Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kunne det sikkert sagtens være, men er han mere sandsynligt end Hoesen fyren fra Holland 817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOg så er næste spørgsmål hvad et muligt talent uden nævneværdig spilletid på det seneste skal kunne bidrage med på et hold i nedrykningskamp ?Last edited by manner; 23-12-2016, 14:32.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOg så er næste spørgsmål hvad et muligt talent uden nævneværdig spilletid på det seneste skal kunne bidrage med på et hold i nedrykningskamp ?
På den lange bane... måske - som en her-og-nu-signing, der skal redde OB fra nedrykning og bringe klubben opad i tabellen, der virker der i hvert fald useriøst...og fattigt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægUden at kloge mig helt, tænker jeg ikke der behøves scout til f.eks tverskov.
Alle trænere, assistenter og scouts burde kende tverskov.
Scouten skal vel først og fremmest se potientiale i unge spillere og se om de kan på næste niveau.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægLidt ligesom en etableret spiller i Serie A/B (Matti) og JBL ikke for alvor har kunnet det. For ikke at nævne ham, vi skrev 5 års kontrakt med efter 1 år på leje (Timmi), eller Svenskeren ejet af Parma (Løffe)...eller Duric...
På den lange bane... måske - som en her-og-nu-signing, der skal redde OB fra nedrykning og bringe klubben opad i tabellen, der virker der i hvert fald useriøst...og fattigtTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen alle de her spillere var jo tunge fiaskoer i serie a, eller forbi deres bedste/ekstremt ofte skadede, da de kom til OB.
Og det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOg det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOg det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet udelukker vel ikke at han kan blive god for os. Hvis han besidder de basale vi har brug for som fart og gode indlæg og afleveringssikkerhed er han da interessant nok. Måske han ligesom Boysen er havnet på et "forkert" hold til hans kvaliteter
Mht. Kingsley, så siger jeg nej tak... Det kan da godt være det ikke er udelukket at han kunne gøre gavn, men der er jo ikke noget der peger i den retning... og hvis det er argumentet, så vil jeg nu bruge det på OBere i stedet, altså satse på Greve, Yao, og hvad de elles hedder...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Januarskifte kan komme på tale for OB-keeper
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...for-ob-keeper/Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJanuarskifte kan komme på tale for OB-keeper
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...for-ob-keeper/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKan sku ellers godt lide ham, han stod fint inden hans knæskade. Hvis Sten bliver solgt, vil jeg gerne se ham få chancen!
Falkes suppeerfaring kan tælles på to hænder, og imø er det uholdbart at forbinde ham med 1. keeper pladsen i OB...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment