Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeppe Kjær var så vidt jeg husker klart 1. Divisions bedste spiller sidste efterår. Kender ikke selv til ham, men lyder lidt som en Kadrii-type, uden dog at antyde han har samme niveau. Ham og en Patrick Mortensen eller Dalgaard, som kan være den fysisk stærke erstatning for Skoubo, så har vi da i hvert fald lidt at skyde med. Om det er nok skal jeg ikke kunne sige, men det må være indenfor et budget vi kan overskue, og samtidig kan jeg da spotte ideerne

    Comment


      http://mobil.bold.dk/#/nyt/avis-vibo...k-dalgaard-bud
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Hold nu kæft man, så kan vi da, eller det SKAL vi, glemme alt om Dalgaard..!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeppe Kjær og Patrick Mortensen vil være to fine supplementer til vores trup. To ærgrerige spillere, begge med mulighed for et større eller mindre salg om 2-3 år.

          JK er godt nok fylder godt nok 29 senere i år, men et lille eventyr som 30/31 år er ikke usandsynligt. PM vil til den tid være ~27 år og må formodes at være klar til udlandet.

          kan de to koste mere end én Dalgaard til 5mio?

          edit: jeg har lige set lidt af PM's mål og ham skal vi have til OB hurtigst muligt.
          https://www.youtube.com/user/LyngbyBoldklub1921/about
          Last edited by mågen; 23-07-2014, 13:10.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Jeppe Kjær og Patrick Mortensen vil være to fine supplementer til vores trup. To ærgrerige spillere, begge med mulighed for et større eller mindre salg om 2-3 år.

            JK er godt nok fylder godt nok 29 senere i år, men et lille eventyr som 30/31 år er ikke usandsynligt. PM vil til den tid være ~27 år og må formodes at være klar til udlandet.

            kan de to koste mere end én Dalgaard til 5mio?

            edit: jeg har lige set lidt af PM's mål og ham skal vi have til OB hurtigst muligt.
            https://www.youtube.com/user/LyngbyBoldklub1921/about
            De 2 burde kunne købes for ca 3-4 mill IMO..
            Ca 1-1,5 mill for Jeppe og 2-3 mill for PM er min vudering

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De 2 burde kunne købes for ca 3-4 mill IMO..
              Ca 1-1,5 mill for Jeppe og 2-3 mill for PM er min vudering
              Nu er det ikke noget jeg går efter, men er lige i gang med at kigge angribere på Transfermarkt, og som altid aner vi heller ikke hvor de har tallene fra, men begge spillere skulle ifølge deres vurdering have en pris på 350.000 euro, vel omkring 2-2.5 mio. kr... De scorer begge mål, og går begge ind i sidste sæson af kontrakten, men så hører lighederne ellers op, men altså (ca.) samme pris ifølge dem...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Nu er det ikke noget jeg går efter, men er lige i gang med at kigge angribere på Transfermarkt, og som altid aner vi heller ikke hvor de har tallene fra, men begge spillere skulle ifølge deres vurdering have en pris på 350.000 euro, vel omkring 2-2.5 mio. kr... De scorer begge mål, og går begge ind i sidste sæson af kontrakten, men så hører lighederne ellers op, men altså (ca.) samme pris ifølge dem...
                Stod Falk ikke til 500.000 der inde. Tror det er lidt søgt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  De 2 burde kunne købes for ca 3-4 mill IMO..
                  Ca 1-1,5 mill for Jeppe og 2-3 mill for PM er min vudering
                  Er der andre superligaklubber, der mangler angribere? Det kunne jo presse prisen op og få sælgende klub til at afvente med et salg.

                  FCN mangler vel altid en angriber og har det med at suge spillere fra Lyngby til sig.

                  Hvad med Brøndby? Hvis Hr Ibi skal til udlandet får de formentlig også brug for en angriber. PM har været i Brøndby før, så måske der er noget gammel kærlighed, der kan trække for begge parter.

                  Hvad med Esbjerg, hvis de går videre i Europa? Så kunne de vel også godt bruge en*angriber og Niels Frederiksen kender PM.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Stod Falk ikke til 500.000 der inde. Tror det er lidt søgt
                    800.000 euro...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Er der andre superligaklubber, der mangler angribere? Det kunne jo presse prisen op og få sælgende klub til at afvente med et salg.

                      FCN mangler vel altid en angriber og har det med at suge spillere fra Lyngby til sig.

                      Hvad med Brøndby? Hvis Hr Ibi skal til udlandet får de formentlig også brug for en angriber. PM har været i Brøndby før, så måske der er noget gammel kærlighed, der kan trække for begge parter.

                      Hvad med Esbjerg, hvis de går videre i Europa? Så kunne de vel også godt bruge en*angriber og Niels Frederiksen kender PM.
                      jeg har hele tiden kaldt PM til FCN. de er afhængige af at suge Lyngby for de bedste spillere..
                      Esbjerg og Brøndby tror jeg ikke på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        800.000 euro...
                        Ja okey

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nu er det ikke noget jeg går efter, men er lige i gang med at kigge angribere på Transfermarkt, og som altid aner vi heller ikke hvor de har tallene fra, men begge spillere skulle ifølge deres vurdering have en pris på 350.000 euro, vel omkring 2-2.5 mio. kr... De scorer begge mål, og går begge ind i sidste sæson af kontrakten, men så hører lighederne ellers op, men altså (ca.) samme pris ifølge dem...
                          Transfermarkts værdisætning er lavet ud fra nogle algoritmer, hvor f.eks. spilletid på landshold/U-landshold, alder og erfaring på et vist niveau tæller meget højt. Den handler slet ikke om salgsværdi, det er mere et form for MVP-værdi. F.eks. tager de ikke kontraktlængde med i værdisætning, og den er jo ret afgørende for en pris.

                          Red.: den transfersum, der står ved spillerens klubskifter er en helt anden snak. Hvor Transfermarkt har de tal fra, ved jeg ikke.
                          Last edited by nixcha; 23-07-2014, 17:12.

                          Comment


                            Tak for info, der er nogen ting der giver lidt mere mening nu...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Sidste nyt fra JH

                              http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-kadri...ver-muligheder

                              "- Vi er i den fase, hvor vi undersøger tingene, og vi kigger både på nogle, der er færdige, nogle der er halvfærdige, og nogle der måske kan blive det. Vi havde gerne set, at Bashkim var blevet. Men han havde været ude i næsten et år, og han mangler stadig noget for at komme tilbage. Vi fik et rigtig godt tilbud og valgte det. Men processen med at finde en anden spiller og en angriber strammer til. Vi skal have en løsning hurtigt."
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                                Sidste nyt fra JH

                                http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-kadri...ver-muligheder

                                "- Vi er i den fase, hvor vi undersøger tingene, og vi kigger både på nogle, der er færdige, nogle der er halvfærdige, og nogle der måske kan blive det. Vi havde gerne set, at Bashkim var blevet. Men han havde været ude i næsten et år, og han mangler stadig noget for at komme tilbage. Vi fik et rigtig godt tilbud og valgte det. Men processen med at finde en anden spiller og en angriber strammer til. Vi skal have en løsning hurtigt."
                                Ikke just en melding der presser prisen ned..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X