Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
    Kommet noget officielt endnu?
    Ja, den er officiel hele vejen rundt nu... 3.5 år...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Har lige fundet den mail de sendte ud kl 0900 i morges 😶

      Comment


        God stigning . Velkommen til Izunna
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Velkommen til Izunna - virker som et rigtigt godt køb. Central midt begynder at se godt ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg

            Der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest
            Jeg tror lige vi skal se, om ikke Yao og Tingagers udvikling de næste par år tvinger dig til at æde de ord. De har set meeeget lovende ud indtil videre.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
              Har lige fundet den mail de sendte ud kl 0900 i morges 
              Godmorgen
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Dejligt at det kom på plads. 3œ år og et regulært køb giver også noget at bygge på.
                Når man tænker på Izunnas defensive kvalitet, så ligner det jo umiddelbart to 6ere, men han kan også give en El Makrini mere frihed til at være offensiv. Med KEP/Tingager(hvis han slår igennem) + Makrini/Izunna + Zohore/Festersen/AK så ser midteraksen på holdet god ud; der mangler bare en god målmand.

                Velkommen, Izunna!
                Jeg er helt enig. Samtidig har holdet efterhånden en god sammensætning mht alder/rutine så vores unge spillere også har nogle kvalitetsspillere, som har prøvet noget,at læne sig op af. Med al ære og respekt for Kryger, Emil og Kirkeskov, så ser det altså bedre ud med folk som Izunna, KEP og Pereria

                Mht det med at både Izunna og El Makrini kan betegnes som 6'ere, så er de begge så teknisk stærke, pasningssikre og løbevillige at det i mit univers kun er positivt. Vi vil jo ryge ind i skader og karantæner og de gange vi har manglet El Makrini i denne sæson har det været meget tydeligt, hvor vigtig en balancespiller han er på vores defensive midtbane. Nu har vi også Izunna til den del samtidig med at det i mit univers vil give folk som JJT og Azer endnu bedre arbejdsbetingelser når de skal ind og give den gas på den offensive midtbane.

                Comment


                  Er der nogen, der har tid og lyst til at overvære dagens træning og komme med en opdatering af holdet og de nye spillere?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg er helt enig. Samtidig har holdet efterhånden en god sammensætning mht alder/rutine så vores unge spillere også har nogle kvalitetsspillere, som har prøvet noget,at læne sig op af. Med al ære og respekt for Kryger, Emil og Kirkeskov, så ser det altså bedre ud med folk som Izunna, KEP og Pereria

                    Mht det med at både Izunna og El Makrini kan betegnes som 6'ere, så er de begge så teknisk stærke, pasningssikre og løbevillige at det i mit univers kun er positivt. Vi vil jo ryge ind i skader og karantæner og de gange vi har manglet El Makrini i denne sæson har det været meget tydeligt, hvor vigtig en balancespiller han er på vores defensive midtbane. Nu har vi også Izunna til den del samtidig med at det i mit univers vil give folk som JJT og Azer endnu bedre arbejdsbetingelser når de skal ind og give den gas på den offensive midtbane.
                    Ja det mest spændende i foråret for mig er hvordan KN får Izunna og Makrini til at "passe" sammen.. Så man både får en stærk defensiv midtbane, men stadig dynamisk og hurtig i omstillinger når nu ingen af dem har spidskompetancer i det offensive

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Er der nogen, der har tid og lyst til at overvære dagens træning og komme med en opdatering af holdet og de nye spillere?
                      +1

                      Comment


                        Hvem der ikke skulle arbejde, lige i dag ville jeg hellere stå i regnvejr i Ådalen :)

                        - Så jeg sætter også min lid til at der er én af jer andre der tager turen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          Er der nogen, der har tid og lyst til at overvære dagens træning og komme med en opdatering af holdet og de nye spillere?
                          Der er ikke træning i dag... Har efterhånden set et par hele/halve træninger efter opstarten. Prøver at fange en af dem i morgen og kan derefter komme med en kort beskrivelse

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Der er ikke træning i dag... Har efterhånden set et par hele/halve træninger efter opstarten. Prøver at fange en af dem i morgen og kan derefter komme med en kort beskrivelse
                            FEDT!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              Der er ikke træning i dag... Har efterhånden set et par hele/halve træninger efter opstarten. Prøver at fange en af dem i morgen og kan derefter komme med en kort beskrivelse

                              Comment


                                Izunna er imo en rigtig stærk signing. Han er den type spiller, som vi har sukket efter på midtbanen. Han er hårdtarbejdende, hurtig og så er han teknisk stærk. Forhåbentlig kan han finde sit topniveau fra FCM, for så bliver han en stor gevinst.

                                Comment

                                Working...
                                X