Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    “Anno juli 2023 spiller OB på lørdag den sidste testkamp i Enschede, og det bliver med nærmest garanti uden ballade.

    Sport Fyns udsendte talte efter OB’s enlige træning, der foregik onsdag formiddag på Twentes anlæg, med cheftræner Andreas Alm:

    - Alle 26 spillere, der er i truppen nu, er med hernede. Dog har unge Markus Jensen en lille skade og er blevet hjemme.

    - Jeg træner aldrig ekstra gange på en træningslejr end derhjemme. Det er ikke sundt, men til gengæld får vi her en masse ekstra tid til samtaler og samvær, og vi har i dag diskuteret en masse teori og taktik omkring spillet, sagde Andreas Alm, der dog havde trænet spillerne pænt hårdt i det enlige træningspas om formiddagen.

    Torsdag formiddag fortsætter træner Alm med at trimme teknik, detaljer og hurtighed og alt til faget hørende, når OB-spillerne er klar til næste dag på kontoret på Twentes anlæg”


    Det her plus en masse historie.

    Comment


      Tak

      Comment


        Sæsonkort giver adgang til OB Q

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...gang-til-ob-q/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ved ikke om det overhovedet er muligt, men ville give mening hvis kampene blev spillet samme dag !

          Tvivler desværre pga. TV-rettigheder m.m.
          Last edited by Online; 13-07-2023, 09:51.

          Comment


            OB får 2,6 mill fra FIFA for VM

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...or-vm-spillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Dejligt, selv mindre beløb luner i pengekassen

              Comment


                Det er sikkert mig, der ikke følger nok med, men streames lørdagens kamp mod Twente?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Det er sikkert mig, der ikke følger nok med, men streames lørdagens kamp mod Twente?
                  Ja det gør den

                  Comment


                    Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret på en forestilling om, hvor god Sauli er, eller kan blive. Og at Mihajlo undgår skader.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                      Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret på en forestilling om, hvor god Sauli er, eller kan blive. Og at Mihajlo undgår skader.
                      Slots er vores bedste midtstopper, egentlig er han allerede en del bedre end de andre.
                      Han skal selvfølgelig starte inde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret på en forestilling om, hvor god Sauli er, eller kan blive. Og at Mihajlo undgår skader.
                        Mahajlo - JA hvis er helt klar vil jeg også foretrække ham. Slots er for ung mener du. Her noterer jeg mig at Alm (og flere andre) er helt uenig med dig. Slots har tilkæmpet sig pladsen gennem godt og solidt spil så det er BP, Mihajlo og Sauli der skal kæmpe dels om den sidste plads på positionen og dels forsøge at gøre sig bedre end Slots som vel pt er det fortjente førstevalget i cf.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Slots er for spinkel og mangler rutine - men bestemt et stort talent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                            Jeg håber, at Mihajlo og Sauli kommer til at være de to startere i centerforsvaret mod RFC. BP er for langsom og Slots er for ung. Dette alene baseret på en forestilling om, hvor god Sauli er, eller kan blive. Og at Mihajlo undgår skader.
                            Tror helt sikkert at din forestilling vil ændre sig. Slots er allerede den KLART bedste midtforsvarer vi har. Det ser man til kamp og til træning. Han er et unikt talent man kun ser komme fra akademiet hver 5-10 år.
                            Og Sauli har ikke imponeret i hverken træning eller opstartskampe. Han er ikke decideret dårlig. Men ligner ikke noget der er bedre end Bjørn og Ivan

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                              Slots er for spinkel og mangler rutine - men bestemt et stort talent.
                              Spinkel? Lige før var han for ung .. klart han mangler noget rent fysisk i fht til +10 år ældre spillere. Spillemæssigt kompenserer han så rigeligt for den "mangel".

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Okay, så BIFs "pengekasse" er baseret på lån (op til 223.000.000,-). Det er da fint, men hvad hvis GFH trækker sig i løbet af de kommende år. Så tror jeg, at jeg foretrækker vores mindre (forhåbentlig mere bæredygtige) model...

                                Comment

                                Working...
                                X