Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Angående Traore - så smed jeg en fransk kyndig på deres forum, hun sagde at det virkede til at fansne ikke vil dømme traore som spiller, da de ikke har set meget til ham, og at de virkede mere sure på deres nuværende træner for ikke at håndtere/træne/passe på traore.

    EDIT: ved godt det er et indlæg som er et par dage gammelt, men det gjorde mig nysgerrig - tog bare lidt tid at få skidtet oversat :b
    Tak for resuméet! Det lyder så også som om, at han ikke rigtigt har kunne spille siden skiftet...
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      Godt vi nåede at få en god klat penge for ham i tide

      Comment


        Ved godt det ikke kommer til at ske og han nok ikke gider tilbage og vi garanteret ikke har råd.
        Men.

        Det var sgu gode tider

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferlisten

        Comment


          Utaka på salgslisten i Kina.

          Comment


            Albers slår til igen

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...idterplacering

            min kontakt siger at han kan købes for ca 1 mill. Han har pænt styr på hvad der sker i Vejle men han tvivler også på at han er god nok til OB

            Comment


              Er det virkelig prisen på et ungt målmands talent fra DK i dag der har været i landsholds truppen?

              troede godt nok at de havde fået mere en det

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oner-paa-lossl

              Comment


                http://m.bt.dk/superligaen/skal-supe...en-der-vil-koe
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Mon ikke det handler om pris i forhold til alder og kvalitet? Dalgaard er nok næppe et emne til 8-10 mio, hvad hans mål ellers kunne tale for, hvis det kun var dem alene, det handlede om. Men han har næppe kvaliteten til at spille i en større liga (tænker fart og teknik), og FCK eller BIF vil næppe have ham. I virkeligheden er antallet af klubber, der kan og vil give penge for Dalgaard måske begrænset; og det ved klubberne (herunder potentielt os) godt. Så der bliver ventet og lurepasset, indtil Viborg er møre. Viborg har til gengæld sikkert en bundgrænse: hvis en klub kun vil give 1-2 mio for Dalgaard, så kan det jo gøres op imod, at hans mål kan sikre oprykning igen.
                  Gætter på, at han ender med at gå for 3-4 mio - evt. + noget målbonus; det kan være os, der lægger buddet, men det kunne også være f.eks. Randers og FCV. Der er andre klubber, der kigger på angriber (EfB, AaB m.fl.), men de leder nok efter andre typer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Mon ikke det handler om pris i forhold til alder og kvalitet? Dalgaard er nok næppe et emne til 8-10 mio, hvad hans mål ellers kunne tale for, hvis det kun var dem alene, det handlede om. Men han har næppe kvaliteten til at spille i en større liga (tænker fart og teknik), og FCK eller BIF vil næppe have ham. I virkeligheden er antallet af klubber, der kan og vil give penge for Dalgaard måske begrænset; og det ved klubberne (herunder potentielt os) godt. Så der bliver ventet og lurepasset, indtil Viborg er møre. Viborg har til gengæld sikkert en bundgrænse: hvis en klub kun vil give 1-2 mio for Dalgaard, så kan det jo gøres op imod, at hans mål kan sikre oprykning igen.
                    Gætter på, at han ender med at gå for 3-4 mio - evt. + noget målbonus; det kan være os, der lægger buddet, men det kunne også være f.eks. Randers og FCV. Der er andre klubber, der kigger på angriber (EfB, AaB m.fl.), men de leder nok efter andre typer.
                    Et frækt bud på en køber til Dalgaard kunne være AGF. De kunne i dén grad godt bruge en angriber med "garanterede" mål i støvlerne. De sigter efter oprykning i første hug, og kan med garanti tilbyde en højere løn end Viborg. Hvis de giver Dalgaard en tre-årig, får han en god kontrakt og (sandsynligvis) to ud af de tre sæsoner i Superligaen.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Et frækt bud på en køber til Dalgaard kunne være AGF. De kunne i dén grad godt bruge en angriber med "garanterede" mål i støvlerne. De sigter efter oprykning i første hug, og kan med garanti tilbyde en højere løn end Viborg. Hvis de giver Dalgaard en tre-årig, får han en god kontrakt og (sandsynligvis) to ud af de tre sæsoner i Superligaen.
                      måske et frækt bud, men samtidig et godt bud. Jeg anser egentlig OB og AGF som bedste bud på en ny dansk klub til TD. Jeg selv er lidt i tvivl om han har de spillemæssige egenskaber til OB, her tænker jeg mest på teknikken og arbejdsindsatsen. Auri satte ham vel af p.gr.a. hans manglende løbe villighed. Afslutningerne har han vist han mestre til fulde her er der vel ikke mange klubber der siger nej tak til +15 mål pr sæson.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        måske et frækt bud, men samtidig et godt bud. Jeg anser egentlig OB og AGF som bedste bud på en ny dansk klub til TD. Jeg selv er lidt i tvivl om han har de spillemæssige egenskaber til OB, her tænker jeg mest på teknikken og arbejdsindsatsen. Auri satte ham vel af p.gr.a. hans manglende løbe villighed. Afslutningerne har han vist han mestre til fulde her er der vel ikke mange klubber der siger nej tak til +15 mål pr sæson.
                        Kan huske i optakten til netop overståede sæson, at der var nogle eksperter, der undrede sig over, at Dalgaard ikke var blevet solg - han have nettet 27 gange i 32 kampe og med hans alder i betragtning, burde superligaklubberne ha' stået i kø.

                        Hvad er det der gør, at han ikke er solgt? For dyr, eller er der noget andet der afskrækkerne klubberne? Det er trods alt vildt nok, at man kan blive topscorer på et nedrykkerhold!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                          Kan huske i optakten til netop overståede sæson, at der var nogle eksperter, der undrede sig over, at Dalgaard ikke var blevet solg - han have nettet 27 gange i 32 kampe og med hans alder i betragtning, burde superligaklubberne ha' stået i kø.

                          Hvad er det der gør, at han ikke er solgt? For dyr, eller er der noget andet der afskrækkerne klubberne? Det er trods alt vildt nok, at man kan blive topscorer på et nedrykkerhold!
                          Han er begrænset spillemæssigt.
                          God til afslutte, men ikke nogen stor tekniker og ikke specielt hurtig, samtidig mangler han også noget løbepensum.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Han er begrænset spillemæssigt.
                            God til afslutte, men ikke nogen stor tekniker og ikke specielt hurtig, samtidig mangler han også noget løbepensum.
                            Jeg synes nu den netop overståede sæson viste at Dalgaard har forbedret sig markant både med hensyn til teknik og løbepensum. Han er blevet skolet under Ove Christensen, og derigennem synes jeg hans begrænsninger er blevet betydelig forbedret.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Jesper Thygesen mener at i flg. onside at Dalgaard er oplagt for FCV som angriber. Det tror jeg faktisk er rigtigt. De må forventes at komme til at stå langt tilbage på banen næste sæson også. Det virker på mig som det er TD's absolutte styrke at løbe bagom midterforsvarer der er i et returløb.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jesper Thygesen mener at i flg. onside at Dalgaard er oplagt for FCV som angriber. Det tror jeg faktisk er rigtigt. De må forventes at komme til at stå langt tilbage på banen næste sæson også. Det virker på mig som det er TD's absolutte styrke at løbe bagom midterforsvarer der er i et returløb.
                                Det skulle ikke undre mig at Onkel Kurt smider en check efter ham senere i vinduet. Vil sådan set gerne have ham til OB men ligger ikke søvnløs over at han ikke er signet eller måske ikke bliver det. Man kan fx se med Okotie hvad der ellers løber rundt i europa som er tilgænglig..

                                vi må væbne os med tålmodighed og stole på at Jesper har styr på. Dette er måske sagt før men dette er nok det vigtigste vindue i OB i mange mange år..
                                vi har nogle spiller der er en del penge værd der vil væk og det skal Jesper sørge for at vi får en masse millioner for samt gode vidresalgs klausuler..
                                Samtidig skal der spillere til efter vi har mistet 9 spillere det sidste halve år. Godt nok er der kommet 5 af vores egne unge til samt LJ men de 4 af dem er altså kun på halvtids kontrakter...
                                forventer ikke den store aktivitet inden eller under VM så han får godt nok 6 travle uger senere på sommeren

                                Comment

                                Working...
                                X