Det hjælper ikke at fyre træneren! https://videnskab.dk/kultur-samfund/...yre-traeneren/
Tid er det eneste der hjælper - så må vi lide og...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
92 results in 0.0239 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?
Leave a comment:
-
-
Hvis du med Steen mener Sven - så er jeg enig :-)
Dog er jeg ikke helt tryg ved BP - han er langsom og virker ikke til at være helt fit. På den...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Slots er for spinkel og mangler rutine - men bestemt et stort talent....
Leave a comment:
-
Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret...
Leave a comment:
-
Sidste blogindlæg fra Thomas Dalslykke (SFÅ) var super optimistisk. Jeg tror vi - fordi vi så tidligt har fået nye spillere ind, spillere med kvalitet,...
Leave a comment:
-
Jo, jeg har børn, og de har lært at opføre sig ordentligt. De har respekt for andre mennesker. En santykke-app får de derfor ikke brug for!
Som...
Leave a comment:
-
Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig...
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Så meget bullshit i denne tråd: Frø er dårlig, Frø er god…Godt salg af BW….
Fakta:
Frøkjær ville gerne væk og satte sin agent...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Problemet med Sabbi er, at han så ubegavet dribler ind i blindgyder, falder og appellerer voldsomt til dommeren, der bliver træt og giver ham gult. Det...
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Klubfølelse - det er noget fans "lider" af. Spillere, trænere, sportsdirektører... er i klubben indtil de får et bedre tilbud. Sådan er det,...
Leave a comment:
Leave a comment: