Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Onkel Riffel
    replied
    Så nåede historien Tipperen'

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-vaek-fra-ob

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har sendt linket til Jesper Hansen
    fedt .

Det har forhåbentligt høj prioritet for JH at få sendt sit måske dyreste flopkøb videre hurtigst muligt .. Er du gal et kikset indkøb ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Få ham nu videre, han er vist ikke en del af kontinuiteten. Han vil åbenlyst ikke være her.

http://www.completesportsnigeria.com...h-club-odense/
    Har sendt linket til Jesper Hansen

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Få ham nu videre, han er vist ikke en del af kontinuiteten. Han vil åbenlyst ikke være her.

http://www.completesportsnigeria.com...h-club-odense/

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det var godt jeg opdagede det billede og det kryptiske budskab.. så der kunne skrives artikler og efterfølgende snakke mellem sportsdirektør og spiller. Haha
    Det var rigtig godt spottet og delt. Kan du ikke lige scoute nogle kvalitetsspillere også.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det var godt jeg opdagede det billede og det kryptiske budskab.. så der kunne skrives artikler og efterfølgende snakke mellem sportsdirektør og spiller. Haha
    Kan du ikke deltage i samtalen? Så bliver vi godt informeret og måske du kunne forklare Izunna noget om fansenes forventninger i hensigt af indsats, loyalitet og præstation...

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    JH og Izunna skal have en snak om tingenes tilstand...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-moede-med-izunna-om-kryptisk-besked

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er hans sidste chance, håber jeg. Og han skal knokle til han får krampe.
    Han har ikke prøvet at spille sammen med JJT og måske det kan gavne ham. Med Makrini går det aldrig. Og Makrini er en klar nr 1.
    Det er Izunnas chance. Han får en kamp med en teoretisk korrekt makker. Han får rigeligt at lave.

Lykkedes det i dag, så er det fint, så ved vi det i forhold til om Makrini forlænger.

Lykkedes det ikke, hvilket måske er mest sandsynligt, så ved vi så også han skal væk til vinter, hvis det overhovedet er muligt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Måske det er tanken , syntes dag ikke det er prangende hvad han har bidraget med fysisk , spørgsmålet er mere om der også kommer noget vilje ind med ham ?
    Vi må se. Har bare svært ved at se ham være god i vores 4-4-2 system uanset hvad..

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Jeg vil blive overrasket men kan selvfølgelig godt forstå han vil have lidt fysik ind
    Måske det er tanken , syntes dag ikke det er prangende hvad han har bidraget med fysisk , spørgsmålet er mere om der også kommer noget vilje ind med ham ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Dagens FS gætter på Izu på den def. midt.
    Jeg vil blive overrasket men kan selvfølgelig godt forstå han vil have lidt fysik ind

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er hans sidste chance, håber jeg. Og han skal knokle til han får krampe.
    Han har ikke prøvet at spille sammen med JJT og måske det kan gavne ham. Med Makrini går det aldrig. Og Makrini er en klar nr 1.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg bliver overrasket hvis han starter i morgen. Virker til at andre er foran ham i køen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Han må jo bare vise at han skal spille fast, når han nu får chancen i morgen på Makrini plads.
    Jeg bliver overrasket hvis han starter i morgen. Virker til at andre er foran ham i køen

Leave a comment:

Working...
X