Ah come on. Det kan godt være, der er en del virak om målmandsposten i Manchester City for tiden, men ham her er nok alligevel langt fra spilletid på førsteholdet. Han er vel realistisk 4. valg i øjeblikket.
Det ville selvsagt være noget andet hvis han kom til OB. Som reserve ville han være (tæt på) reel konkurrence om regulær spilletid.
Når en ung, uprøvet målmand som ham her er til prøvetræning er det naturligvis med henblik på en reservetjans. Dvs. som afløser for Falkesgaard som man jo allerede har meldt ud ikke får forlænget.
Han er naturligvis langt nede i rækken der, men hvorfor han skulle skifte for stadig at være stensikker reserve ... det har jeg lidt svært ved at se.
Men vi kender jo heller ikke niveauet.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Målsætningen var at komme styrket ud af transfervinduet, og man fristes til at sige, at den del af målsætningen er opfyldt med afgangen af TM og tilgangen af anyone, i dette tilfælde det ubeskrevne blad Weber..
He he, ja det at "komme styrket ud", er jo i det hele taget et meget luftigt begreb, der skal nødvendigvis ikke så meget til. Føler man desværre overbevist om, at vi bliver spist af med småting.
He he, ja det at "komme styrket ud", er jo i det hele taget et meget luftigt begreb, der skal nødvendigvis ikke så meget til. Føler man desværre overbevist om, at vi bliver spist af med småting.
Ja , og så bliver der købt nye træningskegler hvorefter JH melder ud at vores træningsfaciliteter har fået et løft ;-) ...
Det synspunkt tiltror jeg gerne en mand ( JH ) Der på det lukkede fanmøde svarer således, på spørgsmålet om hvorfor OB ikke forstærkede truppen i forrige vindue. " Det syntes jeg saftsusemig også vi gjorde " Ordret citeret.
Det synspunkt tiltror jeg gerne en mand ( JH ) Der på det lukkede fanmøde svarer således, på spørgsmålet om hvorfor OB ikke forstærkede truppen i forrige vindue. " Det syntes jeg saftsusemig også vi gjorde " Ordret citeret.
Manden er idiot?
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Kan jeg gå ud fra at spørgeren forsøgte at få JH til at præcisere svaret ... eller var spørgeren for vattet til det?
Lad os se på JH's styrkelser ...
2014:
Azer for Løfquist
Desler for Djuric
Thomsen for Vadocz
Greve for Jeppe
Lasse for AMC
Ousager for JC
Lucas for N'koum
Mikkelsen for Skoubo
Dvalishvili for Kadrii
Kryger for Abdallaoue
Kirkeskov for O'Brien
ingen erstatninger for Kongsted eller Vemmelund
2015:
Skogseid for Ruud
Halgrimur for Kasper Larsen
Dalgaard for Bodul
Zohore for Mikkelsen
Lund for Skogseid
Falkesgaard for Ousager
Festersen for Dalsgaard
Makrini for Spelmann
Koval for Toppel
Tørnæs for Falkesgaard
AK for Dvalishvili
Høegh solgt
Schoop ind
2016:
Edmudnsson for Emil
Grytebust for Radza
Izunna for Matti
Zohore solgt
Kirkeskov ud
Kryger ud
Yao ind
Tingager ind
Joao for Ari
Tverskov for Lasse
KEP for Halgrimur
Buus for Magnus
Jønsson for Lucas
Thrane for Thomsen
Welbeck for Azer
Falk ud
Tørnæs ud
Koval ud
Diarra ud ...
stadig en del at indhente ...
2017:
Weber for Mikkelsen
.........
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Comment