Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Ja, sikke da en katastrofe, at Frø ikke er blevet fjernet en halv dag efter, at han er blevet solgt.
    Når man prøver at fremstå som en professionel organisation... alle spillere er blevet tilføjet/erstattet med den nye trøje. Hvor svært er det i samme øvelse at fjerne Frøen ? Ja, jeg går nok i små sko, men sådanne detaljer viser jo vores reelle "niveau"/ligegyldighed i kommunikationsdelen.

    Comment


      Det var andre tider... tror ikke vi ser kampbolden blive leveret igen på den måde

      https://faa.dk/bagsiden/den-dag-en-t...odense-stadion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Det var andre tider... tror ikke vi ser kampbolden blive leveret igen på den måde

        https://faa.dk/bagsiden/den-dag-en-t...odense-stadion
        Nej, for kvinder “slut”-shames, hvis de gør sådan noget og mænd er svin, hvis de synes, at halvnøgne kvinder er fedt.
        Lad os alle lade som om, at vi er anderledes end vi er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Nej, for kvinder “slut”-shames, hvis de gør sådan noget og mænd er svin, hvis de synes, at halvnøgne kvinder er fedt.
          Lad os alle lade som om, at vi er anderledes end vi er
          Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

            Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!
            Wow…

            Du virker godt nok som en klaphat ud fra de 2 sidste posts du har lavet herinde. Prøv lige at skru lidt ned for den skarpe retorik og evt komme med nogle konstruktive indlæg i stedet for det der du har gang i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

              Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!
              Du er noget "skarp" i dine indlæg for øjeblikket....

              Hvorfor er han en idiot ?

              Comment


                Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.

                Comment


                  Nogen der ved om Markus Jensen er med på træningslejren?

                  Han bliver ikke nævnt i OB's opslag: "Hele førsteholdet samt U19-spilleren Yaya Bojang er nu ankommet i Enchede, hvor træningslejren vil løbe af stablen i en lille uges tid"

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                    Nogen der ved om Markus Jensen er med på træningslejren?

                    Han bliver ikke nævnt i OB's opslag: "Hele førsteholdet samt U19-spilleren Yaya Bojang er nu ankommet i Enchede, hvor træningslejren vil løbe af stablen i en lille uges tid"
                    Det skulle han være. Men han blev skadet i lørdagens træning så det er muligt at man har ladet ham blive hjemme. Men da jeg var i Ådalen igår sagde Ivan Poulsen at Markus skulle med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                      Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.
                      Jeg prøver lige med en konstruktiv mere civiliseret tone i mit svar. Det gavner tit kommunikationen og åbner derfor op for at forstå hinanden bedre. Grundstenen i et demokrati - debatten. Tror du misforstår mig. I min optik har kønsdebatten taget overhånd. For at undgå den ene yderlighed er vi nu ved at ende i den anden yderlighed. Der er nu danske firmaer, som er ved at indføre forbud mod at komplimentere hinandens påklædning, da det kan opfattes som en krænkelse. Det er i min optik tegn på en ny syg kultur bare i den anden lejr. Ekstremer er i min optik ofte farlige og ødelæggende.
                      Jeg skriver, at kvinder slutshames, hvilket i min optik er en katastrofe. Det er det der kommer ud af ekstremer. Hvorfor må kvinder ikke have lov til at tage toppen af uden at andre skal nedgøre personen for det? Hvorfor må en mand ikke kigge på en kvinde, der ligger topløs på en offentlig strand, uden at han opfattes som et klamt svin.
                      Jeg har svært ved at se logikken. Alt det med ulige magtforhold på en arbejdsplads er en helt anden sag. Godt at debatten har fået dat gang i en proces der.
                      Husk også, at du faktisk, hvis du har børn i den alder, bør hjælpe dem med at få printet nogle samtykkedokumenter, eller få installeret en samtykkeapp på deres telefon, så de ikke kan anklages for overgreb, hvis de går med en pige/dreng hjem fra byen og nogen efterfølgende skifter mening. Det er ved at være meget ekstremt. Min dreng skal i hvert fald ikke have ødelagt sit liv ved en falsk anklage.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                        Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!
                        Sig du er under tøflen, uden at sige du er under tøflen en ting der er værre end feminister, er mænd der er ultra feminister. Når mænd først har fået kappet bollerne... så er der ingen vej tilbage.
                        Det gider kvinder jo heller ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.
                          Du kunne jo også bare læse den, for den kommentar det er, et halvkikset forsøg på at være morsom, og så trykke på din pyt-knap. Der er da intet i den besked, der lægger op til at kvindefodbold ikke er velkommen i klubben, eller behandler kvinder respektløst - hans syn er bare et andet end dit.

                          Comment


                            Troede sgu lige et kort sekund at jeg sad og fulgte med på “Nationen” flere popcorn tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Sig du er under tøflen, uden at sige du er under tøflen en ting der er værre end feminister, er mænd der er ultra feminister. Når mænd først har fået kappet bollerne... så er der ingen vej tilbage.
                              Det gider kvinder jo heller ikke.
                              Man kan vel godt, grundlæggende støtte kvinders rettigheder - og synes at nogle af de ting kvinder har skullet finde sig i som selvfølgeligheder i årevis er over grænsen, uden nødvendigvis at være under tøflen.

                              Når det er sagt, så er Phob's indlæg ikke fantastisk nuanceret eller debatfremmende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg prøver lige med en konstruktiv mere civiliseret tone i mit svar. Det gavner tit kommunikationen og åbner derfor op for at forstå hinanden bedre. Grundstenen i et demokrati - debatten. Tror du misforstår mig. I min optik har kønsdebatten taget overhånd. For at undgå den ene yderlighed er vi nu ved at ende i den anden yderlighed. Der er nu danske firmaer, som er ved at indføre forbud mod at komplimentere hinandens påklædning, da det kan opfattes som en krænkelse. Det er i min optik tegn på en ny syg kultur bare i den anden lejr. Ekstremer er i min optik ofte farlige og ødelæggende.
                                Jeg skriver, at kvinder slutshames, hvilket i min optik er en katastrofe. Det er det der kommer ud af ekstremer. Hvorfor må kvinder ikke have lov til at tage toppen af uden at andre skal nedgøre personen for det? Hvorfor må en mand ikke kigge på en kvinde, der ligger topløs på en offentlig strand, uden at han opfattes som et klamt svin.
                                Jeg har svært ved at se logikken. Alt det med ulige magtforhold på en arbejdsplads er en helt anden sag. Godt at debatten har fået dat gang i en proces der.
                                Husk også, at du faktisk, hvis du har børn i den alder, bør hjælpe dem med at få printet nogle samtykkedokumenter, eller få installeret en samtykkeapp på deres telefon, så de ikke kan anklages for overgreb, hvis de går med en pige/dreng hjem fra byen og nogen efterfølgende skifter mening. Det er ved at være meget ekstremt. Min dreng skal i hvert fald ikke have ødelagt sit liv ved en falsk anklage.

                                Comment

                                Working...
                                X