Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lund kan godt ligne en spiller på vej væk .

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...om-ny-kontrakt
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Lund kan godt ligne en spiller på vej væk .


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...om-ny-kontrakt
      Det håber jeg ikke. Selvom han viser svingende præstationer så kan vi god bruge ham fordi han kan spille alle postioner i forsvaret. Og synes han er en god fyr at have i truppen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det håber jeg ikke. Selvom han viser svingende præstationer så kan vi god bruge ham fordi han kan spille alle postioner i forsvaret. Og synes han er en god fyr at have i truppen.
        det kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....
          Måske rigtig mange spillere overvejer fremtiden lige nu, og kan man fortænke dem i det? det er jo konsekvensen af den overdrevne defensive sportslige strategi, som ledelsen har valgt, vi ender at ryge ind i en negativ spiral, hvor ønsket om kontinuitet bliver ødelagt af fejlkøb, manglende resultater, og spillerflugt.

          OB er nødt til, at foretage en markant investering i spillertruppen, ellers fortsætter denne dødsspiral, og vi er i 1.division om ganske få år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....
            Ja begge ting er sikkert i spil. Hvis jeg kunne være sikker på at JH kunne bruge pengene på en mere stabil type og med attitude så ok. Men jeg er lidt svag for ham.
            Forstår som sagt hvis han skifter.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....
              Det er naturligt muligt. Men han beklager sig ja ikke om mangelnde spilletid og siger at han føler sig god i klubben. Det var ja helt klar en step fremad fra FCV's bænk til OB. Og det ville beskrive en ægte nedgang for os hvis vi ikke skulle være i stand at holde en spiller som Oliver Lund.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Den tidligere Brøndby wing, Ferhan Hasani, er angiveligt røget i unåde i sin nuværende klub. Han kunne da være interessant på en venstre kant!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Måske rigtig mange spillere overvejer fremtiden lige nu, og kan man fortænke dem i det? det er jo konsekvensen af den overdrevne defensive sportslige strategi, som ledelsen har valgt, vi ender at ryge ind i en negativ spiral, hvor ønsket om kontinuitet bliver ødelagt af fejlkøb, manglende resultater, og spillerflugt.

                  OB er nødt til, at foretage en markant investering i spillertruppen, ellers fortsætter denne dødsspiral, og vi er i 1.division om ganske få år.
                  Helt enig. Jeg er dog virkelig nervøs for at der kun går ca et halvt år før vi ender i 1. division. Vi har en ledelse og en spillertrup som bliver ved med at påstå at det er uheld, små marginaler og næsten naturstridigt at vi ligger som vi gør samtidig med at vi bare rasler ned i tabellen og antallet af kampe til at rette op på det tabte bliver færre og færre.
                  Kent Nielsen har dog sagt flere gange at vi mangler kvalitet og mit håb er at han får tilført noget kvalitet til sin trup. Men lige nu er jeg ikke særlig optimistisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Det er vel snart ved at være på tide at JH skal ud og lukke vinduet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Den tidligere Brøndby wing, Ferhan Hasani, er angiveligt røget i unåde i sin nuværende klub. Han kunne da være interessant på en venstre kant!
                      Har ikke set ham siden han forlod Brøndby, men umiddelbart ville han være et scoop. Højrebenet venstrekant, passer lige ind i systemet og mener han efterlod et fint indtryk i Brøndby.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Vinduet åbner først d.5 januar. Ved ikke hvornår træning går i gang. Men ny spiller skal helst være med i hele opstarten.
                        .

                        Der er 5 kampe. Det er vigtigt vi har truppen klar, men jeg tror ikke på det. Nu skal de jo først til at behovsafdække, holde møder og scoute.

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ende-efteraar/
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Sandt. Men det er immervæk stadig de færreste, der står på live tv efterfølgende og direkte indrømmer, at det var en hævnakt. Hvis han havde gjort det i England f.eks, så havde FA givet ham karantæne.

                          I fodboldens verden eksisterer der det, jeg vil kalde et kodeks: Alt hvad du laver på en bane er "lovligt", men du taler ikke højt om det bagefter. Hvis man gør, så fremstår man både som umoden og decideret dum.

                          Så det kan da godt være, at du mener, at man er moden, hvis man står ved sine handlinger, men i fodboldens verden, der er man umoden, hvis man offentligt indrømmer, at man decideret gik efter at sparke en modstander ned. En sådan person vil risikere "straf" både rent officielt i form af karantæner for at bringe spillet i miskredit (selv om alle ved, at hævnakter er decideret naturlige på en fodboldbane) og i form af ekstra "opmærksomhed" fra modstanderne.

                          Som manden, der dusker rockerens dame, og bagefter praler med det i fuld offentlighed. I det tilfælde er tavshed vist guld.

                          Hvor mange hævnakter har du set, og så bagefter set eller høet personen indrømme, at det var hævnakt på live tv efterfølgende? Not many vil jeg tro. Og med god grund.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg har altid ment at du- om nogen, har været mand nok til at kalde en spade for en spade, og skovl for skovl .. det er så IKKE tilfældet. Jeg synes Boysen har "store no...." når han "indrømmer" sandheden. Alle kan se det og alle ved det. Jeg husker ikke om Boysen fik en advarsel for episoden, hvis han gjorde er risikoen nærmest ikke eksisterende for yderligere repressalier fra DBU. Hvis ikke vil jeg mene det kun vil være rimeligt at DBU angriber sagen med en dom til Boysen, med eller uden indrømmelse.
                          Din sammenligning af fodboldklubber med dybt kriminelle grupperinger er taget så langt ud at jeg anser den for at være en TROLL-bemærkning der ikke fortjener nogen former for opmærksomhed fra mig ... so be it
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Måske rigtig mange spillere overvejer fremtiden lige nu, og kan man fortænke dem i det? det er jo konsekvensen af den overdrevne defensive sportslige strategi, som ledelsen har valgt, vi ender at ryge ind i en negativ spiral, hvor ønsket om kontinuitet bliver ødelagt af fejlkøb, manglende resultater, og spillerflugt.

                            OB er nødt til, at foretage en markant investering i spillertruppen, ellers fortsætter denne dødsspiral, og vi er i 1.division om ganske få år.
                            1. Overhovedet ikke.

                            2. Er vi ikke der allerede?

                            3. tror du der går så lang tid? - Hvis ikke de får fingeren ud NU så ender det da med vi ryger ned i denne sæson....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja sådan bliver vi da heller ikke svækket
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi skal jo have lidt sjov, og det var mit bud :)

                              Håber så virkelig ikke jeg har ret, for så er der ikke mange point til mig i krystalkugle quizen :(

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Vi skal jo have lidt sjov, og det var mit bud :)

                                Håber så virkelig ikke jeg har ret, for så er der ikke mange point til mig i krystalkugle quizen :(
                                Og frygter det ville gælde også for holdet..
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X