Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer kunne godt være noget om det…….
Men om det lige er Trott ved jeg ikke. Men man arbejder på noget i kulisserne..
Jeg hører køb. Så kan man udlade at det hvad man vil.
For det er jo “underligt” at man har 3 målmænd i truppen der træner stort set fuldt med men man kigger måske på en ny.
Do the math
Hvis Myhra vurderes helt ude, så skal vi have endnu en keeper ind og så kan vi vel lige så godt gå efter en første keeper. Og som sagt har Trott helt klart vist at han har potentialet til at være top 3 keeper i superligaen.
Men jeg håber allermest at Myhra kommer helt på toppen igen
Last edited by OleKBH; 08-07-2025, 19:51.
- Likes 1
Comment
-
Grot er på vej tilbage i form men har et efterslæb pga ankelskaden sidste sæson
https://fyens.dk/ob/jay-roy-grot-er-...9cdd4bb8044-20
Han har ikke længere mén efter skadenog indrømmer at han skal vende sig til det nye presspil da det er sværere for en tung angriber som ham
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSten Nedergaard skulle angiveligt have været tæt på sportschef stillingen i Aalborg, men er sprunget fra af personlige årsager.
Men hvem gider dog også den klub? Ingen vil derop. De er skudt 15 år tilbage.
Tænker dog ikke han på noget tidspunkt har været aktuel i OB.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Dagens træning eftermiddag. Jeg talte 18 markspillere og 3 målmænd, inklusiv Myhra.
Tom med løb for sig selv. Var med i formiddags.
Bjørn med i starten, og de sidste øvelser med bold.
Jenner med, ingen Deedson.
God tænding, især Arp, Grot og Falk, der de første 30 min løb rundt med stort smil.
Jeg synes virkelig Julius B.A er god, og har "voksen" udstråling.
Sidste øvelser trak virkelig tænder ud på spillerne, hvor de efter hårdt forarbejde, skulle afslutte på mål. Jeg talte dem ikke, men jeg vil gætte på, at hver anden bold røg langt over mål, også over hegnet.
Da jeg kørte hjem, var uret passeret de 2 timer, der sad alle i skyggen i rundkreds.
- Likes 14
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægDagens træning eftermiddag. Jeg talte 18 markspillere og 3 målmænd, inklusiv Myhra.
Tom med løb for sig selv. Var med i formiddags.
Bjørn med i starten, og de sidste øvelser med bold.
Jenner med, ingen Deedson.
God tænding, især Arp, Grot og Falk, der de første 30 min løb rundt med stort smil.
Jeg synes virkelig Julius B.A er god, og har "voksen" udstråling.
Sidste øvelser trak virkelig tænder ud på spillerne, hvor de efter hårdt forarbejde, skulle afslutte på mål. Jeg talte dem ikke, men jeg vil gætte på, at hver anden bold røg langt over mål, også over hegnet.
Da jeg kørte hjem, var uret passeret de 2 timer, der sad alle i skyggen i rundkreds.Synes også at det er bemærkelsesværdigt, at spillerne ikke kan score når de er trætte. Hold nu op, hvor giver de sidste 12-13 år desværre mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Håber ikke at det er sigende for truppen, at det netop er Arp, Grot og Falk - 2 helt nye og en 1/2-ny, som finder sig til retteSynes også at det er bemærkelsesværdigt, at spillerne ikke kan score når de er trætte. Hold nu op, hvor giver de sidste 12-13 år desværre mening
At jeg ser de 3 nævnte spillere, er blot min subjektive observation :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Håber ikke at det er sigende for truppen, at det netop er Arp, Grot og Falk - 2 helt nye og en 1/2-ny, som finder sig til retteSynes også at det er bemærkelsesværdigt, at spillerne ikke kan score når de er trætte. Hold nu op, hvor giver de sidste 12-13 år desværre mening
Personligt køber jeg heller ikke helt, at spillerne skulle have været i for dårlig form i de sidste 12-13 år. Der har været meget galt og når man har et ringe hold vil intensiteten til træning også falde naturligt, men jeg tror ikke OB har været i dårligere form end andre sammenlignelige hold i ligaen i de år. Fysikken er måske noget topholdene i DK har skruet lidt op for (sammen med andre parametre), men når Zorniger kommer ind i en dansk klub tror jeg han bringer et program, der er ekstremt efter danske forhold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
Meningen med øvelsen, er netop at presse dem max, hvor de slutter af med at afslutte på mål, efter et langt opspil, og derefter skal de spurte en halv banelængde tilbage og gøre sig klar til opspil igen. Tænk på de på daværende tidspunkt havde trænet 3,5 time (i går onsdag)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
Meningen med øvelsen, er netop at presse dem max, hvor de slutter af med at afslutte på mål, efter et langt opspil, og derefter skal de spurte en halv banelængde tilbage og gøre sig klar til opspil igen. Tænk på de på daværende tidspunkt havde trænet 3,5 time (i går onsdag)
- Likes 1
Comment
Comment