Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Er Tingager sort ?
    Nej, men hovedsætningen i dit indlæg var: "..der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os." Først derefter modererer du med "Afrika og andre spændende lande"

    Tingager er et talent, der potentielt kan blive vigtig for os.

    Og anyway, Yao er ret sort. Og fra Afrika. Og spændende.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-kent-nielsen/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        For hulen da hvor jeg glæder mig til en midtbane i storform bestående af Izunna og Makrini

        Comment


          Fedt med Izunna - tiltrængt med stabil midtbane.
          Spændende meldinger med spillere, der trænger sig på - gad vide, hvem han hentyder til?
          Tænker Greve og Tingager i første række, men det kunne også være Laursen, Thomasen eller ligefrem Lucas J. Bliver spændende at se.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Fedt med Izunna - tiltrængt med stabil midtbane.
            Spændende meldinger med spillere, der trænger sig på - gad vide, hvem han hentyder til?
            Tænker Greve og Tingager i første række, men det kunne også være Laursen, Thomasen eller ligefrem Lucas J. Bliver spændende at se.
            OK, kan så selv høre i Kents interview fra Belek, at han nævner Azer, Tingager og Greve. Nogen stder man kan se kampen i morgen?

            Comment


              Det ser ud til, at den bliver sendt på C More Sport - som vist kun findes i Sverige nu:

              http://www.cmore.se/sport/spel/32819...rgarden-odense
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                Izunna vil være 8'er i OB og ikke så meget 6'er som tidligere i karrieren

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aard-hund-i-ob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Izunna vil være 8'er i OB og ikke så meget 6'er som tidligere i karrieren

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aard-hund-i-ob
                  Det er jo også fint. Men er det ikke en bomstærk 6'er vi mangler?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Det er jo også fint. Men er det ikke en bomstærk 6'er vi mangler?

                    MvT
                    Jeg ved ikke om du med 'bomstærk' mener vi fysisk eller kvalitetsmæssigt? Jeg synes Makrini i efteråret viste, at han mere end magter opgaven som bolderobrer, selvom han ikke er noget fysisk monster. Derudover er han fornuftig i omgangen med bolden. Hvad skal vi ellers forvente af en 6'er?

                    Comment


                      Jeg havde faktisk forventet det var Makrini, som skulle begynde at operere mere offensivt efter købet af Izunna, da han i FCM altid blev brugt som decideret 6'er. Jeg forstår dog godt hvis man kan se potentialet ved at lade Izunna have den mere offensive rolle. Han er hurtigere på fødderne end Makrini og så sparker han som en hest. Det bliver spændende at se, for det må være en lidt uvant rolle, hvor der som han peger på, er mere fokus på de afgørende pasninger frem for de mere sikrer, som 6'ere typisk arbejder med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Izunna vil være 8'er i OB og ikke så meget 6'er som tidligere i karrieren

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aard-hund-i-ob
                        Nej nej, stop ... Det er en journalist stramning af de helt store, også den du selv ligger yderligere.

                        Jeg har læst artiklen i stiften og det eneste han siger er at han gerne også vil bidrage i det offensive.

                        Interviewet har en masse andre historier og er i øvrigt ret interessant.
                        Han fremhæver bl.a. Tonny Hermansen (U19 træner) som medvirkende til skiftet til OB, da han var under Hermansens vinger i Fcm.
                        Hermansen må åbenbart også, af og til, have en rolle under førsteholdstræninger i ådalen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Nej nej, stop ... Det er en journalist stramning af de helt store, også den du selv ligger yderligere.

                          Jeg har læst artiklen i stiften og det eneste han siger er at han gerne også vil bidrage i det offensive.

                          Interviewet har en masse andre historier og er i øvrigt ret interessant.
                          Han fremhæver bl.a. Tonny Hermansen (U19 træner) som medvirkende til skiftet til OB, da han var under Hermansens vinger i Fcm.
                          Hermansen må åbenbart også, af og til, have en rolle under førsteholdstræninger i ådalen.
                          Det Izunna beskriver kan vel godt betragtes som en 8'er?
                          Der er ikke plads til 2 rendyrkede 6'ere i startopstilling så derfor er en af dem nød til at gå med frem og den anden bliver lidt tilbage..

                          Comment


                            Ja normalt vil man ikke spille med to 6'ere, men som jeg forstår KNs filosofi, så er de to centrale midt i hans system meget kontrollerende / defensive. Det var vel også lidt ala det man så i Aab med Augo og Wurtz. Risgaard var der selvf også og han var tidligt i sin karriere mest boks til boks.

                            Jeg er med på at de ikke begge spiller med håndbremsen trukket, men de står oftest dybere i banen end backerne i Kents system. Tilgengæld får de lov til at spille op gennem midten

                            Makrini har i øvrigt også snakket om nogenlunde det samme

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det Izunna beskriver kan vel godt betragtes som en 8'er?
                              Der er ikke plads til 2 rendyrkede 6'ere i startopstilling så derfor er en af dem nød til at gå med frem og den anden bliver lidt tilbage..
                              Hvorfor er der ikke plads til to seksere i en startopstilling? Er det noget Kent har sagt eller er din egen vurdering? :o)
                              Jeg er nysgerrig. Er ikke stødt på en udtalelse i den retning og ser netop vores hold har brug for kontrol på midten, som derefter kan give ro til vores to kanter og to angribere i det offensive spil, samt ligeledes vore backs

                              Comment


                                Vores midterforsvar/mangel på samme, spiller nok også en del ind... Jeg kunne som også godt se to 6ere i en eller anden forstand... Makrini som en "ultra 6er" og Izunna den mere svævende...
                                Vi har også set Makrini i efteråret, og senest i træningskampene her, stå meget lavt, ofte fuldt ud på linje med Lasse og Hall... så der kunne godt til dels være plads til Izunna...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X