Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne dette være os?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-milan-talent

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det kunne det sikkert sagtens være, men er han mere sandsynligt end Hoesen fyren fra Holland 😮😊
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det kunne det sikkert sagtens være, men er han mere sandsynligt end Hoesen fyren fra Holland 
        Og så er næste spørgsmål hvad et muligt talent uden nævneværdig spilletid på det seneste skal kunne bidrage med på et hold i nedrykningskamp ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Og så er næste spørgsmål hvad et muligt talent uden nævneværdig spilletid på det seneste skal kunne bidrage med på et hold i nedrykningskamp ?
          Det er rigtigt, og det er også min tanke .. det er ikke nok at være et tidligere talent i AC Milan i vores situation. Det eneste der er forholdsvis sikkert er at han som kantspiller vil give mere fart end den svensker der er foretrukken pt. Jeg vil gå ud fra at vores scout gør sit arbejde, hvis det er os der er interesserede, medat se ham træne og vurdere hans styrker som fart, boldsikkerhed, afslutninger osv osv
          Last edited by manner; 23-12-2016, 14:32.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Og så er næste spørgsmål hvad et muligt talent uden nævneværdig spilletid på det seneste skal kunne bidrage med på et hold i nedrykningskamp ?
            Lidt ligesom en etableret spiller i Serie A/B (Matti) og JBL ikke for alvor har kunnet det. For ikke at nævne ham, vi skrev 5 års kontrakt med efter 1 år på leje (Timmi), eller Svenskeren ejet af Parma (Løffe)...eller Duric...

            På den lange bane... måske - som en her-og-nu-signing, der skal redde OB fra nedrykning og bringe klubben opad i tabellen, der virker der i hvert fald useriøst...og fattigt
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...angrebsproblem
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                Uden at kloge mig helt, tænker jeg ikke der behøves scout til f.eks tverskov.
                Alle trænere, assistenter og scouts burde kende tverskov.
                Scouten skal vel først og fremmest se potientiale i unge spillere og se om de kan på næste niveau.
                Det tror jeg bestemt heller ikke... i det hele taget tror jeg ikke nødvendigvis at en scout er = at finde spillere... Jeg tror oftest at træner og sportsdirektør har en god idé om hvem de vil have, og så bruges scouten til at opsnuse alle de andre ting end selve det fodboldmæssige... Det kunne være om den givne spiller er tilfreds der hvor han er - hvad han får i løn - kunne han have interesse i at skifte - hvad hans klubs økonomiske situation er - om den klub er interesserede i en fra vores egen klub, osv...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Lidt ligesom en etableret spiller i Serie A/B (Matti) og JBL ikke for alvor har kunnet det. For ikke at nævne ham, vi skrev 5 års kontrakt med efter 1 år på leje (Timmi), eller Svenskeren ejet af Parma (Løffe)...eller Duric...

                  På den lange bane... måske - som en her-og-nu-signing, der skal redde OB fra nedrykning og bringe klubben opad i tabellen, der virker der i hvert fald useriøst...og fattigt
                  Men alle de her spillere var jo tunge fiaskoer i serie a, eller forbi deres bedste/ekstremt ofte skadede, da de kom til OB.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Men alle de her spillere var jo tunge fiaskoer i serie a, eller forbi deres bedste/ekstremt ofte skadede, da de kom til OB.

                    Og det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Og det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?
                      Det udelukker vel ikke at han kan blive god for os. Hvis han besidder de basale vi har brug for som fart og gode indlæg og afleveringssikkerhed er han da interessant nok. Måske han ligesom Boysen er havnet på et "forkert" hold til hans kvaliteter
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Og det tænker du ikke, at en spiller, der ikke kan komme på holdet i Serie B, kan betegnes som?
                        Jo bestemt ... jeg forstod bare ikke formålet med oplistningen.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det udelukker vel ikke at han kan blive god for os. Hvis han besidder de basale vi har brug for som fart og gode indlæg og afleveringssikkerhed er han da interessant nok. Måske han ligesom Boysen er havnet på et "forkert" hold til hans kvaliteter
                          Boysen er ikke havnet på et forkert hold... Det var det helt rigtige for ham, udtalte han, men ham og holdkammeraterne har ikke leveret, og så valgte klubben at reagere... Det har ikke givet ham mindre spilletid, tværtimod... at stil og taktik så ikke længere passer herren, jamen det gjorde det jo heller ikke i BIF, og det er sikkert heller ikke sidste gang man høre ham udtale den slags...

                          Mht. Kingsley, så siger jeg nej tak... Det kan da godt være det ikke er udelukket at han kunne gøre gavn, men der er jo ikke noget der peger i den retning... og hvis det er argumentet, så vil jeg nu bruge det på OBere i stedet, altså satse på Greve, Yao, og hvad de elles hedder...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Januarskifte kan komme på tale for OB-keeper
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...for-ob-keeper/
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Januarskifte kan komme på tale for OB-keeper
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...for-ob-keeper/
                              Kan sku ellers godt lide ham, han stod fint inden hans knæskade. Hvis Sten bliver solgt, vil jeg gerne se ham få chancen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Kan sku ellers godt lide ham, han stod fint inden hans knæskade. Hvis Sten bliver solgt, vil jeg gerne se ham få chancen!
                                Han er en rar fyr, der er ikke noget der... men en overtager for Myse skal helst netop være en overtager, og ikke en som skal prøves af og have chancen...
                                Falkes suppeerfaring kan tælles på to hænder, og imø er det uholdbart at forbinde ham med 1. keeper pladsen i OB...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X