Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tror nu godt at den nuværende trup kan blive i Suppen og tror på at der kommer erstatninger for evt. salg...
    Men det er bare ikke godt nok at overleve ... Vi vil leve :-)
    Hvis du læser igen vil du se, at det ikke er det jeg skriver :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ved godt det ikke kommer til at ske og han nok ikke gider tilbage og vi garanteret ikke har råd.
      Men.

      Det var sgu gode tider

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferlisten
      I starten var det gode tider, men hans sidste sæson her var han netop slatten og kort sagt ganske ringe. Ville være en katastrofe hvis vi brugte de få penge vi har på at hente ham tilbage :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        I starten var det gode tider, men hans sidste sæson her var han netop slatten og kort sagt ganske ringe. Ville være en katastrofe hvis vi brugte de få penge vi har på at hente ham tilbage :-)
        Jeg tvivler da bestemt på at vi bare skulle forsøge at få ham tilbage med den økonomi vi har.
        men en slatten Utaka er vel næsten bedre end alt andet vi har haft siden da på toppen..

        på nær Kadrii vel. Men han har så spildt en 1-2 år på en forkert plads..

        vel heller ingen grund til at diskuttere det da jeg ikke kan se et scenarie hvor han kommer tilbage

        Comment


          En slatten utaka, kan ødelægge den nu gode træningsmoral, hvis han nu var slatten og lad og med 13 Mio. Årlig løn i Kina, kan vi nok næppe være med ,-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Ja det håber han er. Lynby spillestil og ergo den måde han har trænet på i 5 år, ligger ned af den vej som OB vel gerne vil og derfor er det ikke en spiller vi skal omskole/passe ind mere end højst nødvendigt. Vi bør (håber jeg) kunne være med i kampen om ham hvis TB og JH vil have ham.
            Jeg er helt på linje med dig her!
            Patrick Mortensen ville være en klasse signing. Jeg tror du har helt ret i, at han vil passe perfekt ind i spillestilen, og en angrebsduo med Kadrii og Mortensen giver mig godt nok våde drømme. Det vil være tusind gange mere dynamisk end Skoubo/Mos/Bodul.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Ja det håber han er. Lynby spillestil og ergo den måde han har trænet på i 5 år, ligger ned af den vej som OB vel gerne vil og derfor er det ikke en spiller vi skal omskole/passe ind mere end højst nødvendigt. Vi bør (håber jeg) kunne være med i kampen om ham hvis TB og JH vil have ham.
              Det er jeg fuldstændig enig i, Patrick Mortensen ligner imø et bedre match for OB end Thomas Dalgaard gør. PM er som du siger opdraget med den den form for fodbold som det siges OB gerne vil spille. Både PM og TD besidder noget fysik og TB har efterlyst.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Ja tak til pm herfra.

                Men vil godt vædde "et hundrede bajer" på at han ryger til FCN

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja tak til pm herfra.

                  Men vil godt vædde "et hundrede bajer" på at han ryger til FCN
                  Tror du det? I fcn vil han kæmpe med Nordstrand og Kim Aabech om spilletiden, samt tildels Kristian Lindberg og Uffe Bech om den ene angriber position. Hos os vil han stort set være førstevalg som den "store" angriber uden den store konkurrence pt.

                  Også et stort ja-tak til PM herfra. Vi er og må være en af favoritterne til ham, såfremt vi kan betale det han koster.

                  Mener ikke at andre klubber i superligaen skal ud at finde angribere på samme måde som vi skal?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Tror du det? I fcn vil han kæmpe med Nordstrand og Kim Aabech om spilletiden, samt tildels Kristian Lindberg og Uffe Bech om den ene angriber position. Hos os vil han stort set være førstevalg som den "store" angriber uden den store konkurrence pt.

                    Også et stort ja-tak til PM herfra. Vi er og må være en af favoritterne til ham, såfremt vi kan betale det han koster.

                    Mener ikke at andre klubber i superligaen skal ud at finde angribere på samme måde som vi skal?
                    ja det tror jeg virkelig på. Han er et kæmpetalent og er måske en af de unge der helst ikke vil væk fra stor kbh uden at skulle til udlandet. Aner det ikke men sker tit..
                    FCN mangler en ny målmaskine som de kan sælge videre om 2-3 år og det er da sandsynligt med ham.
                    De har millionerne og er ikke bange for at bruge dem når de ligger i den prisklasse som han nok gør (3-4 millioner)

                    Comment


                      vil nu ikke kalde ham et kæmpetalent. "Knægten" er blevet 24 år, så det er netop nu han skal vise sig moden ti len fast plads i en superligatrup.
                      http://da.wikipedia.org/wiki/Patrick_Mortensen

                      Han passer fint ind i fcn's koncept, men tvivler stadig på han kommer dertil. Fcn ikke skal spille europæisk og dermed ikke har den samme indtjening som ved deres mesterskab - dette sammenholdt med deres i forvejen brede trup og stærke angribere, gør at jeg ikke tror på det :)

                      Alternativer:
                      Aab - no go. Ingen penge og rigeligt med angribere
                      EFB - ditto
                      FCM - ditto
                      SJD - ingen penge og uinteressant
                      Hobro - no go
                      SIlkeborg - Hvis prisen er rigtig? her burde vi kunne være med
                      FCV - Kurt andersens millioner er svær at hamle op med
                      BIF - der har han været og de har i forvejen angribere, som PM ikke kan slå af.
                      FCK - no go. De vil have spillere fra en højere hylde
                      Randers - hvis Ronni S. ryger, kunne han godt være aktuel der.
                      FCN - har penge, men mangler ikke angribere.

                      Comment


                        Ingen Jeppe Curth i stribet trøje:
                        http://www.bold.dk/nyt/VFF-boss-Curt...loefte-klubben

                        egentlig noget overraskende, at der ikke er en superligaklub, der kan tilbyde en interessant kontrakt til denne herre...

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/Patrick-M-Har...in-vaernepligt

                          Patrick Mortensen er i hvert fald selv klar til at rykke videre. Med et år til bage af kontrakten koster han næppe en milliard; så er spørgsmålet naturligvis, om han er god nok. Det kunne ligne et oplagt match, men der er nok en del andre på banen - jeg er ikke helt enig i Mågens liste. Esbjerg kunne sagtens være en mulighed; FCV og Randers lige så. Pt har vi måske det kort på hånden, der hedder spilletid - der er ikke mange angribere i truppen, og hans spidskompetence mht fysik i feltet har vi 0 af.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            vil nu ikke kalde ham et kæmpetalent. "Knægten" er blevet 24 år, så det er netop nu han skal vise sig moden ti len fast plads i en superligatrup.
                            http://da.wikipedia.org/wiki/Patrick_Mortensen

                            Han passer fint ind i fcn's koncept, men tvivler stadig på han kommer dertil. Fcn ikke skal spille europæisk og dermed ikke har den samme indtjening som ved deres mesterskab - dette sammenholdt med deres i forvejen brede trup og stærke angribere, gør at jeg ikke tror på det :)

                            Alternativer:
                            Aab - no go. Ingen penge og rigeligt med angribere
                            EFB - ditto
                            FCM - ditto
                            SJD - ingen penge og uinteressant
                            Hobro - no go
                            SIlkeborg - Hvis prisen er rigtig? her burde vi kunne være med
                            FCV - Kurt andersens millioner er svær at hamle op med
                            BIF - der har han været og de har i forvejen angribere, som PM ikke kan slå af.
                            FCK - no go. De vil have spillere fra en højere hylde
                            Randers - hvis Ronni S. ryger, kunne han godt være aktuel der.
                            FCN - har penge, men mangler ikke angribere.

                            Vi får at se.

                            Comment


                              Med de kampe jeg har set med Lyngby i denne sæson, ville jeg personligt gerne se Patrick Mortensen i striber. Han har en god, gammeldags målnæse, ligesom Dalgaard, men han er yngre og hurtigere.

                              Hvis vi var lidt perverse hentede vi begge to. Først Mortensen, og så kan vi hente Dalgaard i den sidste uge af transfervinduet, når ingen har budt på ham
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Med de kampe jeg har set med Lyngby i denne sæson, ville jeg personligt gerne se Patrick Mortensen i striber. Han har en god, gammeldags målnæse, ligesom Dalgaard, men han er yngre og hurtigere.

                                Hvis vi var lidt perverse hentede vi begge to. Først Mortensen, og så kan vi hente Dalgaard i den sidste uge af transfervinduet, når ingen har budt på ham
                                Fuck en syg tankegang

                                BUT I LOVE IT!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X