Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Rieks vk eller hur 樂 Albæk cm eller hur 樂 Syret tanke at vi har 2 "som vi gerne vil beholde" og det samme har IFK Göteborg, men vi kikker på det hvis der bydes 

    IFK-boss vil holde på Rieks og Albæk
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...eks-og-albaek/
    Vi har, vil jeg tro, 0% chance for at hente nogle af dem.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Ser ikke ud til at vi skal slås med FCM om Vigen. Mon ikke at vi er intetesseret?

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lde-paa-olsson

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvem vinder hele tiden, med Ove?
        Ingen vinder hele tiden, men hans resultater med svage hold taler for sig selv. Senest blev de jo også trætte af ham i Hobro, selv om de lå nummer 1. Han var også kedelig i FCM, Esbjerg, AGF og OB, men resultaterne talte for sig selv.

        Præsterede han måske ikke bedre med en om muligt endnu svagere OB-trup, end Kent Nielsen gør nu?

        Ja, det er kedeligt at løbe og øve samme ting igen og igen, men det virker jo rent faktisk. Det er bare kedeligt, og det er dovne luksusspillere ikke gearet til i Danmark. Derfor har vi også et historisk dårligt landshold. De er alle lært op i Morten Olsen-filosofien, hvor man bare skal hygge sig med bolden og kunne spille den rundt. Man skal ikke gøre noget videre ud af at løbe og træne hårdt. Man skal bare hygge sig og have bolden meget.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Så sandsynligheden for at tiltrække gode spillere er ringere nu end den var under Poul Hansen og Troels Bech? Eller skulle vi stoppe med at lade som om at Jesper Hansen og Kent Nielsen helt egenhændigt har kørt OB i sænk?
          Forøvrigt tror jeg stadig der er en del spillere derude der gerne vil spille for Kent Nielsen. Også flere end der gerne vil spille for vores allesammens yndling Ove P., der, så sympatisk han end er, vist også er relativt kedelig og uinspirerende at spille under.
          Er DU virkelig så "retarderet", at du ikke kan følge et helt normalt logikspor? Hvis jeg nu vil tillade mig selv at skære det ud i pap for dig:

          Ja, det er blevet sværere for OB at hente gode spillere nu, end det var, da JH startede. Af den simple grund, at vi ligger næst sidst.

          JH og Kent er VED at køre klubben i sænk, de har bare ikke helt nået "målstregen"...endnu. Men det kommer. Bl.a fordi de med deres skarphed i deres hidtidige arbejde giver os et seriøst handicap ikke bare i dette transfervindue, men også de næste.

          Jeg gentager, det er ikke raket videnskab. Det er simpel fodbold og konkurrence logik.

          Der er også andre klubber, der sjovt nok leder efter forstærkninger.

          De har både en fordel i både placering og et mere attraktivt projekt. Vi kan ikke nøjes med at hente spillere, der vil spille for Kent og som kender ham.

          Men fortsæt du bare i din egen klokke, så vil resten af os "retarderede" fortsætte med at udpege hvad der er virkeligheden.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Så sandsynligheden for at tiltrække gode spillere er ringere nu end den var under Poul Hansen og Troels Bech? Eller skulle vi stoppe med at lade som om at Jesper Hansen og Kent Nielsen helt egenhændigt har kørt OB i sænk?
            Forøvrigt tror jeg stadig der er en del spillere derude der gerne vil spille for Kent Nielsen. Også flere end der gerne vil spille for vores allesammens yndling Ove P., der, så sympatisk han end er, vist også er relativt kedelig og uinspirerende at spille under.
            Jeg må være helt ærlig og sige, at de personer der ønsker Ove P som træner mangler basal fodboldviden. Så hverken jeg - og mange andre - ønsker Ove P tilbage. Jo, måske når vi er nede i 1. division - og så alligevel helst ikke.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Ingen vinder hele tiden, men hans resultater med svage hold taler for sig selv. Senest blev de jo også trætte af ham i Hobro, selv om de lå nummer 1. Han var også kedelig i FCM, Esbjerg, AGF og OB, men resultaterne talte for sig selv.

              Præsterede han måske ikke bedre med en om muligt endnu svagere OB-trup, end Kent Nielsen gør nu?

              Ja, det er kedeligt at løbe og øve samme ting igen og igen, men det virker jo rent faktisk. Det er bare kedeligt, og det er dovne luksusspillere ikke gearet til i Danmark. Derfor har vi også et historisk dårligt landshold. De er alle lært op i Morten Olsen-filosofien, hvor man bare skal hygge sig med bolden og kunne spille den rundt. Man skal ikke gøre noget videre ud af at løbe og træne hårdt. Man skal bare hygge sig og have bolden meget.
              Sidste del er cirka 100% grebet ud af den blå luft :D ... du er så vild.

              Første del handlede om at de ikke mente han fik nok ud af det ... altså Hobro SKAL jo rykke op og de havde lige tabt 5-0, bl.a.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Hvor er det dog deprimerende, at vi er nød til at diskutere Izunnas forsøg på at tale sig ud af OB. frem for spændende tilgang, og saftige rygter.
                Vores cheftræner gør ikke tilstanden bedre, ved at udtale i seneste interwiev. At der måske bliver arbejdet på tilgang andetsteds ( Læs Jesper Hansen ) Og så ellers skamrose den nuværende trup, der bestemt ikke har præsteret.

                Jesper Hansen er som vanligt i vinduerne, gået i skjul et eller sted i Danmark. Transfervinduerne i OB, har efterhånden udviklet til en angstprovokerende oplevelse. Hjælp mig OB.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Hvor er det dog deprimerende, at vi er nød til at diskutere Izunnas forsøg på at tale sig ud af OB. frem for spændende tilgang, og saftige rygter.
                  Vores cheftræner gør ikke tilstanden bedre, ved at udtale i seneste interwiev. At der måske bliver arbejdet på tilgang andetsteds ( Læs Jesper Hansen ) Og så ellers skamrose den nuværende trup, der bestemt ikke har præsteret.

                  Jesper Hansen er som vanligt i vinduerne, gået i skjul et eller sted i Danmark. Transfervinduerne i OB, har efterhånden udviklet til en angstprovokerende oplevelse. Hjælp mig OB.
                  Åh, Jesper Hansen er simpelthen utrolig, når vi er i de her transfervinduer. Nu tror jeg helt sikkert, at vi kommer til at se en "forstærkning" til enten angrebet eller kanten, men det bliver sikkert først til sidst i vinduet. En eller anden bulgarsk lykkerider, der tilfældigvis var på Ærø og blive gift, og som Jesper Hansen så løbe efter bussen. HAN er vores nye kant med fart i fødderne! Eller også bliver det en angriber fra 2. division, som vi LÆNGE har fulgt, og som vi nu er GLADE for at kunne præsentere på en lang kontrakt, fordi han har et stort potentiale!

                  Og så skal vi jo huske, at han er MEGET tilfreds med truppen, og at det kun er et spørgsmål om tid, før det hele begynder at gå godt igen.

                  Sådan lyder opskriften på endnu et succesrigt transfervindue med JH ved roret. Ih, hvor jeg glæder mig.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Åh, Jesper Hansen er simpelthen utrolig, når vi er i de her transfervinduer. Nu tror jeg helt sikkert, at vi kommer til at se en "forstærkning" til enten angrebet eller kanten, men det bliver sikkert først til sidst i vinduet. En eller anden bulgarsk lykkerider, der tilfældigvis var på Ærø og blive gift, og som Jesper Hansen så løbe efter bussen. HAN er vores nye kant med fart i fødderne! Eller også bliver det en angriber fra 2. division, som vi LÆNGE har fulgt, og som vi nu er GLADE for at kunne præsentere på en lang kontrakt, fordi han har et stort potentiale!

                    Og så skal vi jo huske, at han er MEGET tilfreds med truppen, og at det kun er et spørgsmål om tid, før det hele begynder at gå godt igen.

                    Sådan lyder opskriften på endnu et succesrigt transfervindue med JH ved roret. Ih, hvor jeg glæder mig.
                    Jeg tror simpelthen du har for meget tiltro til JH.

                    Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi ikke henter en eneste ind i dette vindue.
                    Ydermere rykker vi ud af Superligaen efter vi kun vinder en kampe af de sidste 5 resten tabes, og får kun 4 point i nedrykningsslutspillet og taber samlet 6-0 til taberen af den anden gruppe.

                    Comment


                      imo oplagt nu hvor det ligner vi kommer til at mangle lidt centrale folk.

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...endby-fremtid/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        imo oplagt nu hvor det ligner vi kommer til at mangle lidt centrale folk.

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...endby-fremtid/
                        Er han ikke mere en 6'er end en 8'er, som vel er det vi har behov for?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                          Er han ikke mere en 6'er end en 8'er, som vel er det vi har behov for?
                          Jeg vil vurdere holst som værende 8'er, evt. 10'er.. og der synes jeg ikke han er voldsomt meget bedre end JJT eller Nana. Hellere bruge midlerne andet sted. Der må kigges på forstærkninger til angrebet!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Jeg vil vurdere holst som værende 8'er, evt. 10'er.. og der synes jeg ikke han er voldsomt meget bedre end JJT eller Nana. Hellere bruge midlerne andet sted. Der må kigges på forstærkninger til angrebet!
                            Frederik Holst er en fighter, en ret langsom fighter faktisk og bestemt ikke nogen 10`er og da SLET ikke bedre end Thomasen, til det en sådan spiller skal kunne.
                            Hvor har du det fra, at han skulle have offensive evner ... det har han virkelig ikke.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Frederik Holst er en fighter, en ret langsom fighter faktisk og bestemt ikke nogen 10`er og da SLET ikke bedre end Thomasen, til det en sådan spiller skal kunne.
                              Hvor har du det fra, at han skulle have offensive evner ... det har han virkelig ikke.
                              Primært fra bifs kampe, når han spiller. Men vi er enige om han ikke skal til OB, kan jeg fornemme.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                                Er han ikke mere en 6'er end en 8'er, som vel er det vi har behov for?
                                Er det ikke ligegyldigt hvor han er bedst , JH/KN er jo ikke bange for at købe spillere og placere dem på andre pladser end hvor de fungere bedst .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X