Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    selv en "husmandsøkonom" som mig kan regne ud at ACH vil blive yderligere presset hvis de misser oprykningen, det er næppe nødvendigt at hedde Jesper Hansen og have arbejdet i ACH for at vide det
    Marxen kan vi sikkert godt bruge, som alle andre gode spillere er han velkommen, men som jeg ser det er det ikke "dusinspillere" vi har brug for. Jeg tror vi trænger til en spiller der med sin udstråling kan gå lige ind på holdet og gribe dirigentstokken og sådan en type er han næppe.
    Nej, det kræver ikke Einstein at regne ud at et år mere uden superliga er belastende for økonomien selvom Horsens har sparet det sidste år.Men det giver trods alt et lidt andet forhandlingsgrundlag at man har et indgående kendskab til modpartens økonomi.

    Jeg tog Marxen op fordi jeg synes vi er tynde på venstre back hvis vi ikke skriver med jbl og tænkte han ud fra det jeg har hørt om ham lyder som en gevinst der måske kan fås for en rimelig pris.

    Jeg er i øvrigt enig med dig i at der er behov for en der kan gribe dirigentstokken. Spørgsmålet er om vi har råd til sådan en eller vi selv skal fremelske de typer ved at bygge op via de lange, seje træk.
    Last edited by OB er Gud; 03-05-2014, 13:58.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Nej, det kræver ikke Einstein at regne ud at et år mere uden superliga er belastende for økonomien selvom Horsens har sparet det sidste år.Men det giver trods alt et lidt andet forhandlingsgrundlag at man har et indgående kendskab til modpartens økonomi.

      Jeg tog Marxen op fordi jeg synes vi er tynde på venstre back hvis vi ikke skriver med jbl og tænkte han ud fra det jeg har hørt om ham lyder som en gevinst der måske kan fås for en rimelig pris.

      Jeg er i øvrigt enig med dig i at der er behov for en der kan gribe dirigentstokken. Spørgsmålet er om vi har råd til sådan en eller vi selv skal fremelske de typer ved at bygge op via de lange, seje træk.
      jeg ved ikke om JBL eller Marxen er den bedste til vb. JBL har lavet gode indhop og er i træningen vant til tempoet. Marxen er uden tvivl billigere i transfer men skal først spilles ind i truppen og systemet.
      Ang. manden med dirigentstokken har vi et akut behov, men muligvis har vi fremtiden gående i form af Azer, der har overrasket positivt i mange kampe, men der er dog noget at lære for ham, og det kræver at han ikke skubbes ud af "store navne" der hentes ind til det job. Summasumarum så vil jeg nok foretrække JBL og Azer og så må JH og TB løse opgaven på hb. hvad enten det bliver Momo eller et andet navn.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg ved ikke om JBL eller Marxen er den bedste til vb. JBL har lavet gode indhop og er i træningen vant til tempoet. Marxen er uden tvivl billigere i transfer men skal først spilles ind i truppen og systemet.
        Ang. manden med dirigentstokken har vi et akut behov, men muligvis har vi fremtiden gående i form af Azer, der har overrasket positivt i mange kampe, men der er dog noget at lære for ham, og det kræver at han ikke skubbes ud af "store navne" der hentes ind til det job. Summasumarum så vil jeg nok foretrække JBL og Azer og så må JH og TB løse opgaven på hb. hvad enten det bliver Momo eller et andet navn.
        Jeg er kæmpefan af JBL. Håber også vi skriver med ham. Også for at få noget kontinuitet som du er inde på. Jeg nævnte kun Marxen for at høre om han kunne være et alternativ hvis JBL af en eller anden grund ikke signes.

        Krydser også fingre for vi går hele vejen med Azer. Jeg har lige været nede og se noget af træningen sammen med min treårige søn. Azer kom gående forbi og hilste med et stort smil på min søn og hilste i øvrigt på en del andre han gik forbi. Det gør ham selvfølgelig ikke til en god fodboldspiller:-) men det signalerer, at han er glad for at være i klubben og også at han har øje for de fans der elsker at følge OB. Måske overfortolker, men please lad mig blive i illusionen hvis andre af jer mener det:-) jeg synes i hvert fald det er en rigtig god attitude at signalere imødekommenhed over fansene. Når det så oveni købet kommer fra en der knokler igennem på banen så føles det sgu ægte.

        Comment


          Efter at have set Brønshøj i aktion i går er jeg nok lidt med på Bo Henriksen-vognen. Det var sgu fantastisk at se et hold, der var Silkeborg underlegne på flere facetter bare give den gas og angribe. Der var fuld gejst på Brønshøj hele kampen, selv da de var bagud med to til sidst. De burde have ført med flere mål efter 1.halvleg, og selv om de tabte, så sang fansne stadig "Bo Henriksen har altid ret!". Efter kampen blev ca. 300 fans og takkede hold og træner m sang og trommer; det var også lidt tankevækkende. Den slags gejst kunne vi bruge noget af.

          Comment


            Hvis vi skal ud og fiske kontraktfri spillere i de andre klubber håber jeg på disse:

            Lars Jacobsen, FCK

            Thomas Kristensen, FCK
            Hallgrimur Jonasson, SDE
            Michael Christensen, FCV

            Comment


              Så er snakken om nedrykning endegyldigt væk, og vi kan så små begynde at forberede næste sæson. 6. Pladsen er væk og dermed den ekstra hjemmekamp i næste sæson, men tv pengene fra en 7. Plads er trods alt en forbedring ifht. 10. Pladsen, så den håber jeg at vi hiver hjem.
              .

              På trods af en svingende indsats i dag, så jeg også en offensiv boldbehandling som ikke findes meget bedre i DK. Kan vi fastholde Falk, Kadrii og Emil synes jeg vi har et hold der er solidt og med hele tre offensive spillere der kan gøre forskellen selv, er vi godt stillet. Den mentale tilstand må også være mærkbart bedre.

              jeg lover højt og helligt at smide 200 kr. På OB i top 3 næste år, såfremt den offensive trio stadig er her efter sommerferien.

              på transferfronten synes jeg der mangler 3 ting. En god venstreback, såfremt JBL er væk efter sæsonen, en angriber med killerinstinkt, og en stærk centerforsvarer.

              jeg tager gerne Kirkeskov eller Marxen til backen.

              Thomas Dalgaard, Mostapha El Kabir fra Häcken eller Christian Gytkjær til angrebet.

              og Anders Kure, Even Hovland eller Nicolai Høgh til forsvaret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                Så er snakken om nedrykning endegyldigt væk, og vi kan så små begynde at forberede næste sæson. 6. Pladsen er væk og dermed den ekstra hjemmekamp i næste sæson, men tv pengene fra en 7. Plads er trods alt en forbedring ifht. 10. Pladsen, så den håber jeg at vi hiver hjem.
                .

                På trods af en svingende indsats i dag, så jeg også en offensiv boldbehandling som ikke findes meget bedre i DK. Kan vi fastholde Falk, Kadrii og Emil synes jeg vi har et hold der er solidt og med hele tre offensive spillere der kan gøre forskellen selv, er vi godt stillet. Den mentale tilstand må også være mærkbart bedre.

                jeg lover højt og helligt at smide 200 kr. På OB i top 3 næste år, såfremt den offensive trio stadig er her efter sommerferien.

                på transferfronten synes jeg der mangler 3 ting. En god venstreback, såfremt JBL er væk efter sæsonen, en angriber med killerinstinkt, og en stærk centerforsvarer.

                jeg tager gerne Kirkeskov eller Marxen til backen.

                Thomas Dalgaard, Mostapha El Kabir fra Häcken eller Christian Gytkjær til angrebet.

                og Anders Kure, Even Hovland eller Nicolai Høgh til forsvaret.
                nu er vi jo ikke sikret en 7 plads endnu....kan stadig blive alt fra 12- 7 plads.....mon ikke det ender mellem 9-7.

                enig i at de 3 vil gøre en enorm forskel - men top 3, det tror jeg simpelthen ikke på, selv med de 3 på holdet - spillet på banen og forsvaret fungere alt alt for dårligt.

                Comment


                  Mon Mikkel Kirkeskov gider 1. Division i Aarhus... Ham og JBL eller Ari, alt efter hvad der nu sker der, det kunne da godt være interessant, og måske til at betale sig fra...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                    Så er snakken om nedrykning endegyldigt væk, og vi kan så små begynde at forberede næste sæson. 6. Pladsen er væk og dermed den ekstra hjemmekamp i næste sæson, men tv pengene fra en 7. Plads er trods alt en forbedring ifht. 10. Pladsen, så den håber jeg at vi hiver hjem.
                    .

                    På trods af en svingende indsats i dag, så jeg også en offensiv boldbehandling som ikke findes meget bedre i DK. Kan vi fastholde Falk, Kadrii og Emil synes jeg vi har et hold der er solidt og med hele tre offensive spillere der kan gøre forskellen selv, er vi godt stillet. Den mentale tilstand må også være mærkbart bedre.

                    jeg lover højt og helligt at smide 200 kr. På OB i top 3 næste år, såfremt den offensive trio stadig er her efter sommerferien.

                    på transferfronten synes jeg der mangler 3 ting. En god venstreback, såfremt JBL er væk efter sæsonen, en angriber med killerinstinkt, og en stærk centerforsvarer.

                    jeg tager gerne Kirkeskov eller Marxen til backen.

                    Thomas Dalgaard, Mostapha El Kabir fra Häcken eller Christian Gytkjær til angrebet.

                    og Anders Kure, Even Hovland eller Nicolai Høgh til forsvaret.
                    Tror næppe at vi henter spillere af den kaliber med mindre at vi sælger en eller to af dem du gerne vil beholde...

                    I bedste fald er målet "en placering i den bedste ende af rækken" og dermed 1.-6. pladsen der dog er bedre end midterplaceringen i år ... kan sagtens være at den fastholdes for kontinuitetens skyld .. og der kommer jo nye spillere og ... og .. og ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Diarra gør det fint igen i dag, ingen skjult agenda der, men jeg synes vi skulle tage Alexander Juel med hjem fra Århus i aften. Diarra kan jo ikke stå som den eneste højre back i vores trup og jeg har ikke spor imod at Diarra er mere eller mindre førstereserve på begge backer og lidt i centerforsvaret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                        Så er snakken om nedrykning endegyldigt væk, og vi kan så små begynde at forberede næste sæson. 6. Pladsen er væk og dermed den ekstra hjemmekamp i næste sæson, men tv pengene fra en 7. Plads er trods alt en forbedring ifht. 10. Pladsen, så den håber jeg at vi hiver hjem.
                        .

                        På trods af en svingende indsats i dag, så jeg også en offensiv boldbehandling som ikke findes meget bedre i DK. Kan vi fastholde Falk, Kadrii og Emil synes jeg vi har et hold der er solidt og med hele tre offensive spillere der kan gøre forskellen selv, er vi godt stillet. Den mentale tilstand må også være mærkbart bedre.

                        jeg lover højt og helligt at smide 200 kr. På OB i top 3 næste år, såfremt den offensive trio stadig er her efter sommerferien.

                        på transferfronten synes jeg der mangler 3 ting. En god venstreback, såfremt JBL er væk efter sæsonen, en angriber med killerinstinkt, og en stærk centerforsvarer.

                        jeg tager gerne Kirkeskov eller Marxen til backen.

                        Thomas Dalgaard, Mostapha El Kabir fra Häcken eller Christian Gytkjær til angrebet.

                        og Anders Kure, Even Hovland eller Nicolai Høgh til forsvaret.
                        Offensiv boldbehandling......?!?!?!?!?!?!?! hvad fanden er det, og uden at vide det, så er vi nok de dårligste til at etablere en offensiv i DK. Pinligt at se på.

                        Comment


                          Oplagt erstatning for AMC:

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/c...-larsen-afsked

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            kender ikke helt hans niveau/styrker/svagheder og skaderne bekymre en smule - men international erfaring og den rigtige alder - ja umiddelbart ja tak herfra

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              kender ikke helt hans niveau/styrker/svagheder og skaderne bekymre en smule - men international erfaring og den rigtige alder - ja umiddelbart ja tak herfra
                              Jim Larsen er stor og rigtig stærk i hovedspillet. Også farlig på dødbolde (hvilket vi i den grad mangler). Som jeg husker det også fornuftig med fødderne. En svaghed er vel fart. Men grundlæggende ville jeg helt klart se ham som en forstærkning (han er en type vi godt kunne bruge).

                              Men når alt det er skrevet tror jeg det er ret urealistisk. Brøndby henter ham sikkert.

                              Comment


                                Og så har han kontraktudløb om et år...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X