Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Alle spillere vi kan komme i nærheden af er et sats. Vi kan jo ikke få fat i spillere, der er topscorere i Superligaen. Vi skal derfor enten kigge på spillere, der er topscorere på et lavere niveau (som Vinicius) eller spillere der af forskellige årsager ikke har slået til hvor de er nu (fx. Bashkim eller tidligere talenter, der er kommet til en udenlands klub uden at slå igennem - kender ikke markedet for disse, men et tidligere eksempel er fx. Bjørn Runstrøm). Vi kan altså aldrig finde en spiller som er garanteret at slå igennem. Det tætteste vi kommer er vel da vi hende AKJ, der jo havde bombet i SL i forvejen, men selv her kan vi jo se, at det kan være svingende.
    Tak til JH og Kent for at ha gjort OB så "attraktiv", at alle spillere, vi kan hente, er et sats.

    Godt arbejde drenge!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Tak til JH og Kent for at ha gjort OB så "attraktiv", at alle spillere, vi kan hente, er et sats.

      Godt arbejde drenge!

      MvH ChrisOB
      Jeg er med på, at det ikke er blevet nemmere de senere år - men bortset fra FCK er det vel sådan for alle danske klubber?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Jeg er med på, at det ikke er blevet nemmere de senere år - men bortset fra FCK er det vel sådan for alle danske klubber?
        Ja, problemet lige nu er bare, at vi har brug for en (eller to), der kan præstere fra dag 1, eller som i hvert fald har meget kort tid til at forløse sit potentiale hos os. I den nuværende situation er der ikke mulighed for et halvt års indkøring, eller at topscoreren fra 1. div skal vænne sig til superligatempoet, for så risikerer vi, at han er tilbage i 1. div, inden han har nået at vænne sig til Superligaen - sammen med resten af OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg er med på, at det ikke er blevet nemmere de senere år - men bortset fra FCK er det vel sådan for alle danske klubber?
          Er alle danske klubber blevet mindre attraktive?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg er med på, at det ikke er blevet nemmere de senere år - men bortset fra FCK er det vel sådan for alle danske klubber?
            Og du mener ikke det er lidt nemmere for Brøndby og FCM at tiltrække spillere end for resten?

            En klub, der ligger godt til i tabellen vil altid have det nemmere at finde spillere. En klub der præsenterer et spændende, troværdigt projekt vil altid finde det nemmere. En klub med en sportsdirektør, der har gode kontakter og er god til at sælge selv der tyndeste projekt, vil altid have det nemmere.

            Det er ikke raketvidenskab. Vores evne til at tiltrække spillere, der kan forstærke os, er blevet alvorligt handicappet af de to herrers miserable skarphed i udførslen af deres job beskrivelse.

            En klub, uanset størrelse, der ligger næst sidst op til et transfervindue vil altid have det sværere at finde gode spillere, der er værd at satse på. Omstændighederne bestemmer betingelserne, for selv Brøndby havde svært ved at ramme plet, da de var nede at kysse nedrykningsstregen.

            En god udvikling kombineret med en god sportsdirektør/træner vil altid give bedre forudsætninger. Ingen af delene kan vi påstå, at vi har. Transfervinduet er på forhånd dømt til at fejle.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Er alle danske klubber blevet mindre attraktive?
              Nej. Og jeg tror jeg faktisk godt du ved, at det ikke var det jeg mente. Du plejer trods alt ikke at være så retarderet som mange andre herinde.

              Men jeg skal gerne skære den ud i pap: det vil for de fleste danske klubber altid være et sats når de køber en ny spiller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Og du mener ikke det er lidt nemmere for Brøndby og FCM at tiltrække spillere end for resten?

                En klub, der ligger godt til i tabellen vil altid have det nemmere at finde spillere. En klub der præsenterer et spændende, troværdigt projekt vil altid finde det nemmere. En klub med en sportsdirektør, der har gode kontakter og er god til at sælge selv der tyndeste projekt, vil altid have det nemmere.

                Det er ikke raketvidenskab. Vores evne til at tiltrække spillere, der kan forstærke os, er blevet alvorligt handicappet af de to herrers miserable skarphed i udførslen af deres job beskrivelse.

                En klub, uanset størrelse, der ligger næst sidst op til et transfervindue vil altid have det sværere at finde gode spillere, der er værd at satse på. Omstændighederne bestemmer betingelserne, for selv Brøndby havde svært ved at ramme plet, da de var nede at kysse nedrykningsstregen.

                En god udvikling kombineret med en god sportsdirektør/træner vil altid give bedre forudsætninger. Ingen af delene kan vi påstå, at vi har. Transfervinduet er på forhånd dømt til at fejle.

                MvH ChrisOB
                Så sandsynligheden for at tiltrække gode spillere er ringere nu end den var under Poul Hansen og Troels Bech? Eller skulle vi stoppe med at lade som om at Jesper Hansen og Kent Nielsen helt egenhændigt har kørt OB i sænk?
                Forøvrigt tror jeg stadig der er en del spillere derude der gerne vil spille for Kent Nielsen. Også flere end der gerne vil spille for vores allesammens yndling Ove P., der, så sympatisk han end er, vist også er relativt kedelig og uinspirerende at spille under.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Nej. Og jeg tror jeg faktisk godt du ved, at det ikke var det jeg mente. Du plejer trods alt ikke at være så retarderet som mange andre herinde.

                  Men jeg skal gerne skære den ud i pap: det vil for de fleste danske klubber altid være et sats når de køber en ny spiller.
                  Det sats vil så formindskes af at man danner sig et godt kendskab til de spillere man henter og selvfølgelig ikke henter spillere som er skolet til en helt anden plads end den man henter ham til . Men ja ingen kan garantere at en given spiller bliver en succes .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Så sandsynligheden for at tiltrække gode spillere er ringere nu end den var under Poul Hansen og Troels Bech? Eller skulle vi stoppe med at lade som om at Jesper Hansen og Kent Nielsen helt egenhændigt har kørt OB i sænk?
                    Forøvrigt tror jeg stadig der er en del spillere derude der gerne vil spille for Kent Nielsen. Også flere end der gerne vil spille for vores allesammens yndling Ove P., der, så sympatisk han end er, vist også er relativt kedelig og uinspirerende at spille under.
                    Selvfølgelig er sandsynligheden mindre nu , både fordi der gennem flere år ( også under Poul og Troels ) ingen fremgang har været i OB , og fordi vi er ret store favoritter til at være deltager i en af nedrykningsfinalerne . De sportslige ambitioner i OB har været varm luft ift handlingerne fra ledelsen gennem alt for lang tid og det spor har JH i meget høj grad lagt sig i .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Nej. Og jeg tror jeg faktisk godt du ved, at det ikke var det jeg mente. Du plejer trods alt ikke at være så retarderet som mange andre herinde.

                      Men jeg skal gerne skære den ud i pap: det vil for de fleste danske klubber altid være et sats når de køber en ny spiller.
                      Nåhnåhnåhnåhnåh

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Nej. Og jeg tror jeg faktisk godt du ved, at det ikke var det jeg mente. Du plejer trods alt ikke at være så retarderet som mange andre herinde.

                        Men jeg skal gerne skære den ud i pap: det vil for de fleste danske klubber altid være et sats når de køber en ny spiller.
                        Okay, jamen tak for det... jeg tænkte bare når du skrev det ikke er blevet nemmere, om du mon mente at det bla. var fordi de alle er mindre attraktive... men fair nok du lige skærer den ud engang, så er jeg med... og jeg er enig...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Rieks vk eller hur 🤔 Albæk cm eller hur 🤔 Syret tanke at vi har 2 "som vi gerne vil beholde" og det samme har IFK Göteborg, men vi kikker på det hvis der bydes 😂

                          IFK-boss vil holde på Rieks og Albæk
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ifk-boss-vil-holde-paa-rieks-og-albaek/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Så sandsynligheden for at tiltrække gode spillere er ringere nu end den var under Poul Hansen og Troels Bech? Eller skulle vi stoppe med at lade som om at Jesper Hansen og Kent Nielsen helt egenhændigt har kørt OB i sænk?
                            Forøvrigt tror jeg stadig der er en del spillere derude der gerne vil spille for Kent Nielsen. Også flere end der gerne vil spille for vores allesammens yndling Ove P., der, så sympatisk han end er, vist også er relativt kedelig og uinspirerende at spille under.
                            Tud, piv, græd, snot. Det er så kedeligt og uinspirerende at have Ove som træner. Vi vinder godt nok hele tiden, men det er bare så kedeligt!
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Tud, piv, græd, snot. Det er så kedeligt og uinspirerende at have Ove som træner. Vi vinder godt nok hele tiden, men det er bare så kedeligt!
                              Hvad ville jeg gerne have det kedeligt! :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Tud, piv, græd, snot. Det er så kedeligt og uinspirerende at have Ove som træner. Vi vinder godt nok hele tiden, men det er bare så kedeligt!
                                Hvem vinder hele tiden, med Ove?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X