldigt...
      Syntes dog på INGEN måde at han er et offensivt es, så kan ikke se hvordan det skulle styrke os på sidste 1/3

      Men SS tager sjældent fejl når han er så konkret
      Casper Nielsen er ikke en spiller jeg tit har set spille og tænkt "wow, han kan bare noget med kuglen ham der", men ift. Izunna er han helt klart en forbedring rent offensivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Casper Nielsen er ikke en spiller jeg tit har set spille og tænkt "wow, han kan bare noget med kuglen ham der", men ift. Izunna er han helt klart en forbedring rent offensivt.
        Jo ja. Lidt vel. Det kan heller ikke blive værre sammenligning..
        Men det er da muligt at de ser CN/JJT som fremtidens duo

        Comment


          Kan se på Twitter at Onkel er enig med mig i at det nok ikke er verdens bedste signing hvis den går igennem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jo ja. Lidt vel. Det kan heller ikke blive værre sammenligning..
            Men det er da muligt at de ser CN/JJT som fremtidens duo
            Måske. Jeg tvivler dog på balancen i den sammensætning.

            Jeg er ret vild med JJT. Han har helt klart nogle spidskompetencer som jeg tror han kan udvikle en hel del yderligere. Men man må også bare erkende, at han også har nogle begrænsninger. Primært fysisk. Det er ikke mange fysiske dueller, hvor han er den store. Han løber også meget og jeg synes også man har set ham løbe lidt tør sidst i flere kampe.

            Jeg kan helt sikkert godt se fornuft i, at hente en spiller ind med nogle lidt andre spidskompetencer. En spiller, der kan aflaste ham både i start11 og fra bænken.

            Om det så er Casper Nielsen ved jeg ikke rigtig. Umiddelbart kan jeg måske godt have mine tvivl.
            Last edited by Agbre; 18-01-2017, 00:16.

            Comment


              Casper Nielsen ville være en KÆMPE lottokupon, som man ville hente i et eller andet blindt håb om, at Kent ville kunne lave et af sine "AaB-ungdoms-mirakler" med ham.

              Han har intet leveret for EFB, og løber som oftest rundt som en høne uden hoved i blindt presspil. Han er et af deres "egne" talenter, og har spillet nogle hæderlige kampe for U21-landsholdet, og alligevel har han haft mere end svært ved at gøre sig gældende i denne sæson. Han har 17 kampe, 0 mål og én assist, til trods for, at han på papiret er offensivt orienteret midtbanespiller.

              EDIT: 2 mål og seks assists i 90(!) kampe som midt-midt/kant. Arrg!

              Han er en overvurderet luksusspiller, der har levet højt på, at han er søn af en gammel Esbjerg-legende.

              Jeg ville til hver en tid hellere spille med Desler, Thomasen, eller Wellbeck centralt. Kæmpe "Nej tak" herfra!
              Last edited by Onkel Riffel; 18-01-2017, 00:17.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Måske. Jeg tvivler dog på balancen i den sammensætning.

                Jeg er ret vild med JJT. Han har helt klart nogle spidskompetencer som jeg tror han kan udvikle en hel del yderligere. Men man må også bare erkende, at han også har nogle begrænsninger. Primært fysisk. Det er ikke mange fysiske dueller, hvor han er den store. Han løber også meget og jeg synes også man har set ham løbe lidt tør sidst i flere kampe.

                Jeg kan helt sikkert godt se fornuft i, at hente en spiller ind med nogle lidt andre spidskompetencer. En spiller, der kan aflaste ham både i start11 og fra bænken.

                Om det så er Casper Nielsen skal jeg ikke kunne sige.
                Nu ser jeg ikke alle EfB's kampe meeeeeeen en CN istedet for Makrini ville godt nok være en svækkelse. Og meget bedre end JJT er han ikke. Hvis noget overhovedet..
                Så nej tak til CN herfra

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Casper Nielsen ville være en KÆMPE lottokupon, som man ville hente i et eller andet blindt håb om, at Kent ville kunne lave et af sine "AaB-ungdoms-mirakler" med ham.

                  Han har intet leveret for EFB, og løber som oftest rundt som en høne uden hoved i blindt presspil. Han er et af deres "egne" talenter, og har spillet nogle hæderlige kampe for U21-landsholdet, og alligevel har han haft mere end svært ved at gøre sig gældende i denne sæson. Han har 17 kampe, 0 mål og én assist, til trods for, at han på papiret er offensivt orienteret midtbanespiller.

                  EDIT: 2 mål og seks assists i 90(!) kampe som midt-midt/kant. Arrg!

                  Han er en overvurderet luksusspiller, der har levet højt på, at han er søn af en gammel Esbjerg-legende.

                  Jeg ville til hver en tid hellere spille med Desler, Thomasen, eller Wellbeck centralt. Kæmpe "Nej tak" herfra!
                  Enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Casper Nielsen ville være en KÆMPE lottokupon, som man ville hente i et eller andet blindt håb om, at Kent ville kunne lave et af sine "AaB-ungdoms-mirakler" med ham.

                    Han har intet leveret for EFB, og løber som oftest rundt som en høne uden hoved i blindt presspil. Han er et af deres "egne" talenter, og har spillet nogle hæderlige kampe for U21-landsholdet, og alligevel har han haft mere end svært ved at gøre sig gældende i denne sæson. Han har 17 kampe, 0 mål og én assist, til trods for, at han på papiret er offensivt orienteret midtbanespiller.

                    EDIT: 2 mål og seks assists i 90(!) kampe som midt-midt/kant. Arrg!

                    Han er en overvurderet luksusspiller, der har levet højt på, at han er søn af en gammel Esbjerg-legende.

                    Jeg ville til hver en tid hellere spille med Desler, Thomasen, eller Wellbeck centralt. Kæmpe "Nej tak" herfra!
                    Du lyder til at have studeret ham mere end mig. Han er ikke en spiller jeg har lagt meget mærke til i EfB-kampe. Det underbygger den statistik også.

                    Han er blevet flyttet rundt på en del forskellige positioner. Det kan være fint at have spillere, der kan bruges på flere pladser. Problemet er bare, at det som oftest fortæller en historie om, at han ikke er god nok til at spille fast på én.
                    Last edited by Agbre; 18-01-2017, 00:49.

                    Comment


                      Jeg kan godt lide Casper Nielsen og tror han vil have godt af at skifte væk fra EfB. Har set ham spille gode kampe på u21-holdet, hvor imod han har det sværere ved at præstere i EfB. Jeg vil dog ikke se ham som nogen markant forstærkning hos os. Han kommer med massere energi, og vil sikkert være god i presspillet sammenlignet med f.eks. Jjt. Jeg synes bare mere vi mangler en mere kreativt indstillet mand til de offensive pladser. Som Onkel riffel skriver, så scorer han få mål og laver få assists. Dem kan vi fodre grise med i forvejen, så ser ham ikke rykke os nogen vegne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
                        Casper Nielsen rygtes til OB af Søren Sorgenfri:

                        https://twitter.com/ssorgenfri/statu...76384170274821
                        Den signing har jeg så meget svært ved at se ræsonen i. Hans rolle vil jeg gætte på skulle være den JJT har lige nu, og det vil jeg i så fald ikke fatte en dyt af. Casper Nielsen er givetvis lige et niveau over JJT på nuværende tidspunkt, men det ligger nok primært på ren og skær erfaring, og det faktum, at han er et par år ældre. JJT har for mig at se langt mere X Factor over sit spil, og har noget potentiale der kan gøre ham til en profil for os på sigt.

                        Han har for mig at se, nogle ting i sit spil der minder om Nicolaj Thomsen, ift. at se afleveringer fremad i banen, flytte bolden hurtigt og at kunne bevæge sig i små rum, som selvsagt vil klæde en Kent Nielsen-hold. Casper Nielsen er for mig at se en lidt middelmådig 8er type, der primært har shinet ved at lave et par gode langskudsmål og sparke nogle gode dødbolde.

                        Comment


                          Spændende at se om der kommer mere nyt idag vedr CN... Ville nu hellere have afklaring på KK

                          Comment


                            Jydske vestkysten melder også CN til OB

                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...n-taet-paa-ob/

                            Comment


                              Vi brugte 1,5 mill på RJL

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sbjerg-spiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er alle parter nok meget tilfredse med. Spotpris. Der må være en klausul i kontrakten mht. et evt. Videresalg senere, så esbjerg får lidt mere mønt.

                                Comment

                                Working...
                                X