Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægPræcis derfor burde man have fastholdt BK kontakten ud! " Bivirkningerne " kan være mere værd en 5-6 mio.!!
Meget enig!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
Comment
-
Vi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav
http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav
http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror det bliver billigere lidt senere i vinduet fordi der er nogen angribere der står uden kontrakt og klub fordi der henover perioden bliver byttet om på begreberne og udbuddet bliver dermed større end efterspørgslen, men så er det måske heller ikke sikkert at klubberne får den spiller de ønsker sig mest, men tit og ofte vil spillerne+agenter slække på kravene for at hive en kontrakt i land, omvendt må klubber betale "vejledende udsalgspris" hvis de ønsker at handle først i vinduet for at sikre sig en optimal trup før træningsstart og sæsonstart
"Tit og ofte"....hvor har du det fra?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægKlubberne er mere desperate, på begge sider af handlen.
"Tit og ofte"....hvor har du det fra?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment