Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: BIF-OB

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ondby-if-og-ob

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/overblik-mensah-og-lauritsen-er-ude-med-karantaener



    Der er vel ikke så meget at gøre andet end at fortsætte 1. halvleg og lære af 2. halvleg ..

    Hansen
    Owusu. Bjørn. Slotsager. Aske.
    Manneh. Sven.
    Tongya. . Rami. Nouck.
    Turay.

    Vel kun Sabbi der kan ændre på det …
    Last edited by Plum; 26-07-2023, 16:22.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Hvis du med Steen mener Sven - så er jeg enig :-)
    Dog er jeg ikke helt tryg ved BP - han er langsom og virker ikke til at være helt fit. På den anden side er det måske lidt for tidligt at bringe Sauli fra start? Og Mihajlo er vist ikke helt klar?

    Comment


      #3
      Tag Sven for Steen så er med. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Jeg tror vi får det svært i den her kamp.

        ​​​​​​Jeg tror Brøndby kommer til at dominere os inde centralt i banen og jeg tror også de kommer til at kombinere sig udenom Allasana og Köhler. Jeg ville spille uden Rami og så ville jeg spille Mustafic som en tredje mand på midten.

        ​​​​​​
        ​​​​​​ Hansen

        Leroy BP Slots Aske
        Köhler
        Manneh Mustafic
        Franco Turay Charly


        Sélven for Charly i 60. Han ser spændene ud.
        Mihajlo for BP lidt senere i kampen. Mihajlo ind på venstre stopper position Slots ind på højre og så lad Slots sætte spillet fra bagkæden.

        ​​​​​​
        Last edited by Striwetforlivet!; 26-07-2023, 17:46.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg tror vi får det svært i den her kamp.

          ​​​​​​Jeg tror Brøndby kommer til at dominere os inde centralt i banen og jeg tror også de kommer til at kombinere sig udenom Allasana og Köhler. Jeg ville spille uden Rami og så ville jeg spille Mustafic som en tredje mand på midten.

          ​​​​​​
          ​​​​​​ Hansen

          Leroy BP Slots Aske
          Köhler
          Manneh Mustafic
          Franco Turay Charly


          Sélven for Charly i 60. Han ser spændene ud.
          Mihajlo for BP lidt senere i kampen. Mihajlo ind på venstre stopper position Slots ind på højre og så lad Slots sætte spillet fra bagkæden.

          ​​​​​​
          Uanset hvad du håber - så kommer vi aldrig til at spille en 4-3-3, uden en 10’er under Alm. Det er kun i kritiske situationer vi skifter, eller når vi åbenbart skal parkere bussen når vi er foran.

          Jeg ser os stadig spille 4-2-3-1 og hvis vi spiller den 3 mands midtbane kan jeg ikke lige se noget kreativt fra midtbanen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Uanset hvad du håber - så kommer vi aldrig til at spille en 4-3-3, uden en 10’er under Alm. Det er kun i kritiske situationer vi skifter, eller når vi åbenbart skal parkere bussen når vi er foran.

            Jeg ser os stadig spille 4-2-3-1 og hvis vi spiller den 3 mands midtbane kan jeg ikke lige se noget kreativt fra midtbanen
            Enig. Alm går ikke væk fra 4-2-3-1. Ingen grund til at diskutere det yderligere.

            Jeg er bange for vi bliver løbet over ende i den her.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Enig. Alm går ikke væk fra 4-2-3-1. Ingen grund til at diskutere det yderligere.

              Jeg er bange for vi bliver løbet over ende i den her.
              Det er også min frygt; på den anden side er det i sådan en kamp, imod et godt, men ikke frygtindgydende BIF-hold, at man skal stå sin prøve, så det bliver spændende. Forhåbentlig får vi ikke en Twente-røvfuld, men hvis vi bliver løbet over ende, så skal det også give noget at tænke over.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                Det er også min frygt; på den anden side er det i sådan en kamp, imod et godt, men ikke frygtindgydende BIF-hold, at man skal stå sin prøve, så det bliver spændende. Forhåbentlig får vi ikke en Twente-røvfuld, men hvis vi bliver løbet over ende, så skal det også give noget at tænke over.
                Jeg ser det også som den første rigtige styrkeprøve. Jeg var ikke for alvor i tvivl om at vi nok skulle gøre en fin figur imod Randers. Brøndby er jeg meget mere i tvivl om, da de for mig er et rigtig top 6-hold. Jeg sikker på de kommer med langt mere power end i Silkeborg, fordi de spiller hjemme for første gang længe foran en fuld fanbase, der bakker dem entydigt op. Derudover har de bare mere kvalitet end Randers.
                Men det er jo et åbent spørgsmål, hvordan vores nye står distancen. Har de efter Randerskampen smidt de første præmierenerver, og viser der er endnu mere i dem, så kan vi sagtens være modstandsdygtige.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Enig. Alm går ikke væk fra 4-2-3-1. Ingen grund til at diskutere det yderligere.

                  Jeg er bange for vi bliver løbet over ende i den her.
                  Nu har Brøndby vel ikke løbet nogen over ende i efterhånden et par sæsoner. De virker ikke skræmmende på nogen måde, og jeg er ikke sikker på de går i top 6.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Uanset hvad du håber - så kommer vi aldrig til at spille en 4-3-3, uden en 10’er under Alm. Det er kun i kritiske situationer vi skifter, eller når vi åbenbart skal parkere bussen når vi er foran.

                    Jeg ser os stadig spille 4-2-3-1 og hvis vi spiller den 3 mands midtbane kan jeg ikke lige se noget kreativt fra midtbanen
                    Jeg tror også at vi kommer til at spille med to inde centralt. Men nu skriver jeg hvad jeg synes vi skulle gøre og ikke hvad jeg tror Alm gør, så kan vi jo diskutere det.

                    Vi har ret beset kun spillet ordentligt med to inde centralt da vi spillede med Gigovich og Tverskov midtbanen og det er også det eneste tidspunkt vi har set det her hold præstere stabilt over en periode på 10 kampe.

                    Vi er lige blevet kørt ud på røv og albuer af Twente, der vader igennem inde centralt ved at spille 1-2 touches. Vi spiller en god kamp mod Viborg, der ikke stiller med deres faste midtbane og en god halvleg mod et Randers hold der lige har solgt Lasse B Johnsen.

                    Der er altså en del spillere i den Brøndby offensiv der godt kan spille fodbold også på niveau med noget hollandsk sub top. Får vi stryg i Brøndby så må det komme op til diskussion om vi skal blive ved med at spille med fire oppe foran, så må vi have det som
                    ​​​​​ambition når vi på et tidspunkt får nogle midtbanespiller der er så dygtige at de kan løfte de opgaver der ligger i at ville det.

                    Vi mister selvfølgelig noget ved ikke at spille med en 10'er, men Mustafic kan godt føre en bold op fra midten og Manneh har en fremragende pasningsfod og vi spiller stadigvæk med 3 mand i front, det burde være muligt og lave kasser også med det.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nu har Brøndby vel ikke løbet nogen over ende i efterhånden et par sæsoner. De virker ikke skræmmende på nogen måde, og jeg er ikke sikker på de går i top 6.
                      Alt er relativt i forhold til "løbet over ende", men en 3/4 - 0 kunne jeg godt frygte. Mere hvis falder sammen.

                      Jeg ser bif som et klart top 6 hold. De har et stærkt hold, og er i hvert fald et niveau eller to over os, silkeborg, vff og Randers

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jeg tror også at vi kommer til at spille med to inde centralt. Men nu skriver jeg hvad jeg synes vi skulle gøre og ikke hvad jeg tror Alm gør, så kan vi jo diskutere det.

                        Vi har ret beset kun spillet ordentligt med to inde centralt da vi spillede med Gigovich og Tverskov midtbanen og det er også det eneste tidspunkt vi har set det her hold præstere stabilt over en periode på 10 kampe.

                        Vi er lige blevet kørt ud på røv og albuer af Twente, der vader igennem inde centralt ved at spille 1-2 touches. Vi spiller en god kamp mod Viborg, der ikke stiller med deres faste midtbane og en god halvleg mod et Randers hold der lige har solgt Lasse B Johnsen.

                        Der er altså en del spillere i den Brøndby offensiv der godt kan spille fodbold også på niveau med noget hollandsk sub top. Får vi stryg i Brøndby så må det komme op til diskussion om vi skal blive ved med at spille med fire oppe foran, så må vi have det som
                        ​​​​​ambition når vi på et tidspunkt får nogle midtbanespiller der er så dygtige at de kan løfte de opgaver der ligger i at ville det.

                        Vi mister selvfølgelig noget ved ikke at spille med en 10'er, men Mustafic kan godt føre en bold op fra midten og Manneh har en fremragende pasningsfod og vi spiller stadigvæk med 3 mand i front, det burde være muligt og lave kasser også med det.
                        At vi kun har spillet godt med 2 centrale, med Tverskov og Gigo, passer jo ikke..

                        Mod FCM ude var væsentligt bedre, det var med Manneh og Tverskov.

                        Jeg er ikke særlig nervøs for kampen på søndag, det eneste jeg er nervøs for er Kvistgaarden mod BP, men vi kan nemt bliver overløbet på kanterne hvis ikke fløjene kommer med tilbage..

                        Jeg ser os stadig med gode muligheder i 4-2-3-1, Charly mod Wass og Heggheim, skal kunne gøre at deres forsvar skider i bukserne.

                        De kan godt lide at presse højt, gerne med mange spillere, så der bliver Rami meget vigtig, i vores opspil, på at finde de 3 forreste i dybden.

                        Og så gode synes jeg heller ikke BIF var mod SIF, hvis vi kan spille samme niveau som mod Randers i første halvleg i bare lidt længere tid og Rami forhåbentligt kan spille 75 minutter, ser jeg os ikke blive løbet over.

                        Vi holdte jo sådan set Randers på 2 chancer de første 60 minutter af debutkampen, hvor der altid er noget nervøsitet

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          At vi kun har spillet godt med 2 centrale, med Tverskov og Gigo, passer jo ikke..

                          Mod FCM ude var væsentligt bedre, det var med Manneh og Tverskov.

                          Jeg er ikke særlig nervøs for kampen på søndag, det eneste jeg er nervøs for er Kvistgaarden mod BP, men vi kan nemt bliver overløbet på kanterne hvis ikke fløjene kommer med tilbage..

                          Jeg ser os stadig med gode muligheder i 4-2-3-1, Charly mod Wass og Heggheim, skal kunne gøre at deres forsvar skider i bukserne.

                          De kan godt lide at presse højt, gerne med mange spillere, så der bliver Rami meget vigtig, i vores opspil, på at finde de 3 forreste i dybden.

                          Og så gode synes jeg heller ikke BIF var mod SIF, hvis vi kan spille samme niveau som mod Randers i første halvleg i bare lidt længere tid og Rami forhåbentligt kan spille 75 minutter, ser jeg os ikke blive løbet over.

                          Vi holdte jo sådan set Randers på 2 chancer de første 60 minutter af debutkampen, hvor der altid er noget nervøsitet
                          Ja det er nok lige en tand for kradst at skrive kun. Det jeg mener med det er at hvis vi skal pege på en periode hvor vi spiller godt sådan rimeligt stabilt så er det i den periode hvor vi spiller med Tverskov og Gigovic.

                          Jeg tror mere at vi bliver udfordret hvis Brøndby kommer ind centralt og begynder at spille hurtige kombinationer, fordi så kommer Kvistgaarden igennem til forsvaret.

                          Jeg er nok ikke helt så optimistisk som du er. Jeg har dog taget fejl før.

                          Både Manneh og Mustafic kan spille bolden gennem kæderne så jeg er ikke så bekymret for om de kan finde kanterne eller 9'eren. Derudover har du også to backs der godt kan finde ud af at spille offensivt. Mustafic kan også ligges ind som en boks til boks spiller.

                          Problemet er når vi kun spiller med to inde centralt at de skal dække et meget stort rum og de skal kunne forsvare og binde vores spil sammen, samtidigt med det så skal der løbes rigtigt meget derinde.


                          Vi håber du får ret.
                          ​​​​​​


                          ​​​​​​

                          Comment


                            #14
                            Jeg er som sædvanligt rimeligt enig i meget af det du skriver - vi ser fodbold ret ens. Jeg forstår dog ikke helt du skriver Mustafic ind i start 11 - sidste kamp var han ikke i truppen - og i træningskampen mod B93 synes jeg ikke han overbeviste - jo enkelte drev med bolden, men også boldtab på farlige områder og manglende energi og tempo i tilbageløb mod en modstander der både tempo og fysisk er langt under Brøndby. Jeg synes stadig han ser tung ud når der skal løbes de sure meter baglæns. Mod Randers brugte vi Ejdum - hvis vi ønsker en ekstra mand på midten må den efter min mening være hans plads. Jeg tror som du dog ikke at Alm ændrer system - og det kan jeg godt se fordelen i, vi får en højintens kamp mere i vores foretrukne opstilling - Brøndby er ikke Twente - så måske bærer det og vi er kommet fremad i udviklingen med alle de nye. Måske bærer det ikke - så har vi tabt en kamp vi alligevel må forvente at tabe min. 6 ud af 10 gange - jeg tror at de bygger på en udvikling i formationen for at stå stærkest muligt op til Viborg kampen og de efterfølgende modstandere - Brøndby og FCK ude vil stadig være svært på vores nuværende udviklingstrin. Dette ikke som argument for at give op - den skal da have fuld smadder og så må vi se hvor langt det rækker.

                            Comment


                              #15
                              Jeg tror det bliver en målrig kamp. Vi taber 4-2, da vores forsvar ikke er godt nok, men det er vores offensiv. Men lad os håbe, at jeg tager grueligt fejl.

                              Comment

                              Working...
                              X