Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Uenig, og statistikken var med mak. Vi tabte i lang tid de kampe hvor han ikke var med i. Han faldt i niveau da OB ikke ville sælge ham. Det må bl. A hænge sammen med lille tro på Izuna, fordi generelt er JH jo god til ikke at forlænge i tide og til fejlkøb

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Men vi skal så også lige huske; at OB her i foråret kun møder hold fra den nederste del af rækken. Det er sværere at spille godt fremadrettet imod de bedste hold, så betingelserne er nok lidt lettere nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Ja, men hvis man bare har en med lidt klasse er det jo rigeligt. :-) Men rigtigt Makrini fik nok for meget plads, set i forhold til, at han i mine øjne aldrig spillede på det niveau som Izunna gør nu.
    Makrini havde en anden rolle på holdet som ren oprydder og dyb 6'er. Og han var vores bedste spiller over lang tid. Vi har meget at takke ham for.
    Og jeg skal altså se en del mere positivt til Izu før jeg vil give dig ret i din påstand. Men er enig i at han har nogle andre værktøjer end Makrini

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Ja, men hvis man bare har en med lidt klasse er det jo rigeligt. :-) Men rigtigt Makrini fik nok for meget plads, set i forhold til, at han i mine øjne aldrig spillede på det niveau som Izunna gør nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Nej det var også mærkeligt at de skulle spille sammen, begge er rendyrket DM og dybest set er der ingen af dem der kan noget andet.
    Ja det var helt tosset. Det var dødsdømt fra starten i Kents system..

    Men som udgangspunkt er ideen i at have 2 dygtige DM i truppen jo en god idé

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Nej det var også mærkeligt at de skulle spille sammen, begge er rendyrket DM og dybest set er der ingen af dem der kan noget andet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Når man ser hvad han kan og hvordan han har spillet her i foråret, så undrer man sig over hvordan han kunne være så decideret dårlig i efteråret. Han fik måske et knæk i Rusland, som han brugte meget lang tid på at reparere....
    Og så fungerede han jo bare ikke sammen med El Mak

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Når man ser hvad han kan og hvordan han har spillet her i foråret, så undrer man sig over hvordan han kunne være så decideret dårlig i efteråret. Han fik måske et knæk i Rusland, som han brugte meget lang tid på at reparere....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Piben har fået en anden lyd

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...t-mig-paa-vej/

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja der kan man da tale om en humør spiller/personlighed...
    Dem har vi desværre mange af. Vores spillere er gode i medgang, men nogle er omvendt helt umulige i modgang. Se bare på AK og Festersen. Vi trænger til en ordentlig portion held, eller nogle spillere med Sønderjyske-mentalitet.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Ja der kan man da tale om en humør spiller/personlighed...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Jeg køber så ikke helt præmissen om, at han er kommet igang endnu. Det har været to taknemmelige kampe for ham rent spillemæssigt, især i kampen i Horsens, hvor vi var så meget på bolden og der kom relativt få trusler den anden vej. Det er selvfølgelig også hans fortjeneste noget af det, men jeg vil nu ikke helt fritage ham for meddelagtighed i det mål vi lukkede ind i Horsens, og ser frem til at få ham testet for alvor, når vi møder et hold der kan sætte et større spillemæssigt tryk og flytter bolden hurtigere, som vi i den grad risikerer at møde i dag.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvor tingene dog vender hurtigt i fodbold

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-er-glad-i-ob

    Og jeg skal være den første til at sige at jeg måske tog fejl af Izunna. Det tog åbenbart kun 1 salg og 12 måneder at få ham igang

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tror JH seriøst selv på det mundgavl? Send nu den utilfredse og fejlcastede mand videre i systemet

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...er-frustreret/

    Leave a comment:

Working...
X