Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Nogen der har nogen som helst fornemmelse af, om JBL er interesseret i at fortsætte i Danmark?

    I et interview med Onside.dk sidste år fik han sagt "drøm" og "fantastisk" rimelig mange gange i samme citat, hvor han omtalte det at spille for Juventus

    - Det har været svært især i starten at skulle forlade min familie, venner og alt i Danmark. Men samtidig har jeg også været rigtig klar på det, fordi det er min store drøm. Så alt i alt har det været fantastisk at få lov til at trække Juventus-trøjen ned over hovedet. Mit liv er fantastisk, og jeg lever min store drøm og den drøm, mange andre fodbolddrenge hjemme i Danmark ønsker sig, siger han.
    Mon ikke han er blevet realist om sit niveau og kan se at det ville være bedst at spille en 2-4 år i dk og evt blive en profil/landsholdsspiller og ved den vej at få en gylden kontrakt
    mit gæt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Nogen der har nogen som helst fornemmelse af, om JBL er interesseret i at fortsætte i Danmark?

      I et interview med Onside.dk sidste år fik han sagt "drøm" og "fantastisk" rimelig mange gange i samme citat, hvor han omtalte det at spille for Juventus

      - Det har været svært især i starten at skulle forlade min familie, venner og alt i Danmark. Men samtidig har jeg også været rigtig klar på det, fordi det er min store drøm. Så alt i alt har det været fantastisk at få lov til at trække Juventus-trøjen ned over hovedet. Mit liv er fantastisk, og jeg lever min store drøm og den drøm, mange andre fodbolddrenge hjemme i Danmark ønsker sig, siger han.
      det er vel ikke så underligt - mon ikke de fleste danske spillere drømmer om at optræde for en stor udenlandsk klub?
      men mon ikke han vil have godt af lidt fast spilletid, et år eller to - og for mig må det gerne være i OB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp
        det er vel ikke så underligt - mon ikke de fleste danske spillere drømmer om at optræde for en stor udenlandsk klub?
        men mon ikke han vil have godt af lidt fast spilletid, et år eller to - og for mig må det gerne være i OB
        Lyder som en god idé:-)

        Er der andre superligaklubber der hungrer lige så meget efter en venstre back som vi gør? Forstået på den måde at der er udsigt til spilletid.

        AaB og Midtjylland er vel fint besat. FCK vel lige så. Esbjerg og Nordsjælland ser også fornuftige ud. Har ikke helt styr på Brøndby men er de ikke også godt besat?

        Er det helt skudt ved siden af at sige at der ikke er nogen af ovenstående der har hårdt brug for en venstre back? I så fald burde OB vel være den mest oplagte, nu hvor han stille og roligt har fået mere og mere spilletid.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Lyder som en god idé:-)

          Er der andre superligaklubber der hungrer lige så meget efter en venstre back som vi gør? Forstået på den måde at der er udsigt til spilletid.

          AaB og Midtjylland er vel fint besat. FCK vel lige så. Esbjerg og Nordsjælland ser også fornuftige ud. Har ikke helt styr på Brøndby men er de ikke også godt besat?

          Er det helt skudt ved siden af at sige at der ikke er nogen af ovenstående der har hårdt brug for en venstre back? I så fald burde OB vel være den mest oplagte, nu hvor han stille og roligt har fået mere og mere spilletid.
          tror pierre bengtson i fck snart har kontrakt udløb...men mon dog de vil være interesseret i jbl - så meget har han trods alt ikke vist endnu - de vil sikkert hellere have mere færdigt udviklede spillere - de skal jo vinde mesterskaber og spille chl hele tiden...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tror pierre bengtson i fck snart har kontrakt udløb...men mon dog de vil være interesseret i jbl - så meget har han trods alt ikke vist endnu - de vil sikkert hellere have mere færdigt udviklede spillere - de skal jo vinde mesterskaber og spille chl hele tiden...
            Ja, fck køber jo nok en eller anden landsholdsspiller når Bengtsons kontrakt udløber. Kan heller ikke se hvorfor helt unge spillere på JBLs niveau skulle skifte til fck.

            Hvad med Midtjylland? De har meldt ud at de formentlig sælger en del spillere. Kunne man forestille sig, de sælger Juelsgaard og går efter "vores" uslebne diamant?
            Last edited by OB er Gud; 10-05-2014, 07:29.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Ja, fck køber jo nok en eller anden landsholdsspiller når Bengtsons kontrakt udløber. Kan heller ikke se hvorfor helt unge spillere på JBLs niveau skulle skifte til fck.

              Hvad med Midtjylland? De har meldt ud at de formentlig sælger en del spillere. Kunne man forestille sig, de sælger Juelsgaard og går efter "vores" uslebne diamant?
              Mener bestemt at de har en eller anden Lauridsen i venteposition

              Comment


                Nijmegen har overraskende tabt til Sparta Rotterdam om playoff til Eresdivisie - der løber da et par danskere rundt, som kunne være meget interessante: spørgsmålet er så, om vi kan være interessante for dem.

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/Topscorer-maaske-tabt-for-Viborg
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    bryder mig egenligt ikke så meget om ham - men mål det score han sgu - og det jo en go' kvalitet at have som angriber.

                    Har dog også svært ved at se ham passe ind i det som jeg forestiller mig OB vil.....

                    Comment


                      Ligner en der ryger til FCM, AaB eller Esbjerg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        bryder mig egenligt ikke så meget om ham - men mål det score han sgu - og det jo en go' kvalitet at have som angriber.

                        Har dog også svært ved at se ham passe ind i det som jeg forestiller mig OB vil.....
                        Han er bedre end Bodul, Mos og Skoubo tilsammen. Men Troels er jo mest til små driblefyre, der skal ping-pong aflevere den ind over stregen. Så skidt med at de kun scorer seks mål per sæson...
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Et vindue er lukket og et andet åbner "snart".

                          Da vinterens vindue har været særdeles stille må vi forventer et særdeles travlt forår og sommer for vores sportschef.

                          Ikke mindre end 10 1. holdsspillere og 4 talenter har kontraktudløb:

                          Ruud 30.06.14
                          Kriztian 30.06.2014
                          Skoubo 30.06.14
                          AMC 30.06.14.
                          Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
                          Dusan Djuric 30.06.2014
                          Jeppe Hansen 30.06.2014
                          * Casper Radza 30.06.14
                          * Niclas Vemmelund 30.06.14
                          * Jacob Barret Laursen 30.06.2014
                          * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
                          * Mikkel Desler (dm) 30.06.14
                          * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
                          * Mark Kongsted (m) 30.06.14

                          og derudover har vi vel stadig risiko for at Falk, Kadrii og ikke mindst Emil på et tidspunkt skal videre.

                          Af ovennævnte er der dog "kun" 2-3 måske 4 der figurerer i startopstillingen.

                          Jeg har noteret mig at en del klubber har hentet spillere fra sommeren, herunder OB med Lucas Jensen.
                          alene 8 af dem her er på vej ud af klubben. Plus evt salg.
                          Det bliver et vildt og travlt vindue.
                          Frygter at man forlænger med nogle alene for den grund at holde kontinuiteten lidt i truppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Han er bedre end Bodul, Mos og Skoubo tilsammen. Men Troels er jo mest til små driblefyre, der skal ping-pong aflevere den ind over stregen. Så skidt med at de kun scorer seks mål per sæson...
                            lidt det jeg mener.....tvivler på han vil passe ind, i det der bliver forsøgt udført - og er det den vej man vil, og Troels den træner man vil satse på skal der selvf. handles ind efter det.....

                            men han ville pynte på angrebet - måske vi ville blive lidt farlige på dødbolde igen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              alene 8 af dem her er på vej ud af klubben. Plus evt salg.
                              Det bliver et vildt og travlt vindue.
                              Frygter at man forlænger med nogle alene for den grund at holde kontinuiteten lidt i truppen.
                              Ruud 30.06.14
                              Kriztian 30.06.2014

                              Skoubo 30.06.14
                              AMC 30.06.14.
                              Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
                              Dusan Djuric 30.06.2014
                              Jeppe Hansen 30.06.2014

                              Casper Radza 30.06.14
                              Niclas Vemmelund 30.06.14
                              Jacob Barret Laursen 30.06.2014
                              Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
                              Mikkel Desler (dm) 30.06.14
                              E.P. Jørgensen (f) 30.06.14

                              Mark Kongsted (m) 30.06.14

                              tja de første 5 fra den liste er jo så godt som væk, Desler og EPJ er der så skrevet med - men jeg frygter også som dig at man for at bevare en smule kontinuitet forlænger med skoubo og amc......håber det godt nok ikke.
                              Mos må de gerne sige farvel til. Og så ellers skrive med JBL
                              - og mon ikke der også bliver forlænget med Radza?

                              Men ja der bliver gennemtræk i dette vindue, derfor irretere det mig endnu mere at man ikke tog fat på det allerede i vinters

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Han er bedre end Bodul, Mos og Skoubo tilsammen. Men Troels er jo mest til små driblefyre, der skal ping-pong aflevere den ind over stregen. Så skidt med at de kun scorer seks mål per sæson...
                                Ja sådan er det jo med de små driblefyre.....nej vent...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X