Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke JH har fået et godt 2 for 1 tilbud ����
    Jeg synes det er et forsøg værd.

    Comment


      Det kan man sige, men det ville være mere normalt at bruge ord som " han passede ikk ind i vores måde at spille på, eller han har haft svært ved at få fast spilletid, men at sige at spilleren højst sandsyneligt ikk bliver bedre er underligt i mine ører 🙄
      Men lad tvivlen endelig komme ham til gode.

      Og så mere spilletid til JJT i foråret tak

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Skal man ikke sige det når man har solgt ham?

        Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:

        "Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.

        Derfor har vi valgt at sælge ham nu"
        Altså udmeldingen er jo ikke grebet ud af den blå luft ... Ryan Johnson har været skadet det meste af de sidste 18 måneder.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Dermed kan vi vel efterhånden afskrive Kasper Kusk, det virkede også helt urealistisk.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Dermed kan vi vel efterhånden afskrive Kasper Kusk, det virkede også helt urealistisk.
            Ja det ligner hvad vi var flere der mistænkte det for : varm luft .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja det ligner hvad vi var flere der mistænkte det for : varm luft .
              At Kasper Kusk gerne vil til OB er bestemt IKKE varm luft!

              Comment


                Kusk vil gerne fordi KN er her men tror hans pris var alt for høj 😟

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  At Kasper Kusk gerne vil til OB er bestemt IKKE varm luft!
                  Så kan det bare undre, at han ikke lød mere varm på ideen da han blev spurgt om det ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Så kan det bare undre, at han ikke lød mere varm på ideen da han blev spurgt om det ...
                    Han kan for hulen jo ikke stå og fri til OB på tv når han er FCK spiller... Et er foran kameraet og noget andet er hvad der sker bagved...
                    Jeg skriver ikke sådan noget hvis jeg ikke er pænt sikker. Har kaldt noget nogle gange i løbet af årene så det ville ikke være første gang..
                    Men det er så typisk herinde og måske også derfor at nogle holder igen med rygter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      At Kasper Kusk gerne vil til OB er bestemt IKKE varm luft!

                      Jo jo , men vil OB betale prisen ?

                      Ved du stadig ikke om han ville hertil permanent eller på leje ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han kan for hulen jo ikke stå og fri til OB på tv når han er FCK spiller... Et er foran kameraet og noget andet er hvad der sker bagved...
                        Jeg skriver ikke sådan noget hvis jeg ikke er pænt sikker. Har kaldt noget nogle gange i løbet af årene så det ville ikke være første gang..
                        Men det er så typisk herinde og måske også derfor at nogle holder igen med rygter
                        Enig , det ville være idioti på Emil Larsen niveau hvis han stod og sagde at han vildt gerne ville til OB .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jo jo , men vil OB betale prisen ?

                          Ved du stadig ikke om han ville hertil permanent eller på leje ?
                          Dette aner jeg desværre ikke noget om da kilden ikke er OB/FCK relateret. Så kan du nogenlunde gætte resten..
                          Men vil da gætte på en leje for egen regning

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Skal man ikke sige det når man har solgt ham?

                            Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:

                            "Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.

                            Derfor har vi valgt at sælge ham nu"
                            Har du nogensinde hørt det før..?

                            Omvendt er det ikke unormalt at sælger melder ud at den solgte spiller går en god fremtid i møde, ved det at han kan blive endnu bedre...
                            Last edited by Kaspernon; 18-01-2017, 11:43.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Enig , det ville være idioti på Emil Larsen niveau hvis han stod og sagde at han vildt gerne ville til OB .
                              Og manden er langt fra idiot. Heldigvis.

                              Comment


                                Jeg tror slet ikke der var nogen pris for OB at betale, ved det at FcK ikke vil af med ham...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X