Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Jeg tænker ham selv som 6' er og grunden til jeg foreslår ham er, at jeg forventer at Makrini og Izunna er fortid i nærmeste fremtid. Kunne da være fedt hvis Makrini forlænger, i så fald er Holst ikke så interessant, men mit ønske om ham, skal ses i lyset af, at han kunne være en fin midtbane sammen med JJT.Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlægEr han ikke mere en 6'er end en 8'er, som vel er det vi har behov for?
Comment
-
Danske spillere er så utroligt vattede. Giver op i udlandet indenfor 1 år.Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæghttp://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ndler-med-fck/
Hmmm, FCK har da efterhånden et kæmpelager af kantspillere, kan OB ikke låne et par stykker?
Hvis de henter Thomsen, så må Kadrii og Kusk da blive skubbet længere ud?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
det skyldes blande andet den curling-kultur vi i Danmark har udviklet , alt for få af dem vi sender ud har nosser og hår på brystet . De får et kulturchok når de kommer andre steder hen og finder ud af at deres krævermentalitet ikke praktiseres hvor de kommer hen , så er det for svært at bryde ud af den kæmpe indpakning af vat de er opflasket med hjemmefra . Jeg tror der stilles for få krav og nusses for meget om dem herhjemme .Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDanske spillere er så utroligt vattede. Giver op i udlandet indenfor 1 år.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Som udgangspunkt er jeg enig. Fordi han ikke har spillet i et par måneder vil han hjem. LolOprindeligt indsendt af ChrisOBDe danske spillere der klarer sig i udlandet er pudsigt nok dem, der tidligt forlod andedammen. Schmeichel, Kjær, AC, Vestergaard, Yussuf P, Eriksen, Højbjerg f.eks. Curling kulturen viser sig også på dette forum, hvor "kritik" udlægges som "had", eller som om at kritik nærmest er personligt ment. Det der forekomme på dette forum og stort set alle andre danske forums er det rene vand i forhold til det pres, de kommer ud for i udlandet, hvilket vel også gør det knap så underligt at flere og flere danske spillere, der var Superliga profiler stikker halen imellem benene, når de kommer ud for pres syd for skandinaviske ligaer.
Vattede. Det er hvad de er.
MvH ChrisOB
Men hvis en træner står og kigger dig i øjnene og siger at han ikke vil bruge dig kan jeg godt forstå hvis nogen søger videre. Det er jo kun sund fornuft
Comment
-
Det her skriv rykker totalt, ved min opfattelse af Jesper Hansen. Jeg er nu en glad og tilfreds kunde i OS&E.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTransfervindue opdatering fra JH hvor Tipsbladet virkelig går i dybden og får meget nyt og interessant med
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ng-af-angriber
Er det alt du serverer for os Hansen.
Vi lejer en ud, og skal have en anden ind. No shit Sherlock.Last edited by sinus; 11-01-2017, 09:01.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Så finder man en anden klub i udlandet eller kæmper for at ændre trænerens opfattelse af én. Man tager ikke hjem ved først givne lejlighed. I fodboldverdenen kan tingene ændre sig meget, hvem siger at den træner, der ser dig i øjnene den ene dag er træner den næste? Det er langt fra en unik situation, ligesom det heller ikke unikt, at der er nogen, der har kæmpet sig tilbage efter sådan en besked.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom udgangspunkt er jeg enig. Fordi han ikke har spillet i et par måneder vil han hjem. Lol
Men hvis en træner står og kigger dig i øjnene og siger at han ikke vil bruge dig kan jeg godt forstå hvis nogen søger videre. Det er jo kun sund fornuft
At tage hjem er at stikke halen imellem benene. At tage hjem skal være sidste udvej, hvis man altså har ambitioner.
Vattet. Det er, hvad det er.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Hahahaha! Der fik du mig fandeme. Jeg åbnede linket med en vis glæde og forventning om at skulle læse noget godt.. Men jeg fik mig et godt grin ud af det.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTransfervindue opdatering fra JH hvor Tipsbladet virkelig går i dybden og får meget nyt og interessant med
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ng-af-angriber
JH. Godmorgen
Comment
-
Måske. Det er i hvert fald hurtigt at vende snuden hjem - men det betyder ikke, at det ikke kan være meget fornuftigt. Thomsen har stadig et godt navn herhjemme, men det er jo ikke sikkert, at der står en masse andre udenlandske klubber og vil smide penge, der skal til, når han nu ikke kan klare sig i Nantes. Så hvis man kan komme til FCK, hvor der er hård konkurrence om pladserne, få et sikkert mesterskab, komme ud og spille europæisk (måske endda CL), så kan det sagtens være meget bedre karriereplanlægning end at forsvinde i glemslen på bænken i Nantes.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSå finder man en anden klub i udlandet eller kæmper for at ændre trænerens opfattelse af én. Man tager ikke hjem ved først givne lejlighed. I fodboldverdenen kan tingene ændre sig meget, hvem siger at den træner, der ser dig i øjnene den ene dag er træner den næste? Det er langt fra en unik situation, ligesom det heller ikke unikt, at der er nogen, der har kæmpet sig tilbage efter sådan en besked.
At tage hjem er at stikke halen imellem benene. At tage hjem skal være sidste udvej, hvis man altså har ambitioner.
Vattet. Det er, hvad det er.
MvH ChrisOB
Comment
-
Der er ikke noget at smile af her...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEndnu en meget vigtig lektie når man er fan
Expect NOTHING!
JH snakker og røven, tiden, den går. Og selv når der sker noget, taler sandsynligheden for at det alligevel går i fisk.
Den mand fortjener nul tillid.
Comment
-
Det eneste jeg kan se som udgang på det her stykke "karriereplanlægning" er det samme som er sket for Kasper Kusk. Dygtig spiller, der bliver ramt af kulturchokket i udlandet - kommer hjem og lige så stille og roligt kommer til at fade ud, først på bænken - siden på tribunen, fordi de end ikke kan klare konkurrencen i en dansk klub.Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMåske. Det er i hvert fald hurtigt at vende snuden hjem - men det betyder ikke, at det ikke kan være meget fornuftigt. Thomsen har stadig et godt navn herhjemme, men det er jo ikke sikkert, at der står en masse andre udenlandske klubber og vil smide penge, der skal til, når han nu ikke kan klare sig i Nantes. Så hvis man kan komme til FCK, hvor der er hård konkurrence om pladserne, få et sikkert mesterskab, komme ud og spille europæisk (måske endda CL), så kan det sagtens være meget bedre karriereplanlægning end at forsvinde i glemslen på bænken i Nantes.
Resultatet: Endnu en spiller, der p.g.a mentalitet aldrig kan blive mere end en superligaspiller.
Og endda en dårligere superligaspiller, end man var, da man tog afsted.
Spørg bare en Mikkel Thygesen. F.eks.
Comment
Comment