Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ja det tror jeg virkelig på. Han er et kæmpetalent og er måske en af de unge der helst ikke vil væk fra stor kbh uden at skulle til udlandet. Aner det ikke men sker tit..
    FCN mangler en ny målmaskine som de kan sælge videre om 2-3 år og det er da sandsynligt med ham.
    De har millionerne og er ikke bange for at bruge dem når de ligger i den prisklasse som han nok gør (3-4 millioner)
    Lyngby får ikke i nærheden af 3-4 mill. Mortensen har kontraktudløb næste sommer. Han er billigere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/Patrick-M-Har...in-vaernepligt

      Patrick Mortensen er i hvert fald selv klar til at rykke videre. Med et år til bage af kontrakten koster han næppe en milliard; så er spørgsmålet naturligvis, om han er god nok. Det kunne ligne et oplagt match, men der er nok en del andre på banen - jeg er ikke helt enig i Mågens liste. Esbjerg kunne sagtens være en mulighed; FCV og Randers lige så. Pt har vi måske det kort på hånden, der hedder spilletid - der er ikke mange angribere i truppen, og hans spidskompetence mht fysik i feltet har vi 0 af.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/Patrick-M-Har...in-vaernepligt

        Patrick Mortensen er i hvert fald selv klar til at rykke videre. Med et år til bage af kontrakten koster han næppe en milliard; så er spørgsmålet naturligvis, om han er god nok. Det kunne ligne et oplagt match, men der er nok en del andre på banen - jeg er ikke helt enig i Mågens liste. Esbjerg kunne sagtens være en mulighed; FCV og Randers lige så. Pt har vi måske det kort på hånden, der hedder spilletid - der er ikke mange angribere i truppen, og hans spidskompetence mht fysik i feltet har vi 0 af.
        I Esbjerg har du Pusic, Vestergaard og Mick van Buren. Alle tre angribere, som allerede har slået igennem på en eller anden måde. Sælger de Pusic, vil de med garanti finde en angriber fra en højere hylde end den hvor PM pt befinder sig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          I Esbjerg har du Pusic, Vestergaard og Mick van Buren. Alle tre angribere, som allerede har slået igennem på en eller anden måde. Sælger de Pusic, vil de med garanti finde en angriber fra en højere hylde end den hvor PM pt befinder sig.
          Med garanti simpelthen?
          Esbjerg har et godt hold i øjeblikket og skal vel spille EL tænker jeg, men pas nu på med at overvurdere deres kapacitet af den grund.

          Det er et øjebliksbillede og det virker som om det er en klub der er fornuftigt drevet i disse år. De kan ikke pludselig hente CL-spillere for svimlende beløb. Kunne nu sagtens se dem gå efter en spiller som Patrick Mortensen.

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/Morten-N-Fodb...aere-min-droem

            Fyld til bænken måske? Med mulighed for udvikling.....
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              I Esbjerg har du Pusic, Vestergaard og Mick van Buren. Alle tre angribere, som allerede har slået igennem på en eller anden måde. Sælger de Pusic, vil de med garanti finde en angriber fra en højere hylde end den hvor PM pt befinder sig.
              Det er muligt, at du har en pointe med Esbjerg, men FCN er også en oplagt mulighed, når man tænker på, at de heller ikke svømmer i spidsangribere, får ny træner, der måske ikke tænker som Hjulmand, og så har de jo en historik med at hente spillere fra Lyngby. Hvorom alting er, så er vi nok næppe alene på banen med en 24-årig angriber, der har scoret mål på samlebånd i seneste sæson.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det er muligt, at du har en pointe med Esbjerg, men FCN er også en oplagt mulighed, når man tænker på, at de heller ikke svømmer i spidsangribere, får ny træner, der måske ikke tænker som Hjulmand, og så har de jo en historik med at hente spillere fra Lyngby. Hvorom alting er, så er vi nok næppe alene på banen med en 24-årig angriber, der har scoret mål på samlebånd i seneste sæson.
                Økonomisk tror jeg nu nok vi har ca. samme mulighed for at hente en spiller som ham som FCN og Esbjerg har. Esbjerg vil nok have lidt mere at give af hvis de sælger en profil (+ penge fra evt. EL).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Med garanti simpelthen?
                  Esbjerg har et godt hold i øjeblikket og skal vel spille EL tænker jeg, men pas nu på med at overvurdere deres kapacitet af den grund.

                  Det er et øjebliksbillede og det virker som om det er en klub der er fornuftigt drevet i disse år. De kan ikke pludselig hente CL-spillere for svimlende beløb. Kunne nu sagtens se dem gå efter en spiller som Patrick Mortensen.
                  Læs: garanti som i talemåde :P jeg - personligt - kan ikke forestille mig, at de vil finde en dansker som erstatning for Pusic. Dette taget deres tidligere angribere i betragtning (Tim Jannsen, Mick van B, Bakenga, pusic) og den værdi de bør få for Pusic. Det virker til, at deres scout netværk virker meget godt, mht at finde gode angribere, der kan levere varen.
                  Last edited by mågen; 10-06-2014, 13:41. Årsag: mpenza = Bakenga :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Økonomisk tror jeg nu nok vi har ca. samme mulighed for at hente en spiller som ham som FCN og Esbjerg har. Esbjerg vil nok have lidt mere at give af hvis de sælger en profil (+ penge fra evt. EL).
                    Jeg mindes ikke, at fcn har opbrugt deres chl-millioner, så vil antage at de har flere penge at skyde efter en enkelt perfekt spiller, såfremt denne skulle dukke op.

                    Vedr. efb, så er jeg helt enig, at vi bør være på samme niveau som vestjyderne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Læs: garanti som i talemåde :P jeg - personligt - kan ikke forestille mig, at de vil finde en dansker som erstatning for Pusic. Dette taget deres tidligere angribere i betragtning (Tim Jannsen, Mick van B, mpenza, pusic) og den værdi de bør få for Pusic. Det virker til, at deres scout netværk virker meget godt, mht at finde gode angribere, der kan levere varen.
                      Du mener vel Bakenga? Sindssygt hvis en af brødrene Mpenza havde gjort comeback i Esbjerg.

                      Edit: Kan så, efter lidt research, se at Emile fortsat spiller i den næstbedste række.
                      Last edited by JMJ; 10-06-2014, 13:41. Årsag: Addition

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Du mener vel Bakenga? Sindssygt hvis en af brødrene Mpenza havde gjort comeback i Esbjerg.
                        Tak!! :-) jo, jeg mente Bakenga

                        Comment


                          Mennesker skider, fisk gør det i havet og kvinder ser bedre ud generelt om sommeren pga mindre tøj på.
                          Dette er facts of life.
                          lige efter der er det min vudering at PM spiller i FCN næste år. Er ikke i tvivl.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mennesker skider, fisk gør det i havet og kvinder ser bedre ud generelt om sommeren pga mindre tøj på.
                            Dette er facts of life.
                            lige efter der er det min vudering at PM spiller i FCN næste år. Er ikke i tvivl.
                            Esbjerg melder i hvert fald selv, at de ikke er tæt på noget http://www.bold.dk/nyt/EfB-Ikke-taet-paa-nye-spillere
                            Gad vide, om der generelt er gået VM i markedet + at de fleste venter på, at der skal ske noget højere oppe i fødekæden, før de selv ved, hvad de har at gøre med?

                            Comment


                              Glem nu ikke AaB, som vel er kommet lidt til penge igen med mesterskab, og nu mangler angribere efter Curth og Jönsson har forladt dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Glem nu ikke AaB, som vel er kommet lidt til penge igen med mesterskab, og nu mangler angribere efter Curth og Jönsson har forladt dem.
                                Kan ikke forestille mig andet en at Helenius kommer tilbage og at det tager en del af budgettet.. Så kan de ihvert tilfælde ikke have plads til ham også..
                                Curth var bare kommet i overskud

                                Comment

                                Working...
                                X