Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    1. Overhovedet ikke.

    2. Er vi ikke der allerede?

    3. tror du der går så lang tid? - Hvis ikke de får fingeren ud NU så ender det da med vi ryger ned i denne sæson....
    2. jo, vi er i hvert fald på vej ind i den, og med JHs kikses forsøg på, at få os ud, med sine elendige beslutninger, er vi røget i et loop. Mange flere loops, og vi er ude af ligaen.

    3. nu må vi se, vi reddes jo nok af strukturen denne gang.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      2. jo, vi er i hvert fald på vej ind i den, og med JHs kikses forsøg på, at få os ud, med sine elendige beslutninger, er vi røget i et loop. Mange flere loops, og vi er ude af ligaen.

      3. nu må vi se, vi reddes jo nok af strukturen denne gang.
      Ikke uden forstærkninger.

      Comment


        Jesper Hansen skal bare lande tre klassetransfers med A+ spillere dette vindue. Formår han ikke det, skal han bare fyres her og nu. Det må være målet i dette vindue.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Jesper Hansen skal bare lande tre klassetransfers med A+ spillere dette vindue. Formår han ikke det, skal han bare fyres her og nu. Det må være målet i dette vindue.
          Ha ha ja det kommer helt sikkert ikke til at ske, men han fyres jo ikke, ledelsen vil ikke tabe ansigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Ha ha ja det kommer helt sikkert ikke til at ske, men han fyres jo ikke, ledelsen vil ikke tabe ansigt.
            Min begejstring for JH er også til at overse, men tænker også lidt at nu har vores scout Ole Nielsen da været tilknyttet lidt tid. Han må da kunne være med til at kredse en mere realistisk venstrekant ind, end McGeady!!!!

            Men spændende bliver det. Henter vi ikke mindst en spiller der går lige ind i startopstillingen, så må jeg sige, at jeg undres.......igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jesper Hansen skal bare lande tre klassetransfers med A+ spillere dette vindue. Formår han ikke det, skal han bare fyres her og nu. Det må være målet i dette vindue.
              Jorden kalder ST, jorden kalder.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Min begejstring for JH er også til at overse, men tænker også lidt at nu har vores scout Ole Nielsen da været tilknyttet lidt tid. Han må da kunne være med til at kredse en mere realistisk venstrekant ind, end McGeady!!!!

                Men spændende bliver det. Henter vi ikke mindst en spiller der går lige ind i startopstillingen, så må jeg sige, at jeg undres.......igen.
                Ole Nielsen er en kæmpejoke, sorry to say, men det er hvad jeg hører. Manden er et levn fra Viggo Jensen tiden. Vi skulle have beholdt Steen Nedergaard, men det ville krejleren jo ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Ole Nielsen er en kæmpejoke, sorry to say, men det er hvad jeg hører. Manden er et levn fra Viggo Jensen tiden. Vi skulle have beholdt Steen Nedergaard, men det ville krejleren jo ikke.
                  Kender ham ikke, har kun læst nogen artikler om ham på tipsbladet. Jeg er med på han kan fremstå som en fodboldfan, der blev scout ved et tilfælde, men tror han kender mange af de spillere der er relevante for os. Han virker meget dedikeret og har været tilknyttet engelske klubber de sidste 9 år, det kommer vel ikke helt ud af den blå luft.......men om han er god nok, jeg ved det ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kender ham ikke, har kun læst nogen artikler om ham på tipsbladet. Jeg er med på han kan fremstå som en fodboldfan, der blev scout ved et tilfælde, men tror han kender mange af de spillere der er relevante for os. Han virker meget dedikeret og har været tilknyttet engelske klubber de sidste 9 år, det kommer vel ikke helt ud af den blå luft.......men om han er god nok, jeg ved det ikke.
                    Jamen, vi må da håbe. Det er bare ikke det, jeg har hørt, men det er jo ikke nødvendigvis sandheden.

                    Comment


                      Kunne da være spændende at få indblik hvem han egentlig har scoutet til Odense

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne da være spændende at få indblik hvem han egentlig har scoutet til Odense
                        Ja det kunne være fint hvis vi havde lidt indblik i sådan nogle ting. Men det er selvfølgelig helt urealistisk. Han kan reelt være helt nytteløs, vi ved det ikke. Jeg må indrømme jeg havde glemt alt om at han er på lønningslisten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne da være spændende at få indblik hvem han egentlig har scoutet til Odense
                          Enig,det får vi dog nok ikke indblik i, men et bud herfra: Yao, Welbech, Tverskov, Tingager, Grytebust.
                          Er i tvivl om ElMakrini kom til før vi tilknyttede denne scout.

                          Det bliver dog ekstremt afgørende hvad han kan scoute til os i dette transfervindue, da vi som landet ligger nu er i overhængende nedrykningsfare. Vi har brug for 2-3 stærke offensive spillere og så skal nogle af dem vi har steppe op ellers ligger 1. division lige til højrebenet for os.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig,det får vi dog nok ikke indblik i, men et bud herfra: Yao, Welbech, Tverskov, Tingager, Grytebust.
                            Er i tvivl om ElMakrini kom til før vi tilknyttede denne scout.

                            Det bliver dog ekstremt afgørende hvad han kan scoute til os i dette transfervindue, da vi som landet ligger nu er i overhængende nedrykningsfare. Vi har brug for 2-3 stærke offensive spillere og så skal nogle af dem vi har steppe op ellers ligger 1. division lige til højrebenet for os.
                            Blev han ikke først ansat i Marts 2016? Det mener jeg.
                            Så kan han ikke have noget med Yao,Tingager og Grytebust at gøre. Tverskov måske. Han blev signet kort efter så måske var han allerede i forhandlinger med OB..
                            Nana Welbeck lyder muligt ja. Det ligner en rigtig scouting handel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Blev han ikke først ansat i Marts 2016? Det mener jeg.
                              Så kan han ikke have noget med Yao,Tingager og Grytebust at gøre. Tverskov måske. Han blev signet kort efter så måske var han allerede i forhandlinger med OB..
                              Nana Welbeck lyder muligt ja. Det ligner en rigtig scouting handel
                              Han blev ansat sidst i marts på fuldtid , efter at have været " løst " ansat siden maj 2015
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Uden at kloge mig helt, tænker jeg ikke der behøves scout til f.eks tverskov.
                                Alle trænere, assistenter og scouts burde kende tverskov.
                                Scouten skal vel først og fremmest se potientiale i unge spillere og se om de kan på næste niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X