Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ifølge Transfermarket er Izunna-handlen også gået igennem.

    http://www.transfermarkt.co.uk/stati...etztetransfers

    Comment


      #62
      De venter vel til i morgen og afholder et pressemøde hvor han bliver præsenteret med en anden stor kanon :P

      Comment


        #63
        5 mill kroner

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Ifølge Transfermarket er Izunna-handlen også gået igennem.

          http://www.transfermarkt.co.uk/stati...etztetransfers
          Transfermarkt vurdere at han er 700.000 engelske pund værd, så han er vores mest værdifulde spiller kroner og øre mæssigt ifølge dem.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Lang vej og lang vej, er det mesterskab vi snakker, så er jeg enig. Top 6 næste sæson, der synes jeg ikke der er så langt, en super keeper og en god kant der kan tage begge sider, så er vi ved at være der imo.

            Edit: under forudsætning af Izunna kommer, bliver sgu´mere og mere nervøs.
            Naturligvis er det mesterskab vi sigter efter... Det er på høje tid vi får guldet til Fyn... ,o)

            mvh

            MaxHH

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              5 mill kroner
              Tænker du på de 490.000£ transfermarkt skriver? Eller har du hørt noget?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Naturligvis er det mesterskab vi sigter efter... Det er på høje tid vi får guldet til Fyn... ,o)

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  5 mill kroner
                  3.658.659,43kr. helt præcist ifølge valutaomregneren.dk ;)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Tænker du på de 490.000£ transfermarkt skriver? Eller har du hørt noget?
                    Det første.. Har intet hørt til pris.. Kun det med kontraktlængde

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                      3.658.659,43kr. helt præcist ifølge valutaomregneren.dk ;)
                      Det er sgu en flot kurs, kan du ikke lige veksle min bank-konto til engelske pund?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                        3.658.659,43kr. helt præcist ifølge valutaomregneren.dk ;)
                        490.000£ er sgu mere end det. Det er tæt på 5 mill

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Det er sgu en flot kurs, kan du ikke lige veksle min bank-konto til engelske pund?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Ifølge Transfermarket er Izunna-handlen også gået igennem.

                            http://www.transfermarkt.co.uk/stati...etztetransfers
                            jeg håber i den grad det er sandt. El Mak og Izunna til st ligge centralt og beskytte vores forsvar som snart opgraderes med KEP og et fyrtårn i Tingager der helst skal spilles 'varm' i foråret og bevise han kan klare tempoet i SL. Det er ikke hold vi behøver at skamme od over at stille op med til den vigtige sæson 16-17
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Transfermarkt vurdere at han er 700.000 engelske pund værd, så han er vores mest værdifulde spiller kroner og øre mæssigt ifølge dem.
                              Transfermarkts priser og vurderinger er notorisk til at lukke op og skide i.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Transfermarkts priser og vurderinger er notorisk til at lukke op og skide i.
                                Ja, deres vurderinger af markedsværdi er jo bare et generisk computerprogram. Men det er lidt vildt, at de allerede har ham som OB-spiller http://www.transfermarkt.de/izu-uzoc...spieler/102045
                                Jeg ved ikke, hvor de har deres konkrete priser fra - det har jeg tit undret mig over; ikke nødvendigvis noget man kan lægge så meget i.

                                Comment

                                Working...
                                X