Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogle, som følger med i Tysk fodbold der har set Mats Møller Dæhli i tiden, hvor han har spillet for Freiburg eventuelt set ham spille for Norge?
    Han var et meget stort talent, da han blev hentet til Cardiff sammen med blandt andre Andreas Cornelius. Ud fra hvad jeg lige kan finde frem til ved en Google søgning spiller han vist ikke ret meget.

    Såfremt han stadig er på kontrakt i det tyske og ikke får noget spilletid så kunne han være en spændende spiller at hente til klubben.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      OB er simpelthen nød til at handle en stor stærk angriber ind, der også har en vis portion speed. Man er altså meget på røven når de to "små" der er nu ikke leverer. Festersen og AK har været en skandale dette efterår, de skal presses til langt bedre præstationer pt er der jo intet i OB til at skærpe dem, udover evt. lønudbetaling pr. mål, men det er jo nok ikke tilfældet.
      Hvad med ham her:
      Dominic Vinicius Eberechukwu Uzoukwu
      http://youtu.be/KzqvXrqydFc

      Det er ham med nr. 31 og han er pt delt topscorer i første div.. Han er en stor fyr på 1:94 med en god teknik og speed og god målnæse.
      Han spyttede godt nok lidt på KEP da vi mødte dem i pokalen, men mon ikke de godt kan blive gode venner igen, når/hvis han trækker den stribede trøje over hovedet. Så vidt jeg kan se udløber hans kontrakt med Vejle til sommer, så helt dyr kan han ikke være.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        OB er simpelthen nød til at handle en stor stærk angriber ind, der også har en vis portion speed. Man er altså meget på røven når de to "små" der er nu ikke leverer. Festersen og AK har været en skandale dette efterår, de skal presses til langt bedre præstationer pt er der jo intet i OB til at skærpe dem, udover evt. lønudbetaling pr. mål, men det er jo nok ikke tilfældet.
        En fysisk stærk og lynhurtig angriber siger du? Jamen de hænger jo heldigvis på træerne..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          En fysisk stærk og lynhurtig angriber siger du? Jamen de hænger jo heldigvis på træerne..
          JH kunne garanteret ikke have sagt det bedre

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ratis-spillere Ved godt Djiby er Over de 30 nu. Men kunne vi få gang i ham igen. Så hab jo en angriber med fysik

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ratis-spillere Ved godt Djiby er Over de 30 nu. Men kunne vi få gang i ham igen. Så hab jo en angriber med fysik
              Jeg er helt enig i, at Fall burde være en mulighed, HVIS han er i form.
              Problemet de senere år har vel været, at OB reelt har hentet spiller ude af form under påskud af, at de var den næste store stjerne for klubben.
              Hvis alting går op i en højere enhed, så skal OB vel trække i nogle tråde og hente 2-3 spillere, der er i form, har spillet det seneste halvår og har nogenlunde succes i deres nuværende klub i stedet for at fortsætte den middelmådighed, som mange indkøb har efterladt indtryk af?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                Jeg er helt enig i, at Fall burde være en mulighed, HVIS han er i form.
                Problemet de senere år har vel været, at OB reelt har hentet spiller ude af form under påskud af, at de var den næste store stjerne for klubben.
                Hvis alting går op i en højere enhed, så skal OB vel trække i nogle tråde og hente 2-3 spillere, der er i form, har spillet det seneste halvår og har nogenlunde succes i deres nuværende klub i stedet for at fortsætte den middelmådighed, som mange indkøb har efterladt indtryk af?
                eksemplerne på spillere på 30+, der bare skal have den sidste lukrative kontrakt i hus inden de runder karrieren af, og reelt trapper ned fra første dag de tiltræder, er så mange, at jeg mener slet ikke, at vi overhovedet bør overveje spillere i denne kategori, og da slet ikke "ude af form" spillere. Lad os nu hellere få fremadstormende spillere, der ser OB som springbræt, tilføjet truppen. Og lad så timingen være sådan, at helst fra dag et skal kunne forstærke holdet, eller øge konkurrencen markant. Dvs, ikke spillere for fremtiden, men spillere, der presser på til startopstillingen fra dag et. Helst ikke over 25, men ikke noget ufravigeligt krav naturligvis. Synes vi har rigeligt af garvede rotter, som ikke leverer, prker ikke en til..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ratis-spillere Ved godt Djiby er Over de 30 nu. Men kunne vi få gang i ham igen. Så hab jo en angriber med fysik
                  1 mål i 15 kampe og 2 mål i 24 kampe i hhv. den tyrkiske og kazakhstanske liga i kalenderårene '15 og '16, og han bliver 32 til foråret.

                  Lyder som et meget rungende "nej tak" til Djiby. Han er langt forbi sin bedste fodboldalder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ratis-spillere Ved godt Djiby er Over de 30 nu. Men kunne vi få gang i ham igen. Så hab jo en angriber med fysik
                    Jeg tror vi skal koncentrere indsatsen om få gang i den trup vi har nu, med enkelte tilføjelser der ikke skal "løbes i gang" de næste 6 mdr. Djiby er blevet foreslået herinde de seneste mange vinduer, men han har "been here, done that" og skal ikke tilbage til Odense igen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg tror vi skal koncentrere indsatsen om få gang i den trup vi har nu, med enkelte tilføjelser der ikke skal "løbes i gang" de næste 6 mdr. Djiby er blevet foreslået herinde de seneste mange vinduer, men han har "been here, done that" og skal ikke tilbage til Odense igen
                      Helt enig , så ville jeg faktisk hellere have Utaka tilbage
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Helt enig , så ville jeg faktisk hellere have Utaka tilbage
                        Og transferfri? http://www.transfermarkt.co.uk/peter.../spieler/20360
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Jeg kan huske at jeg blev glad da vi slap for denne løntunge spiller, hvis attitude og spil på banen var en fornærmelse den sidste tid i klubben, så NEJ TAK.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Jeg ved sgu heller ikke helt hvad jeg skal sige til Utaka. Det kommer meget an på hans niveau, og da jeg ikke kender niveauet i Kina, Japan osv. Er det lidt svært at bedømme.

                            Jeg mødte ham for et års tid siden, da han var i Odense for at besøge forskellige mennesker, og han var da også forbi Ådalen. Det var godt at se ham, og han er stadigvæk en utrolig flink mand - Han var dog lidt ked af, at han næsten ikke kendte nogen på holdet mere.

                            Comment


                              jeg klapper heller ikke i mine hænder hvis han kommer tilbage. Jeg husker folk for deres sidste indtryk, og hans lade attitude pissede mig max af!

                              Comment


                                Lyder som en stensikker transferfri JH/KN handel er under opsejling

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...god-situation/

                                Comment

                                Working...
                                X