Der er dog en dårlig ting ved Izunna handlen. Efter vi har landet ham, er vi løbet tør for rygter :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Han lyder som en knægt med prioriteringerne i orden. Han skal nok blive succes - Og det er jeg slet ikke i tvivl om.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Rigtigt fint. En mand som tænker om mere end penge, med rigtig gode prioriteter. Lyder som at han ikke blive kun en succes på grund af sine evner som fodboldspiller mem også for sin indstilling og menneskelige attitude. Jeg er virkelig glad at have ham i OB og tænker sin trøje vil være den næste OB-trøje jeg køber i fanshoppen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
det vil jo så vise sig senere om den samlede pakke fra FCK er det bedste valg for Falk. Jeg tænker at Izunna har, som han siger, valgt at steppe nedad både økonomisk og sportsligt for at være et "helt og lykkeligt" menneske. Falk der er "tryghedspiller" har valgt sportsligt, økonomisk, forventningsmæssigt og mediemæssigt at steppe op. Kun tiden vil vise om han kan klare det øgede pres. Jeg er ikke i tvivl om IzunnaOprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægFornuft fyr ham Izuuna. Han valgte den samlede pakke, som Falk også har gjort
Last edited by manner; 27-01-2016, 20:35.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kan sgutte huske hvorfra, men synes jeg faldt over beløbet 5 mill. et eller andet sted.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGodt spørgsmål. Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Men det ville ikke chokere mig hvis prisen lå på en 3-4 millioner
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Det kan man heller ikke. Men min fornemmelse siger mig, at man godt kan bruge det til at følge en tendens på en spiller. De konkrete beløb er ret so-so.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægdet var et tal fra transfermarket.. Det siges at man ikke kan bruge det til en skiii
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment

Comment