Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Og hvad var det vi gav for ham ?
    Det har aldrig rigtigt været fremme men det skulle have været en af de større i det nye OB. Så mon ikke det er lidt over 3 mill måske

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Spørgsmålet er om han i sin nuværende tilstand frister nogle klubber til køb eller opfylde hans lønkrav.

Ham hænger vi sgu nok på til 2019.

Og hvad var det vi gav for ham ?

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Izunna kunne vise noget mere på banen - det er ikke lige tiden at åbne munden.
    Præcis.
    Kritik fra en spiller, der ikke giver alt på banen klinger hult. Sidste kamp var et præmieeksempel på, hvordan man ikke dækker op. Det kan ikke være træningsfaciliteternes eller medspillernes skyld, at man står to meter fra sin direkte modstander og kigger fodbold, når modstanderne er i angreb.

Præster på banen. Så kan vi snakke om det omkringliggende.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Izunna kunne vise noget mere på banen - det er ikke lige tiden at åbne munden.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    I mener simpelthen det ikke er racistisk? Det er da bestemt en fordom og diskrimination af det afrikanske folk.. Det mener jeg nu engang går ind under kategorien "Racisme".
    Ikke folket ... Fodboldspillerne ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    I mener simpelthen det ikke er racistisk? Det er da bestemt en fordom og diskrimination af det afrikanske folk.. Det mener jeg nu engang går ind under kategorien "Racisme".
    Henviser til tidligere indlæg 222

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Hvorfor skriver du så racistisk?
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Meget kan siges om hans indlæg. Men racistisk er det da ikke?
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Åh gud, jeg hader mennesker som knalder sådan noget pis der af!! Du må sgu ikke være for klog!

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    Ja i modsætning til dine primitive beskyldninger om racisme, så gør selv Carl Mar. Brug hovedet.
    Når man konsekvent beskylder/insinuere at afrikanere snyder med deres alder, så er det klokkeklar racisme. Hvis du synes det er ok, er det jo din ret, men det gør ikke min "beskyldning" primitiv.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Leave a comment:

• mckellberg
    replied

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Du derimod, du fremstår jo som oraklet fra delphi.
    Ja i modsætning til dine primitive beskyldninger om racisme, så gør selv Carl Mar. Brug hovedet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    For satan hvor alle tråde bare bliver til lort i denne tid hvor spillet er lige så grimt at se på

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    Åh gud, jeg hader mennesker som knalder sådan noget pis der af!! Du må sgu ikke være for klog!
    Du derimod, du fremstår jo som oraklet fra delphi.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Du synes ikke at den implicitte påstand om at afrikanere lyver og svindler med deres alder, er racistisk?
    Nåhh. Arghhh. Der skal noget mere til på den konto for at bringe mit pis i kog
    Men har da forståelse for at "fortiden" også spiller ind her

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Definer venligst hvad der var racistisk? Og jeg spurgte dig altså om noget.
    Det har jeg defineret i indlægget over dit. Og nej, du har ikke spurgt mig om noget.

Leave a comment:

Working...
X