Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
96 results in 0.0176 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Er det bare mig, eller er der ingen lyd på Randers’ YouTube sending?
-
Nogen, der ved om træningskampen mod RFC kan streames? Og hvor?
Leave a comment:
-
Ting koster penge. Og det er vel fair nok, at man betaler for det man bruger? Fx betaler jeg også til SFÅ. Det er nogle mennesker, der bruger meget tid...
Leave a comment:
-
Jeg har fuld tillid til Søren Krogh - indtil vi snart får en ny træner, som jeg også har fuld tillid til - indtil…. :-)...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det hjælper ikke at fyre træneren! https://videnskab.dk/kultur-samfund/...yre-traeneren/
Tid er det eneste der hjælper - så må vi lide og...
- Likes 1
Leave a comment:
-
NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?
Leave a comment:
-
-
Hvis du med Steen mener Sven - så er jeg enig :-)
Dog er jeg ikke helt tryg ved BP - han er langsom og virker ikke til at være helt fit. På den...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Slots er for spinkel og mangler rutine - men bestemt et stort talent....
Leave a comment:
-
Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret...
Leave a comment:
-
Sidste blogindlæg fra Thomas Dalslykke (SFÅ) var super optimistisk. Jeg tror vi - fordi vi så tidligt har fået nye spillere ind, spillere med kvalitet,...
Leave a comment:
-
Jo, jeg har børn, og de har lært at opføre sig ordentligt. De har respekt for andre mennesker. En santykke-app får de derfor ikke brug for!
Som...
Leave a comment:
-
Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment: