Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det sørgelige er at det faktisk er en forstærkning at han ikke kan sættes ind, så den køber jeg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Siger han at TM overhovedet ikke havde en værdi i truppen?
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det sørgelige er at det faktisk er en forstærkning at han ikke kan sættes ind, så den køber jeg.
      Hmmm... med sine to scoringer mod FCN gjorde han ja til mindst forskellen mellem plads 13 og plads 14 for os...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hmmm... med sine to scoringer mod FCN gjorde han ja til mindst forskellen mellem plads 13 og plads 14 for os...
        Mon ikke vi havde vundet den kamp under alle omstændigheder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mon ikke vi havde vundet den kamp under alle omstændigheder
          Ja, måske, men hvem ved? Der var ja også flere kampe i efteråret vi skulle have vundet men angribere var ikke i stand at bringe bolden i målet.
          Så vil jeg takke TM i hvert fald for denne scoringer.
          (Og desuden var det fantastisk den dag at stå på Stiften og råbe og fejre "Bredebro, Bredebro, Bredebro, Bredebo...")
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Ja, måske, men hvem ved? Der var ja også flere kampe i efteråret vi skulle have vundet men angribere var ikke i stand at bringe bolden i målet.
            Så vil jeg takke TM i hvert fald for denne scoringer.
            (Og desuden var det fantastisk den dag at stå på Stiften og råbe og fejre "Bredebro, Bredebro, Bredebro, Bredebo...")

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              Med Thomsen til lægetjek i FCK lugter det lidt af et farvel til Kadrii. Hvis ikke der er tale om leje skal han være noget så velkommen.
              Der er mange spillere fra FCKs overskudslager af spillere som vi godt kunne bruge, men er det nogensinde sket at vi har hentet en spiller i FCK?. Man ja Kadrii eller Kusk skal da være velkomne, jeg har bare svært ved at se det ske.

              Comment


                Dagens FS gør sig som rygtesmede og siger at Kusk bliver "handlet på børsen" i OB, Kent er utvivlsom varm fortaler for ham medsit kendskab til hans glidende løb og evne til at komme fra kanten. Der bydes også på Deblé fra VFF som ganske vist ligner AK og Fester i statur men han er hurtig og udfordrende og har øjensynligt vist en god form i efteråret. Udover det erder naturligvis rygtet om Bashkim som med Nikolaj Thomsens sandsynlige tilgang i FCK er tæt på at være ude af truppen i Kbh.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Dagens FS gør sig som rygtesmede og siger at Kusk bliver "handlet på børsen" i OB, Kent er utvivlsom varm fortaler for ham medsit kendskab til hans glidende løb og evne til at komme fra kanten. Der bydes også på Deblé fra VFF som ganske vist ligner AK og Fester i statur men han er hurtig og udfordrende og har øjensynligt vist en god form i efteråret. Udover det erder naturligvis rygtet om Bashkim som med Nikolaj Thomsens sandsynlige tilgang i FCK er tæt på at være ude af truppen i Kbh.

                  Jeg kan aldrig helt huske om FS nogensinde har noget at have det i? Som rygtebørs tænker jeg ikke de er så fremme i skoene.. Det kunne godt være Leif som kigger med herinde og giver det et skud i bøssen.

                  ..Men det ville umiddelbart være tre forstærkninger - Kadrii er lidt svær at vurdere.

                  Comment


                    Tror ikke på nogen af de 3. Men det ville være dejligt hvis det er i de lag vi kigger..
                    Ville være tilfreds med Kusk og Deblé

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror ikke på nogen af de 3. Men det ville være dejligt hvis det er i de lag vi kigger..
                      Ville være tilfreds med Kusk og Deblé
                      Jeg tror vi henter Deblé - De andre tror jeg heller ikke på.

                      Comment


                        dejligt med røgter
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg tror vi henter Deblé - De andre tror jeg heller ikke på.
                          Med de penge at JH plejer at spendere har jeg svært ved at se ham blive købt fri før tid.
                          Kusk bliver 100% og kæmper i foråret... Kadrii. Tja.. Hvem ved hvad han vil. Mon ikke det bliver en norsk midterklub

                          Comment


                            Falkesgaard også på vej væk så der skal snart ny målmand ind. Bliver måske nok først til sommer

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...est-til-sommer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Med de penge at JH plejer at spendere har jeg svært ved at se ham blive købt fri før tid.
                              Kusk bliver 100% og kæmper i foråret... Kadrii. Tja.. Hvem ved hvad han vil. Mon ikke det bliver en norsk midterklub
                              Vedr Deble, så håber jeg han kommer til OB. Han vil passe fint ind i Kent's filosofi.
                              Tror ligeledes at JH godt kunne finde på at finde pengepungen frem. Både vil det styrke vores trup, men samtidigt svække en direkte konkurrent i nedrykningsspillet

                              Comment


                                Både Kusk og Deble er velkommen i min bog.

                                Nu nævnes Deble som den måske mest realistiske, det ved jeg ikke helt, måske, men tænker lidt, at vi er omtrent en af de to klubber i hele verden Viborg IKKE vil være med til at styrke lige det næste halve år.........

                                Nu skriver jeg både Deble og Kusk, er velkommen, flopper de, så er det selvfølgelig ene og alene Jespers ansvar

                                Comment

                                Working...
                                X