Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så får vi vel lidt håndører

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...r-til-gladbach

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Vel kun hvis de gør brug af købsklausulen.

      Comment


        Ifølge bts transferpedcast har ob en forsvarsspiller til lægetjek idag. De siger han er tidligere landsholdsspiller

        Comment


          BT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).

          Afsted i Ådalen mener de!

          Vøge spekulere i Ala Grahm
          Last edited by Brogaard99; 30-08-2023, 13:39.

          Comment


            Martin Davidsen taler også om vandrør der synger om nye spillere.

            Comment


              Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

              Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

              Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

                Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

                Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.
                Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke det er sådan en type vi får ind. Jeg tror desværre kun det bliver udviklingspotentiale

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                  Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

                  Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

                  Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.
                  Hvis det er Filip Helander, er han yderst interesant og et godt køb, hvis pris og kvalitet harmonerer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    BT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).

                    Afsted i Ådalen mener de!

                    Vøge spekulere i Ala Grahm
                    Alaa Ghram - så er det lettere at søge:-)

                    Comment


                      Forstår jeg intet af.

                      Håber, det er en type, der måske også kam dække 6eren, så kan jeg tilskrive det (lidt) mening.

                      Ivan er for mig en potentiel profil for OB, og jeg så hellere, man lod ham dyste med Slots og BP. Fysikken halter, jovist, men galskaben kan du ikke træne dig til, og vi har brug for sådanne typer til de mange søde fyre.

                      SK har noget lignende, og det har været tiltrængt.

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...emaS_5_xH9Xpmw

                        Comment


                          Gammel nyhed

                          Comment


                            Fyens skriver at det er en 28 årig landsholdsspiller men de kender ikk navn og identitet

                            https://fyens.dk/ob/ob-er-har-navn-s...e-fredag-aften

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Det hjælper jo ikke meget at have balkan blod hvis man samtidig har "glasben" - Ivancevic har jo været skadet konstant og har kun haft en ganske kort periode hvor han både var klar og i form.
                              En udlejning til 1.division/sverige/Norge hvor han kan spille sig i form - og måske holde sig skadesfri kunne være en god løsning HVIS han erstattes af en ny - hvis ikke ser jeg ham hellere blive og træne sig i form - måske med nogen reserveholdskampe og pokalen.
                              Ja han har glasben fordi han kommer fra et land hvor de spillede på grus baner i stedet for lorte kunstgræs-baner (lorte underlag).
                              Ivan ville aldrig blive så skadet hvis OB var en superliga gearet klub med ordentlige træningsbaner.

                              Havde vi haft hybridbane på stadion og i Ådalen var Ivans skadesfrekvens nede på max. 20 % af nuværende vil jeg gætte på.
                              Men han har aldrig skulle skifte så meget underlag som i OB - og det kan meget nemt koste, hvis man ikke er vandt til det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Fyens skriver at det er en 28 årig landsholdsspiller men de kender ikk navn og identitet

                                https://fyens.dk/ob/ob-er-har-navn-s...e-fredag-aften
                                Hvis dette er sandt, kan man i hvert fald udelukke Alaa Ghram - da han er 22.

                                Men en 28-årig lyder i mine øre som en der skal spille fast!

                                Comment

                                Working...
                                X