Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Heldigvis sjældent man ser hjerneblødninger som David Boysens. Og der findes også stadig begreb som anger i relation til rollemodel. Synes David Boysen fremstår direkte usympatisk. Gør det nok heller ikke bedre at det var iført Brøndby trøje.
    Jeg synes ikke Boysen fremstår mere eller mindre usympatisk end alle andre der der forløber sig i kampens hede.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      [QUOTE=Plum;106470]
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      på den anden side er vi også trætte af fodboldspillere der bare er tilfredse med at sidde på bænken og hæve deres hyre, ikke har ambitioner om at spille og at være nikkedukker uden kant ...
      Nej dem er jeg slet ikke træt af også (ia)
      Boysen får jo masser af spilletid men piver stadig, ligesom han har gjort i sine seneste 3 klubber.
      Han er typen som ikke kigger indad men til enhver tid vil bebrejde klubben og sine medspillere hvis tingene ikke kører efter hans hoved. Hans type vil være ren gift for OB i vores situation. Han minder mig på det punkt om Emil Larsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg synes ikke Boysen fremstår mere eller mindre usympatisk end alle andre der der forløber sig i kampens hede.
        Sandt. Men det er immervæk stadig de færreste, der står på live tv efterfølgende og direkte indrømmer, at det var en hævnakt. Hvis han havde gjort det i England f.eks, så havde FA givet ham karantæne.

        I fodboldens verden eksisterer der det, jeg vil kalde et kodeks: Alt hvad du laver på en bane er "lovligt", men du taler ikke højt om det bagefter. Hvis man gør, så fremstår man både som umoden og decideret dum.

        Så det kan da godt være, at du mener, at man er moden, hvis man står ved sine handlinger, men i fodboldens verden, der er man umoden, hvis man offentligt indrømmer, at man decideret gik efter at sparke en modstander ned. En sådan person vil risikere "straf" både rent officielt i form af karantæner for at bringe spillet i miskredit (selv om alle ved, at hævnakter er decideret naturlige på en fodboldbane) og i form af ekstra "opmærksomhed" fra modstanderne.

        Som manden, der dusker rockerens dame, og bagefter praler med det i fuld offentlighed. I det tilfælde er tavshed vist guld.

        Hvor mange hævnakter har du set, og så bagefter set eller høet personen indrømme, at det var hævnakt på live tv efterfølgende? Not many vil jeg tro. Og med god grund.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Jeg starter lige denne tråd op. Transfervinduet åbner om tre ugers tid. Hvad skal JH hente ind?

          Jeg ligger ud med en anbefaling om ham her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...satse-paa-mig/

          Jeg synes Olsson har den offensive kreativitet og tekniske formåen, som vi mangler centralt på banen. Måske er han for dyr. Måske ligger hans ambitioner i et udlandsskifte. Men jeg synes vi skal gøre forsøget!

          Smid endelig forslag ind.
          Om lidt over en uge (1.januar) kan der frit forhandles med de spillere som har kontraktudløb til sommer og da det har vist sig at være en meget brugt strategi hos JH at koncentrere sig om kontraktfri spillere for så at overbyde på løn eller kontraktlængde bliver det spændende om han slår til igen. Spillere med kontraktudløb om et halvt år som vi bør prøve (nogle er muligvis ikke realistiske, men hvis man ikke forsøger sker det med garanti ikke9:

          Helenius
          Jeppe Andersen
          Kim Aabech
          Danny Olsen
          Isaak
          Victor Lundberg
          Robin Söder
          Absalonsen
          Jeppe Kjær
          Kim Ojo
          Marcondes
          Elmar Bjarnason
          Serge Deblé
          Thomas Enevoldsen
          Frederik Holst
          Bruninho
          Marco Larsen
          Marc Dal Hende
          Janus Drachmann
          Pierre Kanstrup
          Daniel Stückler (udløb 1/1)

          Comment


            Vi kan 100% lukke snakken om Zohore på leje

            http://www.bt.dk/fodbold/nu-elsker-b...-bedre-end-ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Om lidt over en uge (1.januar) kan der frit forhandles med de spillere som har kontraktudløb til sommer og da det har vist sig at være en meget brugt strategi hos JH at koncentrere sig om kontraktfri spillere for så at overbyde på løn eller kontraktlængde bliver det spændende om han slår til igen. Spillere med kontraktudløb om et halvt år som vi bør prøve (nogle er muligvis ikke realistiske, men hvis man ikke forsøger sker det med garanti ikke9:

              Helenius
              Jeppe Andersen
              Kim Aabech
              Danny Olsen
              Isaak
              Victor Lundberg
              Robin Söder
              Absalonsen
              Jeppe Kjær
              Kim Ojo
              Marcondes
              Elmar Bjarnason
              Serge Deblé
              Thomas Enevoldsen
              Frederik Holst
              Bruninho
              Marco Larsen
              Marc Dal Hende
              Janus Drachmann
              Pierre Kanstrup
              Daniel Stückler (udløb 1/1)
              Dahl hende til højre back
              Jeppe Andersen til midtbanen
              Deblé til angrebet
              Det ville styrke alle kæder. Jeg kan også godt leve med absa til midtbanen og helenius til angrebet. Forventer dog at helenius forlænger i sif.
              Resten ser jeg som enten udenfor vores rækkevidde eller spillere som ikke kan styrke os. Ved ikke rigtig med Bruninho måske. Han skuffer fælt i FCM og havde heller ikke heldet i Kina, så han kunne måske også være interessant. Er bare i tvivl om han virkelig bare var en 'one season wonder' og i virkeligheden hører til på et andet niveau.

              Comment


                Ishak kan vi godt glemme alt om. Der er bud efter ham fra Anderlecht og Panathinaikos

                http://www.bt.dk/superligaen/topscor...paa-angriberen
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Vinduet åbner først d.5 januar. Ved ikke hvornår træning går i gang. Men ny spiller skal helst være med i hele opstarten.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vinduet åbner først d.5 januar. Ved ikke hvornår træning går i gang. Men ny spiller skal helst være med i hele opstarten.
                    D. 6. Januar vender spillerne tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vinduet åbner først d.5 januar. Ved ikke hvornår træning går i gang. Men ny spiller skal helst være med i hele opstarten.
                      6. jan. mener jeg
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Ishak kan vi godt glemme alt om. Der er bud efter ham fra Anderlecht og Panathinaikos

                        http://www.bt.dk/superligaen/topscor...paa-angriberen

                        Der er vel ikke nogen som i ramme alvor har tænkt tanken st vi ville have en chance der ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Det er vel snart ved at være på tide at JH skal ud og lukke vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Dahl hende til højre back
                            Jeppe Andersen til midtbanen
                            Deblé til angrebet
                            Det ville styrke alle kæder. Jeg kan også godt leve med absa til midtbanen og helenius til angrebet. Forventer dog at helenius forlænger i sif.
                            Resten ser jeg som enten udenfor vores rækkevidde eller spillere som ikke kan styrke os. Ved ikke rigtig med Bruninho måske. Han skuffer fælt i FCM og havde heller ikke heldet i Kina, så han kunne måske også være interessant. Er bare i tvivl om han virkelig bare var en 'one season wonder' og i virkeligheden hører til på et andet niveau.
                            Jeppe Andersen kan du/i vist også rolig stryge fra ønskelisten .
                            http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-paa-vej-langt
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det er vel snart ved at være på tide at JH skal ud og lukke vinduet.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Det er vel snart ved at være på tide at JH skal ud og lukke vinduet.
                                Ja sådan bliver vi da heller ikke svækket

                                Comment

                                Working...
                                X