Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.
    der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest

    ( tempo og Miti typer )

    MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
      Læg dertil forlængelse af kontrakterne med Greve og Dessler.
      Jeg synes (måske lidt naivt, men sådan er jeg altså) der tegner sig et billede af, at der har været noget om snakken, når JH er blevet forsvaret med, at han økonomisk set var bundet på hænder og fødder indtil i sommers.
      Så ved jeg godt at der er stor uenighed om målmandsposten, men jeg er faktisk stadig af den overbevisning, at Falkesgaard sagtens kan vise sig at være en rigtig god superliga-målmand.
      Jeg er helt enig med dig. Jeg er også overbevist om at Falkesgaard bliver en rigtig god målmand for os - Hvis han selvfølgelig genfinder niveauet ovenpå hans lange skade.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
        Arrgh.. Umiddelbart er det vel svært at slå Festersen, indtil videre?

        Men jo, Izunna er et fantastisk køb, det begynder at ligne noget.

        Comment


          StateTrooper er meget tilfreds med Izunna og Pereira! Pilen peger i den rigtige retning, men mange pladser mangler kvalitet endnu.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            Arrgh.. Umiddelbart er det vel svært at slå Festersen, indtil videre?

            Men jo, Izunna er et fantastisk køb, det begynder at ligne noget.
            Jeg synes også Festersen har gjort det fantastisk men han er bare ikke ligeså ung som Izunna og han var bare fantastisk sidst han spillede i FCM han var overalt på banen føles det som om. Bliver han ligeså god så er der ingen over ham :)

            og vi mangler bare en der kan dirigere vores midtbane som Djemba gjorder

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
              JH kæmper også en ulige kamp :)
              Han får ris for de 'dårlige' handler, og træneren får ros for de gode handler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                Jeg synes også Festersen har gjort det fantastisk men han er bare ikke ligeså ung som Izunna og han var bare fantastisk sidst han spillede i FCM han var overalt på banen føles det som om. Bliver han ligeså god så er der ingen over ham :)

                og vi mangler bare en der kan dirigere vores midtbane som Djemba gjorder
                Festersen har scoret 10 mål i sin første halvsæson.. Nuff said.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Festersen har scoret 10 mål i sin første halvsæson.. Nuff said.
                  Er helt enig...

                  Måske burde man også lige se Izunna i kamp for OB før han udråbes til et halvt årtis bedste indkøbt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Og velkommen til Izunna, håber han hurtigt finder rytmen igen... så kan det godt blive helt godt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Ubetinget thumbs up for denne handel!

                      Men det er nu stadig lidt kedeligt, at vi først til sommer endelig får skiftet ud i vores forsvar. Håber Izunna kan blive brikken, der kan kompensere for dette, ser store perspektiver i den centrale midt nu.

                      Velkommen til! Dejligt med noget positivt nyt!

                      MvH ChrisOB
                      Ja, det havde været fint hvis KEP og Pereira kom til med det samme. Det kan jo også nå at ske endnu, men ellers er vurderingen vel, at vi alligevel ikke kan nå det store i denne sæson, toppen er for langt væk og Hobro har sat sig på den enlige nedrykningsplads, og at der så ingen grund er til at sætte himmel og hav i bevægelse for at fremtvinge øjeblikkelige skift.

                      Kan vi holde på den stamme der nu tegner sig, så begynder det at se fornuftigt ud for næste sæson. Hvor mærkeligt det end måtte lyde, så tror jeg stadig at vi vil få noget godt at se fra folk som Hallgrimur og Koval

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest

                        ( tempo og Miti typer )

                        MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
                        Han har aldrig været helt tæt på at starte alle kampe og bliver relativt ofte skiftet ud, samtidig spillede han faktisk mindre og mindre for FCM?
                        Var han ikke meget skadet?
                        Jeg vil gerne se ham før jeg jubler.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Welcome Izunna! :D

                          Stærk signing.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Vil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.
                            Det er logik som denne der underminerer argumenterne omkring JH til at virke smålige... for hvis man cherrypicker de ting der underbygger ens postulat, og afviser de ting der taler for andre konklusioner, kommer det hurtigt til at virke mere som usaglig hetz, end saglig argumentation...

                            Ikke at jeg skal diktere hvordan du debatterer.... bare et godt råd... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Kommet noget officielt endnu?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
                                Kommet noget officielt endnu?
                                Haha, ja den er bekræftet for flere sider siden:-)

                                Comment

                                Working...
                                X