Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Den er godt nok kryptisk 🤔 Videre til anden klub eller videre personligt i ... Kanske han er så træt af tilværelsen i OB at han vil betale for at komme ud af aftalen.
    Meget kryptisk. Teksten er skrevet til et billede af ham i lufthavnen med kufferten pakket.

    Utroligt det er gået så galt for ham. Jeg husker tydeligt hans første træningskamp for os, var det ikke mod HB Køge hvor han scorede et helt vanvittigt mål, meget langt udefra. Der var hypen for alvor stor til ham.. Men det blev sgu ligeså hurtigt pillet ned. Han har ikke været god nok når han har fået chancen. Han er fejlcastet, men han har bestemt ikke vist noget som helst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      At tro på en usynlig nisse skal da nok hjælpe ham videre (not). Nej, årsagen til Izunnas problemer skal findes helt andetsteds. Se grundigt på ham. Skulle han ligne en mand på 26 år? Nej, han er minimum 32-33 år og formentlig ved at være færdig fysisk på topniveau. Han toppede i FCM. Og lad venligst være med at beskylde mig for racisme, blot fordi jeg siger, at en afrikansk spillers alder er forfalsket.
      Hestekrejleren fra Horsens har glemt at løfte op i gummerne og tjekket gebisset før der blev skrevet med Izunna.

      Det med alderen er ikke usandsynligt, hvis det er em måde at slippe ud af exstrem fattigdom, ville mange nok gøre det hvide eller sorte.

      Men han har været en rigtig god spiller i hans karrierer, det ser blot ud som om den er på sit efterår bevægelser og opfattelse virker meget langsomme.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Hestekrejleren fra Horsens har glemt at løfte op i gummerne og tjekket gebisset før der blev skrevet med Izunna.

        Det med alderen er ikke usandsynligt, hvis det er em måde at slippe ud af exstrem fattigdom, ville mange nok gøre det hvide eller sorte.

        Men han har været en rigtig god spiller i hans karrierer, det ser blot ud som om den er på sit efterår bevægelser og opfattelse virker meget langsomme.
        Hold da kæft mand, så bliver der skruet helt op.

        Izunna har jo, minus turen til Rusland, vel været i Danmark i omtrent 10 år.
        Da han spillede i FCM var han en profil, hvorfor skulle han lyve om noget :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hold da kæft mand, så bliver der skruet helt op.

          Izunna har jo, minus turen til Rusland, vel været i Danmark i omtrent 10 år.
          Da han spillede i FCM var han en profil, hvorfor skulle han lyve om noget :D.
          Har intet belæg for at han skulle lyve om noget. Det er blot et faktum at spillere fra Nigeria og Ghana har fået lavet deres dåbsattest om før de kom til europa. Om det er tilfælde med Izunna vil kun være et påstulat. Men han virker unægtelig ældre og mere slidt en hans alder. Og ja uanset hans alder har han været en meget dygtig fodboldspiller, nu syntes han blot at have toppet.

          Der er så også mennesker der hurtigere er udviklet fysisk, om det så betyder at de også topper tidligere er nok ikke umuligt.

          http://politiken.dk/sport/fodbold/ar...yder-med-alder

          Her mener FCM's sportsdirektør sig dog rimelig sikker på Izunnas alder.

          http://www.b.dk/sport/afrikanske-spi...ed-deres-alder
          Last edited by Ricardo; 14-12-2016, 14:26.

          Comment


            Det er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...

            Først selvfølgelig det hele med at at hente en spiller der ikke er i form for dyre penge, men endnu mere hvad det er der er sket med Izu... Hvorfor var han egentlig ikke i form..? han spillede i Rusland frem til November, og missede omkring 3 ugers kamp, set i forhold til OB truppen som gik til vinterpause i December. Hvordan kan han møde op i OB og som noget af det første melde ud af han er et halvt bagud i forhold til de andre..? Har den stået på hardcore julemad og sprit hele vinteren eller hvad er der foregået...

            På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...

              Først selvfølgelig det hele med at at hente en spiller der ikke er i form for dyre penge, men endnu mere hvad det er der er sket med Izu... Hvorfor var han egentlig ikke i form..? han spillede i Rusland frem til November, og missede omkring 3 ugers kamp, set i forhold til OB truppen som gik til vinterpause i December. Hvordan kan han møde op i OB og som noget af det første melde ud af han er et halvt bagud i forhold til de andre..? Har den stået på hardcore julemad og sprit hele vinteren eller hvad er der foregået...

              På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...
              Hvis han spillede fast i Rusland lyder det sært at han skulle være ude af form ved "hjemkomsten" til DK .. meget underligt.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Har intet belæg for at han skulle lyve om noget. Det er blot et faktum at spillere fra Nigeria og Ghana har fået lavet deres dåbsattest om før de kom til europa. Om det er tilfælde med Izunna vil kun være et påstulat. Men han virker unægtelig ældre og mere slidt en hans alder. Og ja uanset hans alder har han været en meget dygtig fodboldspiller, nu syntes han blot at have toppet.

                Der er så også mennesker der hurtigere er udviklet fysisk, om det så betyder at de også topper tidligere er nok ikke umuligt.

                http://politiken.dk/sport/fodbold/ar...yder-med-alder

                Her mener FCM's sportsdirektør sig dog rimelig sikker på Izunnas alder.

                http://www.b.dk/sport/afrikanske-spi...ed-deres-alder
                De har set dåbspapirer, skal vi lade den ligge og glemme den her postulering.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...

                  Først selvfølgelig det hele med at at hente en spiller der ikke er i form for dyre penge, men endnu mere hvad det er der er sket med Izu... Hvorfor var han egentlig ikke i form..? han spillede i Rusland frem til November, og missede omkring 3 ugers kamp, set i forhold til OB truppen som gik til vinterpause i December. Hvordan kan han møde op i OB og som noget af det første melde ud af han er et halvt bagud i forhold til de andre..? Har den stået på hardcore julemad og sprit hele vinteren eller hvad er der foregået...

                  På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...
                  http://www.transfermarkt.com/izu-uzo...U1/verein/4128
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Hvis han spillede fast i Rusland lyder det sært at han skulle være ude af form ved "hjemkomsten" til DK .. meget underligt.
                    Kan se han faktisk spillede den sidste kamp d. 03-12... OB spillede sidste kamp d. 06-12...

                    Fast man vil jeg ikke kalde det, men han havde dog 3x90 min. i Sep/Nov, på bænken i de to efterfølgende, og så spilletid i sidste runde...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jep, det var ikke 3 uger, men 3 dage...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Hvem har et link til Izunnas instagram?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kan se han faktisk spillede den sidste kamp d. 03-12... OB spillede sidste kamp d. 06-12...

                          Fast man vil jeg ikke kalde det, men han havde dog 3x90 min. i Sep/Nov, på bænken i de to efterfølgende, og så spilletid i sidste runde...
                          623 minutters spilletid på et år , det er jo mindre tid end jeg brugte på potten , det giver næppe en helvedes god kampform
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                            Hvem har et link til Izunnas instagram?
                            http://instagram.com/arney15

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Tak!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                De har set dåbspapirer, skal vi lade den ligge og glemme den her postulering.
                                SOm artiklen beskriver koster det mellem 70 og 140 kr at få et nyt sæt dåbspapier.

                                Comment

                                Working...
                                X