Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    og jeg var selv bekymret for at spille med 2 6'ere og miste meget på offensive, specielt med Falks afgang. Så er på det grundlag enig med dig, men jeg ser det ikke som en fejl transfer man kan skyde JH i skoene. Jeg er tilgengæld voldsomt skuffet over at Izunna ikke kæmper mere for det. Det var det første jeg forventede for ham - Fight! Men det synes jeg ikke han har vist på nogen som helst måde.
    Da vi hentede Izunna var jeg også positiv. Men det var primært også fordi jeg på det tidspunkt ikke var lige så overbevist om Makrini's niveau og holdbarhed på længere sigt som jeg er nu, og derfor mere opfattede Izunna som konkurrence til ham (og midtbanen i det hele taget). Dvs. at man ikke ville satse nærmest alt på de to.

Alternativt hvis Makrini og Izunna var udset som den faste akse på midtbanen, tænkte jeg man måske ville være mere fleksibel ift. system og forsøge med 4-2-3-1. Det troede jeg dog ikke rigtigt på. Kent holder fast i hans system og det har jeg grundlæggende respekt for og kan se fornuften i.

Man kan så diskutere hvem der har ønsket hvad, uden rigtig at være sikker. På bundlinjen står, at Izunna ikke har været god og virker fejlcastet til den rolle han har. Man må gå ud fra han er hentet for at være en bærende kraft på holdet og derfor ligger i den tungere ende lønmæssigt. Det er han ikke levet op til og ser ikke ud til at gøre det. Det falder tilbage på JH.

Comment

Men at den falder til jorden behøves jo ikke at være JHs skyld. Det kan jo, som jeg mener det er i dette tilfælde, lige så godt være spilleren, der er problemet.

Som kommentar til den sidste 1½ line tænker jeg at din kaffe allrede er blevet kold ;)
      Igen - det er ligegyldigt om det er hans "skyld" eller ej. Det er hans ansvar. At være skarp. At signe de rigtige spillere, på det rigtige tidspunkt, til den rigtige pris og kontraktlængde.

En personale ansvarlig bedømmes da også på om hans ansatte, hans afdeling leverer, og især i fodbold bedømmes sportsdirektører udelukkende på deres hits and misses.

Ellers kunne én af os lige så godt være ansat, som SU skriver.

De gode sportsdirektører bliver ikke bedømt på hensigter.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Igen - det er ligegyldigt om det er hans "skyld" eller ej. Det er hans ansvar. At være skarp. At signe de rigtige spillere, på det rigtige tidspunkt, til den rigtige pris og kontraktlængde.

En personale ansvarlig bedømmes da også på om hans ansatte, hans afdeling leverer, og især i fodbold bedømmes sportsdirektører udelukkende på deres hits and misses.

Ellers kunne én af os lige så godt være ansat, som SU skriver.

De gode sportsdirektører bliver ikke bedømt på hensigter.

MvH ChrisOB
        Man kan jo da i hvert fald sige, at det at hente en spiller der skal bruge ret lang tid på at finde sig selv, det er et sats, og det er selvfølgelig sportsdirektørens ansvar at man tager det sats...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Alle sportsdirektører laver fejl Chris og alle klubber har købt dyre spillere hvor de ikke er slået til. Hvis JH var så dårlig så havde han jo ikke været ansat i OB. Det kan godt være at jeg og andre skydes i skoene at vi ser for nuanceret på det, meeen det kan også blive for unuaceret. Men jeg er enig i at det er hans ansvar at tingene skal gå op i en højere endhed, men jeg nægter at tro på at alle ansatte i OB er de rene amatører. Sådan har holdningen fra forummet været til både TC, PH og nu JH. Tå dumme er TC og bestyrelsen trods alt nok ikke.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Izunna vil væk

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hvad-der-sker

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Giv ham et los i røven. Han er ikke mere værd og spiser bare lønkroner

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Væk med den taber. Mage til tabermentalitet skal man lede længe efter.. Det kan vi slet ikke bruge i vores klub på nuværende tidspunkt. Han har givet op allerede, så han skal selvfølgelig bare sælges ASAP!

Comment

Selvfølgelig skal JH bedømmes på de handler han gør, og også på holdets og KN præstation, Så langt er vi ganske enige. Men derfor er det ikke kun undskyldninger når jeg eksempelvis ser anderledes på tingene end dig. Jeg har bare et andet syn på tingene på nogle områder, og dermed ikke sagt at det går godt. Se vet på mit form barometer i min signatur. Det oser jo ikke ligefrem af positivitet og det bør det heller ikke med den sæsonstart vi har fået. Jeg ser bare tingene i et andet perspektiv end du eksempelvis gør. Jeg har ikke brug for at gøre JH til den store syndebuk. Nuvel har har lavet en del, set med mine øjne, lorte handler, men efter at der blev meldt ud at der nu var nogenlunde styr på økonomien og lidt mere at rutte med, så har han også oppet sig. Festersen, AK, Grytebust, El Makrini, KEP, Tverskov og i hvert fald ideen med Izunna har været rigtig gode transfer. Tingaer, Joan og Yao ligner gode udviklingsspillere ud over vores egne så er det dog mere tvivlsomt med eksempelvis Thrane og Jönsson. En spiller som Jönne bør man dog kunne forvente sig en del mere af, men ind til videre er han da en fejl transfer i mine øjne.

Jeg bedømmer, som dig, også JH ud fra hans arbejde og det samme gør jeg med KN og de spillere der nu engang bliver brugt. At vi så ikke er enige er ok med mig. Jeg er stadig klar til at tage en debat om vores respektive holdninger.
                  Det der bare bliver lidt træls i disse diskussioner er, at det så kommer til at handle om, hvorvidt man forstår kompleksiteten eller ej. Men for mig er det en diskussion om, hvad det vil sige at være sportsdirektør og blive bedømt for sit arbejde.

Jeg forstår godt, at Izunna kan være ude af form, at han ikke passer ind med de andre, at hans mentalitet måske ikke passer ind, at han ikke er faldet til osv osv osv. Men det er jo netop den analyse og vurdering en sportschef skal foretage når han kigger på en spiller: Hvilke trup har jeg, hvilke typer spillemæssigt og menneskeligt har jeg brug for, hvordan skal man som spiller være mentalt, for at passe ind, hvordan er form og skadeshistorik osv.

OK, hvis Izunna blev savet over i første kamp og ledbåndet røg, så er det jo ikke JHs skyld, selvfølgelig ikke, men de forhold der åbenbart gør sig gældende her, peger jo netop på dårlig scouting og rekrutteringsarbejde.

Comment

UD med ham!
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Alle sportsdirektører laver fejl Chris og alle klubber har købt dyre spillere hvor de ikke er slået til. Hvis JH var så dårlig så havde han jo ikke været ansat i OB. Det kan godt være at jeg og andre skydes i skoene at vi ser for nuanceret på det, meeen det kan også blive for unuaceret. Men jeg er enig i at det er hans ansvar at tingene skal gå op i en højere endhed, men jeg nægter at tro på at alle ansatte i OB er de rene amatører. Sådan har holdningen fra forummet været til både TC, PH og nu JH. Tå dumme er TC og bestyrelsen trods alt nok ikke.
                      Så du mener, at PH var en god sportsdirektør, fordi han blev ansat? ahhmen men så kan vi jo aldrig diskutere noget, hvis man ikke må betvivle klogskaben i at ansætte visse personer, og vurdere deres evner udfra hitrate.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det der bare bliver lidt træls i disse diskussioner er, at det så kommer til at handle om, hvorvidt man forstår kompleksiteten eller ej. Men for mig er det en diskussion om, hvad det vil sige at være sportsdirektør og blive bedømt for sit arbejde.

Jeg forstår godt, at Izunna kan være ude af form, at han ikke passer ind med de andre, at hans mentalitet måske ikke passer ind, at han ikke er faldet til osv osv osv. Men det er jo netop den analyse og vurdering en sportschef skal foretage når han kigger på en spiller: Hvilke trup har jeg, hvilke typer spillemæssigt og menneskeligt har jeg brug for, hvordan skal man som spiller være mentalt, for at passe ind, hvordan er form og skadeshistorik osv.

OK, hvis Izunna blev savet over i første kamp og ledbåndet røg, så er det jo ikke JHs skyld, selvfølgelig ikke, men de forhold der åbenbart gør sig gældende her, peger jo netop på dårlig scouting og rekrutteringsarbejde.
                        Jeg er enig i at når man lejer en Dusan der er kronisk skadet, en Timmi lige så, tildels JBL og eksempelvis giver Thomas Mikkelsen en 4 årig kontrakt, så trækker det gevaldigt ned, og det er da bestemt også det en sportsderektør skal bedømmes på. Det skal bare gå begge veje, så man husker at gode handler opvejer dårlige... eller omvendt.

Mit syn på JH er at han har bestået, men så sandelig heller ikke mere end det. I starten var det et sp'ørgsmål om økonomi. Den del bestod han, samtidig med at vi stadig er et superliga hold. Han er er også faldet igennem på et specielt punkt. Hver gang han har forbedret en kæde på banen markant er en anden blevet svækket markant. Det er selvfølgelig ikke godt nok, heller ikke i min bog. Først manglede vi forsvar, så angreb, så var den gal på den centrale midtbane, nu kanter... eller også var det i en helt anden rækkefølge. Pt er det for mig ikke nok til en fyring fordi der arbejdes på sagen, som jeg ser det. Men havde der været styr på det havde han bestået med bravour hos mig.

At han er jyde og siger alt på mildt jysk kan som oftest ikke pisse mig af. Heller det end det PH rente rundt og brallede ud.

Comment

Jeg er enig i at når man lejer en Dusan der er kronisk skadet, en Timmi lige så, tildels JBL og eksempelvis giver Thomas Mikkelsen en 4 årig kontrakt, så trækker det gevaldigt ned, og det er da bestemt også det en sportsderektør skal bedømmes på. Det skal bare gå begge veje, så man husker at gode handler opvejer dårlige... eller omvendt.

Mit syn på JH er at han har bestået, men så sandelig heller ikke mere end det. I starten var det et sp'ørgsmål om økonomi. Den del bestod han, samtidig med at vi stadig er et superliga hold. Han er er også faldet igennem på et specielt punkt. Hver gang han har forbedret en kæde på banen markant er en anden blevet svækket markant. Det er selvfølgelig ikke godt nok, heller ikke i min bog. Først manglede vi forsvar, så angreb, så var den gal på den centrale midtbane, nu kanter... eller også var det i en helt anden rækkefølge. Pt er det for mig ikke nok til en fyring fordi der arbejdes på sagen, som jeg ser det. Men havde der været styr på det havde han bestået med bravour hos mig.

At han er jyde og siger alt på mildt jysk kan som oftest ikke pisse mig af. Heller det end det PH rente rundt og brallede ud.
                          Hvis der intet kommer i dag, er han så fortsat bestået? ... i din bog.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

*Host Izunna Host*

"- Jeg er godt nok også træt af alle de her spillere, som skriver under på kontrakter og så fortryder efter et halvt år."

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...p-over/6266440
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvis der intet kommer i dag, er han så fortsat bestået? ... i din bog.
                              Det kommer an på hvordan resten af efteråret kommer til at gå. Jeg ser det gerne i sin helhed, men det er klart at hvis der ikke kommer noget ind i dag så er det en streg i bogen af de større. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er JH, kent eller spillerne der er vores store problem pt. Men vi kan nok alle blive enige om at det ikke køre som det skal - Om det så er JH eller Kent der evt må lade livet vil jeg gerne have lidt mere tid til at bedømme.

Comment

Forstår jeg det rigtigt ?
                                mener du at de spillere han hentede i starten gavnede os på daværende tidspunkt og var med til at holde os fri af nedrykning og at han derfor fik valuta for de sparsomme penge han havde til rådighed ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X