Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Det kan der være noget om, men det er vel bare fordi Lyngby kræver 3 millioner for ham. En pris som JH ikke er/var villig til at betale. Slet ikke så længe Dalgaard måske var en mulighed. Det kunne naturligvis have været fedt, at have ham klar inden superligaen startede, men alt skal jo gå op i højere enhed, når nu vores økonomi eftersigende er så ringe.

    Men i samme program kom en af deltagener også med en anden lidt skræmmende pointe. Nemlig at JH lavede nogenlunde samme nummer med aldrig at få hentet en rigtig angriber i Horsens, den sæson hvor de rykkede ned...
    JH er yderst økonomisk ansvarlig og hellere det end det modsatte, men det er knivskarp balancegang for ikke at spare sig ihjel!

    Jeg tror også på det har noget at gøre med, at Patrick ikke er vores første ønske.

    Nu er det smag og behag, men jeg ville ikke have noget imod at "nøjes" med Patrick. Han er 24, det kunne godt være nu han kunne steppe lidt op i forhold til hans sidste turne i superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Som Martin Borre sagde i et radioprogram forleden, så kan det undre, at hvis OB vil have Patrick M. - hvorfor er han der så ikke allerede? Jeg er klar over, at der foregår et spil ifht. både penge og prioritering, men det er jo ikke bare point, vi går glip af nu. Vi sætter scenen for hele sæsonen.
      Og selvom jeg egentlig godt kan lide Martin Borre (når han er i FodboldFM) synes jeg egentlig det var en af de mindre overvejede udtalelser han havde (medmindre han selvfølgelig havde en særlig pointe).

      For selvfølgelig har han da ret. Hvis det "bare" var Patrick Mortensen vi gik efter, hvorfor så vente til nu? Tror ikke bare det handler om pris.

      Man kan mene hvad man vil om JH og hans indkøb, men jeg ser ham nu som en fornuftig mand. Jeg er da overbevist om, at han (og andre ansvarlige) i rigeligt god tid var klar over, at vi (desperat) mangler de her offensive forstærkninger. Man er helt sikkert også klar over vigtigheden af, at have dem i hus i god tid (inden turneringsstart).

      Derfor er man naturligvis gået ind til transfervinduet med en plan om hvilke spillere man gerne vil hente (også som erstatninger for evt. salg). Og når vi står i denne situation - et godt stykke inde i sæsonen og der stadig ikke er kommet noget ind til offensiven - så vil jeg mene, at man helt logisk kan konkludere, at vi efterhånden er et pænt stykke nede på prioritetslisten over mulige forstærkininger.

      Det er ikke nogen let opgave Jesper Hansen er på, der er rigtig mange variabler der spiller ind i transfervindue (især med et budget som vores), men det ændrer naturligvis ikke på, at han skal finde en måde at løse opgaven. Det er hans job at sørge for, at OB har et konkurrencedygtigt hold - på alle positioner. Derfor er det ganske enkelt ikke i orden, at vi på nuværende tidspunkt står med den nuværende offensiv/angreb.
      Last edited by Agbre; 01-08-2014, 08:11.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
        Det kan der være noget om, men det er vel bare fordi Lyngby kræver 3 millioner for ham. En pris som JH ikke er/var villig til at betale. Slet ikke så længe Dalgaard måske var en mulighed. Det kunne naturligvis have været fedt, at have ham klar inden superligaen startede, men alt skal jo gå op i højere enhed, når nu vores økonomi eftersigende er så ringe.

        Men i samme program kom en af deltagener også med en anden lidt skræmmende pointe. Nemlig at JH lavede nogenlunde samme nummer med aldrig at få hentet en rigtig angriber i Horsens, den sæson hvor de rykkede ned...
        Korrekt, og det er også fair nok at spille det spil, hvor man forsøger at afsondre markedet og presse prisen. Men ikke længere. Nu er vi der, hvor vi skal spille tredje SL-kamp med fucking Bodul i front. Der skulle have været handlet for længst. Er JH typen, der på sidste spilledag, når nedrykningen for længst er en realitet, praler med den gode handel han lavede med Lyngby på transfervinduets sidste dag?

        Comment


          JH er økonomisk fornuftig, men hvis han kun kan den ene ting ad gangen, så er det den forkerte mand...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Ved ikke lige om denne har været postet tidligere, men en udmærket artikel/analyse fra Martin Davidsen:
            http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...erden-i-odense

            Comment


              Det er bare sådan det er, god artikel/analyse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Det er bare sådan det er, god artikel/analyse.
                Ja, det er en god analyse (som altid fra MD). Men jeg køber ikke den med, at trupkvaliteten vil bevise sig over 33 runder, og at det usandsynliggør en nedrykning. Behøver jeg at sige AGF?

                Comment


                  Hvad med Runa. Han kunne løbe, og så havde han langt hår. Hent ham tilbage tak!
                  God Hates us!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
                    Hvad med Runa. Han kunne løbe, og så havde han langt hår. Hent ham tilbage tak!
                    Haha, det er mindre end en ½ time siden jeg sad og så videoen med hans mål, og drømte mig tilbage til dengang...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
                      Hvad med Runa. Han kunne løbe, og så havde han langt hår. Hent ham tilbage tak!
                      Nooooooooooo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nooooooooooo
                        Jooooooooooo
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Haha, det er mindre end en ½ time siden jeg sad og så videoen med hans mål, og drømte mig tilbage til dengang...
                          Ham og Marcus P.. Så kunne vi da få løbet nogle forsvarsspillere trætte. Haha
                          God Hates us!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
                            Ham og Marcus P.. Så kunne vi da få løbet nogle forsvarsspillere trætte. Haha
                            Skræmmende i øvrigt, at det kun er Mos der har overgået Runstrøms snit, i de 4 år der er gået fra dengang, for så vildt var det jo heller ikke ligefrem... Der er selvfølgelig lige nogen enkelte der har overgået det, men som så var der på samme tid som Runstrøm, men ud af alt det der er prøvet i mellemtiden, er det kun Mos... og så tænker jeg Kadrii ville komme godt der op af, hvis man fjernede hans kampe på backen, hvor han dog også scorede enkelte kasser...

                            Der er på tide at hive den rette op af hatten, også set i lyset af at JH nu tager sig alt den tid han skal bruge... Hvis ikke en 12-15 kasser pr. sæson type, så i det mindste en med Rundstrøms attitude...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Jeg vil gerne have en afrikansk tembo og 2 x miti

                              tror bare ikke jesper ser udenfor danmark ?

                              Comment


                                Note: Bojan Golubovic der lige har scoret for SE mod SIF kommer også fra Rumænsk fodbold som Kehinde Fetai.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X