Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Boysen ville ligne noget af det vil mangler. Han er udfordrende, har fart og virker noget mere moden i forhold til da han var lidt yngre.
    Jeg tror dog også han er udenfor rækkevidde, men satte han sig nøje med, så kunne OB rent sportsligt være et godt sted for ham. Han ville få rig mulighed for at trække ind i banen fra sin kant, som han er ret begejstret for. Desuden kan vi godt lide at have bolden, modsat i rosa, hvor det lidt lyder som om de spiller noget knoldesparker bold.
    Synes dog han indikerer at han kun vil gå skridtet ned lønmæssigt, hvis han skifter til et tophold. Det bliver nok svært at sælge os som det indenfor den nærmeste fremtid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Boysen ville ligne noget af det vil mangler. Han er udfordrende, har fart og virker noget mere moden i forhold til da han var lidt yngre.
      Jeg tror dog også han er udenfor rækkevidde, men satte han sig nøje med, så kunne OB rent sportsligt være et godt sted for ham. Han ville få rig mulighed for at trække ind i banen fra sin kant, som han er ret begejstret for. Desuden kan vi godt lide at have bolden, modsat i rosa, hvor det lidt lyder som om de spiller noget knoldesparker bold.
      Synes dog han indikerer at han kun vil gå skridtet ned lønmæssigt, hvis han skifter til et tophold. Det bliver nok svært at sælge os som det indenfor den nærmeste fremtid
      Kan faktisk ikke argumentere fornuftigt imod alt det du siger. Nogen gange har jeg bare en mavefornemmelse der siger "nix pille", det gør den her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Kan faktisk ikke argumentere fornuftigt imod alt det du siger. Nogen gange har jeg bare en mavefornemmelse der siger "nix pille", det gør den her.
        Jeg var også begejstret da vi hentede Izunna og Jønsson, så mine fornemmelser stinker i ny og næ 😂

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg var også begejstret da vi hentede Izunna og Jønsson, så mine fornemmelser stinker i ny og næ 😂
          Hehe, især den med Izunna kan jeg godt tilslutte mig, men vi var ikke "de eneste to"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hehe, især den med Izunna kan jeg godt tilslutte mig, men vi var ikke "de eneste to"
            Ligesiden SL gik ferie, og vel også før det, så har man hørt om aktivitetsrørelse fra stort alle andre klubber undtagen OB! Ligerfra at man forlænger, fritstiller, lurer på til mere konkret aktivitet, som f.eks. I FCK. Men "lurer på" kan bare ikke knyttes til OB i nogen af alle disse rygtehistorier, hverken at vi lurer på, eller at andre lurer på vores materiel😡

            Nu må der snart gerne ske et eller andet..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Jeg synes han lyder som en umoden møgforkælet unge som ikke kan finde ud af hvad han vil. Ikke lige hvad vi har brug for i mine øjne.
              Hvis du synes det ligefrem er "umodent og møgforkælet" at sige at spillestilen, som iøvrigt er ændret siden hans ankomst til klubben, ikke passer godt til ham, så har du måske ret ... jeg mener nu sagtens vi kan bruge hans kvaliteter i vores system. Det forekommer mig faktisk nærmest at de passer som "fod i hose" til OB pt. Han kunne sagtens blive glad i OB hvis skuden vendes og vi fuldt udbytte af potentialet i truppen.

              Edit: Jeg mener faktisk det vil være mere umodent ikke at sige det .. og vi ved jo ikke om det er "markedsføring" efter aftale med Roda. Det er ofte set at der bliver sendt balloner op for at afsløre evt. interesse fra andre klubber
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvis du synes det ligefrem er "umodent og møgforkælet" at sige at spillestilen, som iøvrigt er ændret siden hans ankomst til klubben, ikke passer godt til ham, så har du måske ret ... jeg mener nu sagtens vi kan bruge hans kvaliteter i vores system. Det forekommer mig faktisk nærmest at de passer som "fod i hose" til OB pt. Han kunne sagtens blive glad i OB hvis skuden vendes og vi fuldt udbytte af potentialet i truppen.

                Edit: Jeg mener faktisk det vil være mere umodent ikke at sige det .. og vi ved jo ikke om det er "markedsføring" efter aftale med Roda. Det er ofte set at der bliver sendt balloner op for at afsløre evt. interesse fra andre klubber
                Et andet argument for "umoden" og "møgforkælet" leverede han allerede, da han spillede for Brøndby, flækkede Oliver Lund med fuldt overlæg og bagefter indrømmede overfor medierne, at det var en hævnakt. Jeg ved godt Oliver Lund ikke er typen, der lader sig irritere over det, men jeg synes da det viser, hvilken slags person, vi har med at gøre. Nej tak til umoden og snotdumt Brøndby affald. (Som om han overhovedet er en realistisk mulighed)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  [QUOTE=manner;106456]Hvis du synes det ligefrem er "umodent og møgforkælet" at sige at spillestilen, som iøvrigt er ændret siden hans ankomst til klubben, ikke passer godt til ham, så har du måske ret ... jeg mener nu sagtens vi kan bruge hans kvaliteter i vores system. Det forekommer mig faktisk nærmest at de passer som "fod i hose" til OB pt. Han kunne sagtens blive glad i OB hvis skuden vendes og vi fuldt udbytte af potentialet i truppen.

                  Edit: Jeg mener faktisk det vil være mere umodent ikke at sige det .. og vi ved jo ikke om det er "markedsføring" efter aftale med Roda. Det er ofte set at der bliver sendt balloner op for at afsløre evt. interesse fra andre klubber[/QUOTE]

                  Han har bare ikke været ret længe i Holland og jeg er bare generelt træt af professionelle fodboldspillere som piver når alt ikke kører 100% efter deres behov. Roda betaler ham altså hans med garanti glimrende løn. Han lyder som endnu en af de spillere som simpelthen ikke forstår at hele verden ikke kun drejer rundt om dem.
                  Hvis det sidste du skriver er tilfældet (det jeg har fremhævet), så kan man jo pludselig begynde at gisne om om det samme er tilfældet i Izzunas tilfælde og så er hans udtalelser omkring hans situation i OB jo pludselig ikke så slemme. Jeg tvivler dog stærkt på det er tilfældet for hverken Boysen eller Izunna og for begge spillere synes jeg det er illoyalt overfor deres arbejdsgiver og jeg er generelt bare træt af den slags offentligt piveri.

                  Comment


                    Jeg har fået et helt andet forhold til spillerhandler efter at have fulgt med i Politikens Football Leaks.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      [QUOTE=OleKBH;106458]
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Hvis du synes det ligefrem er "umodent og møgforkælet" at sige at spillestilen, som iøvrigt er ændret siden hans ankomst til klubben, ikke passer godt til ham, så har du måske ret ... jeg mener nu sagtens vi kan bruge hans kvaliteter i vores system. Det forekommer mig faktisk nærmest at de passer som "fod i hose" til OB pt. Han kunne sagtens blive glad i OB hvis skuden vendes og vi fuldt udbytte af potentialet i truppen.

                      Edit: Jeg mener faktisk det vil være mere umodent ikke at sige det .. og vi ved jo ikke om det er "markedsføring" efter aftale med Roda. Det er ofte set at der bliver sendt balloner op for at afsløre evt. interesse fra andre klubber[/QUOTE]

                      Han har bare ikke været ret længe i Holland og jeg er bare generelt træt af professionelle fodboldspillere som piver når alt ikke kører 100% efter deres behov. Roda betaler ham altså hans med garanti glimrende løn. Han lyder som endnu en af de spillere som simpelthen ikke forstår at hele verden ikke kun drejer rundt om dem.
                      Hvis det sidste du skriver er tilfældet (det jeg har fremhævet), så kan man jo pludselig begynde at gisne om om det samme er tilfældet i Izzunas tilfælde og så er hans udtalelser omkring hans situation i OB jo pludselig ikke så slemme. Jeg tvivler dog stærkt på det er tilfældet for hverken Boysen eller Izunna og for begge spillere synes jeg det er illoyalt overfor deres arbejdsgiver og jeg er generelt bare træt af den slags offentligt piveri.
                      Jeg synes nu ikke han piver .. han anerkender jo at han får godt med spilletid så på den front er der ingen problemer, og han sige rselv at der ingen problemer er med at opholde sig i Holland. Det drejer sig åbenlyst om at konceptet er ændret til for ham uinteressant måde at stille op på.
                      Ang. Izu ved jeg ikke helt konkret hvilke af hans eskapader du tænker på. At han "liker" billederaf RFC-spillere efter scoring mod OB er helt sikkert ikke aftalt med OB, det er i hvert fald mere end alm. svært at forstille sig. Hans "flirt" med AGF og Riddersholm tror jeg heller ikke er gået upåtalt hen .. hvis det er det du hentyder til
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        [QUOTE=OleKBH;106458]
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Hvis du synes det ligefrem er "umodent og møgforkælet" at sige at spillestilen, som iøvrigt er ændret siden hans ankomst til klubben, ikke passer godt til ham, så har du måske ret ... jeg mener nu sagtens vi kan bruge hans kvaliteter i vores system. Det forekommer mig faktisk nærmest at de passer som "fod i hose" til OB pt. Han kunne sagtens blive glad i OB hvis skuden vendes og vi fuldt udbytte af potentialet i truppen.

                        Edit: Jeg mener faktisk det vil være mere umodent ikke at sige det .. og vi ved jo ikke om det er "markedsføring" efter aftale med Roda. Det er ofte set at der bliver sendt balloner op for at afsløre evt. interesse fra andre klubber[/QUOTE]

                        Han har bare ikke været ret længe i Holland og jeg er bare generelt træt af professionelle fodboldspillere som piver når alt ikke kører 100% efter deres behov. Roda betaler ham altså hans med garanti glimrende løn. Han lyder som endnu en af de spillere som simpelthen ikke forstår at hele verden ikke kun drejer rundt om dem.
                        Hvis det sidste du skriver er tilfældet (det jeg har fremhævet), så kan man jo pludselig begynde at gisne om om det samme er tilfældet i Izzunas tilfælde og så er hans udtalelser omkring hans situation i OB jo pludselig ikke så slemme. Jeg tvivler dog stærkt på det er tilfældet for hverken Boysen eller Izunna og for begge spillere synes jeg det er illoyalt overfor deres arbejdsgiver og jeg er generelt bare træt af den slags offentligt piveri.
                        på den anden side er vi også trætte af fodboldspillere der bare er tilfredse med at sidde på bænken og hæve deres hyre, ikke har ambitioner om at spille og at være nikkedukker uden kant ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Et andet argument for "umoden" og "møgforkælet" leverede han allerede, da han spillede for Brøndby, flækkede Oliver Lund med fuldt overlæg og bagefter indrømmede overfor medierne, at det var en hævnakt. Jeg ved godt Oliver Lund ikke er typen, der lader sig irritere over det, men jeg synes da det viser, hvilken slags person, vi har med at gøre. Nej tak til umoden og snotdumt Brøndby affald. (Som om han overhovedet er en realistisk mulighed)

                          MvH ChrisOB
                          Jeg husker ikke han gjorde den indrømmelse efter den episode, men det kan da godt være du husker bedre end jeg lige der. Umodent .. tja, jeg synes mere det virker lidt ubegavet, men det er da i det mindste ærligt og det er da noget jeg godt kan lide- ærlighed, men sådan er vi så forskellige.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            David Boysen fremstod både umoden ved handlingen samt ubegavet ved måden han tacklede situationen på i medierne efterfølgende.
                            Har svært ved at se ham som kommende OBer - selvom manden givet har nogen interessante fodboldmæssige kompetencer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              David Boysen fremstod både umoden ved handlingen samt ubegavet ved måden han tacklede situationen på i medierne efterfølgende.
                              Har svært ved at se ham som kommende OBer - selvom manden givet har nogen interessante fodboldmæssige kompetencer.
                              Jeg vil nu mene det fremstå endnu mere umodent IKKE at stå ved handlingen .. det er filmet og vist på landsdækkende tv. Alle ved den slags ting foregår i fodbold, lige fra serie 4 over SL til Bundesligaen. At påstå det ikke skulle være sket ville til alle tider være mere ubegavet og infantilt, end det modsatte.
                              Jeg kan sagtens se Boysen i OB med de kvaliteter han besidder. Han vil være en klar forstærkning i fht. det vi har nu til den position .. om jeg håber det? JA, hvis der ikke kan landes spillere fra højere hylder så er han særdeles velkommen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Heldigvis sjældent man ser hjerneblødninger som David Boysens. Og der findes også stadig begreb som anger i relation til rollemodel. Synes David Boysen fremstår direkte usympatisk. Gør det nok heller ikke bedre at det var iført Brøndby trøje.

                                Comment

                                Working...
                                X